Fórum - Téma


Zajímavé inzeráty


Fórum Pokec všeobecný Zajímavé inzeráty



1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 268

2011-01-22 23:44:58

No vidis a ja bych naopak bral P11 96kw a za usetrene penize bych mel VE, brzdy a dalsi veci. Auto nejezdi na vzhled a ja davam prednost tomu, jak jezdi a ne jak vypada (neplest se zrezlym vrakem).

2011-01-22 23:47:19

Nebo tak to potom jo ,ale jinak ne . Ale sedacky by mi tam museli GT nebo nejaky poradny rovnou .

A nebo musis koupit GT za cenu obyc

2011-01-23 00:14:32

No teď se GT v bazarech docela vyrojily. Ale otázka je v jakým budou stavu ... .

Auta za 40 tis. bych se asi trochu bál.

Jinak teda souhlasím se Svobim, že sedačky z 96 kW nejsou nic extra - mám je :)). Ale na druhou stranu záda z nich nebolí (nedávno jsme v nich strávili asi 6 dní), takže je to spíš jen o pocitu - pokud člověk moc často neřeže zatáčky.

A zase ty GT-čkový mi přijdou až dost úzký.

Možná z P11C by mohly bejt lepší. Anebo v Almeře po faceliftu jsou dobrý.

Tím sem se dostal k otázce - daj se bez ňákých úprav vyměnit sedačky mezi P11, P11 GT, P11C a P11C Sport?

Samozřejmě neočekávám, že by mi v nich pak fungovaly airbagy .

2011-01-23 00:40:19

Nejlepsi budou kdyz si sezenes GTcko r.v 97 ty nemaj bocni airbagy a vzadu je diky tomu vic mista . Nac vozit airbagy kdyz tvoje auto je nema . A zamenit by meli jit normal.

Nevim co vsichni kecate ja koupil GT za pekny prachy ,komar tenkrat taky a ne jednu a vse OK tak nevim co furt rikate ze GT za malo se neda koupit. Je to vzdycky o tom ze ty lidi ani nevi poradne co to maj

2011-01-23 08:59:40

souhlasim, GT za pěkné peníze se sehnat určitě dá.

Sám jsem pořídil levně, a nemůžu si stěžovat, auto funguje stále a dobře, a standartní servisní výměny nejsou drahé to ostatní je už jen na Vás. osobně bych se nebál ani primery za 40 tis když jí proklepne někdo kdo tyhle auta zná a má měřák tlaků :D

2011-01-23 16:24:19

Svobi:Rozpěru ve předu i vzadu už mám od výroby a sedačky mám skoro stejné jak GT jen stím rozdílel že je nemám polokožené ale celolátkové.Je to standartní výbava verze SRi

2011-01-23 16:28:48

Jo sorry nedoslo mi ze mas Sri

2011-01-23 18:17:42

V pohodě

2011-01-23 23:35:53

jaka je cca prodejni cena prednich seacek z P11 GT rok 1997 (bez airbagu) ?

2011-01-25 10:29:29

Nepoznate niekto tuto Primeru?

Sedy sedan s origo elektronmi mi pripada ako velmi vkusna volba.

240tisic km nevidim ako problem

http://nissan-primera.aut....eu/20-16v-id2029943.html

2011-01-25 14:18:25

Mě GTčko stálo 43 tisíc po přepočtu, po vizuální stránce super, nehnije, nerez svody má, nicméně jsem neměl měřák tlaků motoru což jsem dosti podcenil. s autem jsem se jen svezl a myslel jsem že tím poznám dost. chytlo hnedka, najel jsem s tím 20 km a motor se zdál s porovnáním s kamarádovým GT naprosto v pořádku. pak jsem docela čuměl na drát když jsem koukal, že tlaky jsou kolem 7 barů ve všech válcích, ani se mi tomu nechtělo věřit a teď jsem na vážkách no. jestli se pouštět do generálky nebo ne, věřím že jezdit bude ještě léta a jezdí jako drak zase člověk nemůže být naivní, co chceš čekat od auta, které má hodnotu jako můj notebook. všechno je řešitelný, nebál bych se žádné primery, pokud nemá hnuté nápravy, není celá shnilá a jde alespoň nastartovat.o moje auto bylo pečováno dobře a předchozí člověk do něj něco vrazil, ale asi se k motoru choval jak dobytek, je uhoněná, ale to se spraví až budou peníze. buď ji čeká generálka nebo VE swap, no nevím jestli má cenu do primery na VE tolik investovat, ale zase pravda, že mi přirostla k srdci. Ďábel v rouše beránčí:P a když si vezmu jaká auta po našich silnicích jezdí, že jsou lidi co neznají výměnu oleje, znám i lidi co mají auto jen od koupě do zadření a pak si koupí další za flašku tak jsem rád za to co mám, jsme rád, že její slabiny znám a teď už jen sehnat peníze a pořešit to. Ideální by bylo udělat si to sám, ale nikdy jsem se v motoru nešťoural, nemáte někdo nejlépe ilustrovaný dokument jak na generálku v garáži?:D

2011-01-25 14:46:33

VE ti auto aspon nejak zhodnoti a jede to uplne jinak, nez vylitana serie. GO jsou jen vyhozene penize, nic vic. Ty penize uz nikdy neuvidis, auto to nezhodnoti a ani to lip nepojede (mozna trosku).

2011-01-25 14:55:20

no právě, já teda nejsem zrovna tenichký mág, ale jak to je teda s těma tlakama? já jsem se to tu nikde nedozvěděl, ale jako když mám teda poloviční tlaky tak jak je možné že nepoznávám citelnej rozdíl mezi autem co je má v pořádku? já myslel že to je o něčem vypovýdající hodnota. bylo mi řečeno že to může hůře startovat, nestartuje to vyloženě na škytnutí ale startuje. a čím může být ten problém co mám, že auto "občas" netáhne. mezi 3-4 tisícema se mi někdy stane, že sešlápnu plyn při předjíždění a pokud nejedu vyloženě z kopečka tak se nic nejede překročím 4 tisíce a táhne to jak má. nebo když jedu do kopce tak to prostě nejede, tak vyšlápnu spojku, trošku vytočím motor a zase jedu. nedělá to vždy jen občas, nepoznal jsem žádný klíč podle kterého by to dělalo. jako kdybych šel do VE tak jen proto že se rozhodnu si auto dlouhodobě nechat, ale jsem pořád na vážkách.

2011-01-25 22:34:53

hehem mezi 3 -4 tisicema to přeci nejede vubec,,, hele kámo mam to samy co ty a když dám z pětky na 3 tak je to zátah na předjíždění uplně dostačující... tlaky mam teda 11 ... na začátku před swapem byly 9 ale rozchodila to .. zřejmě zarezlé kroužky ale jezdí to jak ďábel. .. tohle auto jede teprve od 4 tisíc otáček do 7 whaaaáááááááááá mam tam svody a filtr nema to kat. a spokojenost .. samozřejmě VE by bylo uplně luxusní ale nevím jestli nejít spíš do jiného auta než to předělávat.. záleží co chceš...

přeji ať se tlaky nějak zlepší a ať ještě dlouho slouží GL

2011-01-26 12:24:24

jako ideální by bylo kdybych z primky vyždímal 200-220 HP co nejspolehlivěji, pak bych byl spokojený a cesta výkonu a spolehlivosti je prostě VE.jenže to už bych rád měl něco se samosvorem, 200hp plus na předokolku bez samosvoru je celkem zbytečnost si myslím. Ale primku jsem si zamiloval, asi si ji nechám:Pjinak kat jsem tam taky neměl když jsem to koupil, byl hozenej v kufru a místo nahradil kus trubky:D i po přetěsnění trubky auto víc řvalo, žralo mi v průměru o 2 litry více a nepřišlo mi, že by jelo lépe teda. takže jsem původní kat nechal u kamaráda potáhnout nerezem a dal jsem ho zpět, vyšlo mě to na hubičku. původně jsem taky myslel, že bez katu to musí jet lépe, že je to jen brzda výkonu a ekologický nesmysl, ale podle mě u "novějších" aut asi řídící jednotka počítá s odporem ve výfukovém potrubí, které kat způsobuje. to je teda moje teorie jinak si nedovedu vysvětlit proč mi to bez katu nejelo líp a víc to žralo:D

2011-01-26 13:16:44

Civic Type-R ma 200HP, nema samosvor a funguje velice dobre. Problem je, ze vetsina lidi podcenuje pneumatiky a divi se, ze vykon neprenese na cestu.

2011-01-26 13:22:38

jo a zkus si pak jet nekde kde to klouže... a nema nahodou ten civic taky ESP nebo jak se ta protismykova sranda jmenuje??

2011-01-26 13:23:59

pochybuju že nový Civic nemá jakoukoliv elektronickou stabilizaci podvozku, nebo alespoň protiprokluz

2011-01-26 13:37:26

Az posledni CTR. Predposledni nemel a funguje. Ja v tom aute nespotecne krat jel i na mokru.. tak se v tom svezte a uvidite. 200HP je v pohode, ale je dulezite nepodcenit pneu (ceska specialita). A mimoto nikomu nebrani si koupit LSD prevodovku...

2011-01-26 13:49:24

o té převodovce už si mi říkal, mrknu jak to funguje


Odpovědět

1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 268