Fórum - Téma


Zajímavé inzeráty


Fórum Pokec všeobecný Zajímavé inzeráty



1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 268

2010-05-27 12:26:51

Lepšie by spravil kebyže to rozpredá na súčiastky. Napr. nejakému diskotékovému klubu alebo DJ-ovy

2010-05-27 16:56:35

Tak jsem tu zelenou primeru v kombíku viděl:

http://sauto.cz/detail-in...ni/nissan/primera/7988770

pravej zadní blatník je celej podřenej a trochu promáčklej a je i spadenej nárazník a ne příliš šťastně opravenej, prasklý zadní levý světla, podřenej levej zadní blatník, celej přední spojler je podřenej a trochu i přední blatníky, nefunguje klima. Žadnej měnič na 220V, žádnej palubní počítač, ASR to podle mě taky nemá, senzor stěračů taky ne, žádnej vnitřní teploměr, žádné vyhřívané čelní sklo. Auto jelo vcelku dobře, zrychlovalo parádně, ABS fungovalo, ze sta na 40 s plnou brzdou a puštěným volantem šlo auto lehce doleva. Prolíná motorovej olej - nevím kudy, ale zespodu to bylo od oleje a chlap prý olej 2 roky neměnil, takže od přelití to nebude. Nastartovalo na brnk, na můj vkus při vyšších otáčkách docela dost řvalo, jinak do 3000 normální. Byla dost prorezlá ramena (oproti těm na mé primeře, kde není ani náznak koroze), kufr vypadá, jako by tam řezník vozil mrtvá prasata, roztržené jedno zadní sedadlo a "ukouslé" řidičovo. Popelník nesvítí, nesvítí ani brzdový světlo (to uprostřed na okně), nemá to přední mlhovky. Podle mě jsou měněny obě přední světla a dost možná i přední chladič a nesedí páté dveře (asi bylo mezi dvěma autama), celé to nejspíš chycený nebylo, jelikož dveře 1-4 sedí dobře, kupodivu mi přišlo, že sedí i kapota, ale řekl bych, že je nová, jelikož tam nejsou "střely" od kamínků (nebo možná předchozí majitel dodržoval bezpečné vzálenosti a jezdil pomalu). Dle velkého TP nesedí rok výroby ani výkon. Auto je o jeden rok omlazeno a je tam napsáno 103kw, i když to má mít 96. Zda byl měněnej motor se mi zjistit nepodařilo, jelikož to je dovoz ze SRN a v českým Nissanu mi nebyli schopní říct, výrobní číslo motoru (ale za to jsem tam zjistil to omlazení) - takže nevím, jakej motor tam je. Každopádně žádný záznam o opravě v českým Nissanu. Interiér na mě až příliš vyšperkovanej - všude lepili ty olejíčky na palubovku, až jsem byl za chvíli celej mastnej, apod... Náprava nijak nemlátila, ale připadla mi horší, než v mé primeře. V nejhorším případě (výměna ramen, klimatizace, všechny filtry a kapaliny, tlumiče, svíčky, karosařina + lak, přední díl výfuku - docela dost rezavej, možná i nový pravý zadní blatník, čepy, apod.) jsem investici spočítal na cca 30-40 tisíc, ale zase je téměř celý auto nový, ale mám obavu, že tyhle všechny věci budou fakt potřeba vyměnit...

Co myslíte? Jít do rizika nebo to nechat jinému odvážlivci?

2010-05-27 17:02:21

Já bych na takhle starým autě nešetřil a radši koupil něco míň podezřelýho. Na druhou stranu sehnat auto v normálním stavu mi trvalo dost dlouho a stálo mě to dost na benzínu. Záleží na tobě jak spěcháš

2010-06-05 01:47:01

panove, jen tak ciste ze zajimavosti... pravdepodobne se v nissanech vyznate trochu vic nez ja, co je v tomhle aute za motor ?

http://sauto.cz/detail-in...n/primera/8096866#carMenu

Totiz svezl jsem se v tom a pojal jsem podezreni, ze je v tom obycejnej dvoulitr, tak jestli byste mi to nekdo nemohl potvrdit jen tak z fotek

Jinak pokud by tohle konkretni auto nekoho zajimalo, tak se klidne muzu rozepsat trochu vice...

2010-06-05 01:55:28

pre Vas cesky bratia drahe

ale prezrad ako je na tom

vyzera to dobre

je to sr20deh 110kw

co ale podla fot nejde rozoznat

veko cierne tepelny stit na zvodoch

mozno to je v dobrom stave

koho to je ta farba je moja

2010-06-06 00:43:06

Co myslíš tím že je tam obyčejnej dvoulitr? jako že tam není ten 110, ale 96kW?

2010-06-06 01:24:51

Jestli to nekdo prodava jako GT s obycejnym 96kw motorem, tak to neni moc pekne..

2010-06-06 02:26:50

jojo, zdalo se mi, ze to jede jako obyc dvoulitr. Totiz v tom aute je menenej motor, coz moje podezreni jeste prizivuje. No, nikoho z klubu to urcite nebude, to auta ma uz sedm let jednoho majitele, bohuzel, jezdil s tim mladej a podle toho to vypada...

Lak misty odrenej, na dverich rez, dale rez kolem zadni SPZ. Dale praskly LP svetlo a lakovany oba narazniky, poloosy jeste puvodni.

Pak jeste chcije hydraulickej olej, spodek motoru je od toho docela zasranej, navic, zda se, ze tenskostenny AL trubky, kteryma to vetsinou tece kdyz proreznou jsou OK, takze mam podezreni primo na servo jako takovy - bude to nejaka vetsi netesnost, protoze rizeni je dost tuhy a gumovy. Pak byl jeste motor ze spodu zasranej i od motorovyho oleje, ale to uz jsem moc nezkoumal.

No a hlavne motor - GTcko takhle proste nema jet, narust vykonu byl hrozne plochej, od 4k rpm se toho moc nedelo, takze bud tam strcili vylitanej motor a nebo je tam ten obycejnej.

Zkratka a dobre, cena toho auta je uplne mimo misu.

2010-06-06 12:01:00

Včera jsem se byl taky podívat na to GT, kromě toho co psal anarkaotico má ještě prasklinu na zadním světle, spodek je taky dost rezavý a lemy budou taky lakované (na jednom byla steklá barva). Sice jsem GT předtím neřídil, ale taky se mi nezdálo že by to jelo tak jak by mělo na 150k, navíc mě zarazilo, že omezovač zasáhl ještě před červeným polem kolem 6500.

Navíc mi prodejce tvrdil, že jsem druhý zájemce a mechanik zájemce přede mnou může až ve středu a že nemůže čekat a tady teď čtu, že anarkaotico už se na auto díval, tak nevím jestli se dá prodejci věřit.

2010-06-06 12:50:29

no mne se to cely zda takovy jakysi pochybny... jako o tom aute bych uvazoval tak za 40 tisic jako o kastli pro SR20VE, ta zase nebyla tak hrozna, navic se mi libila ta barva... Ale 69 ? To fakt ne...

2010-06-06 12:58:52

hlavně je výborný ,že prodejci to tam mučí každýmu do omezovače jako by nic ,,by mě zajímalo jestli to vubec aspon zahřejou. chtělo by,aby to svíznul někdo, kdo má GT..jinak nevypadá zle..

2010-06-06 14:35:15

No tak ja kdyz kupuju auto, tak beru jako samozrejmost, ze si ho poradne projedu a kdyz prodavam, tak ho vzdycky pred zkusebni jizdou zahreju.... Ja mam prave zkusenost s tim dvoulitrem a prislo mi, ze to GT jelo stejne, ne-li hur...

Myslim si, ze ten mladej vocas proste vodvaril puvodni motor, misto nej tam dali buhvico a navic to jeste cely odrbal (+jeste na blatnicich jsou jakysi sileny skejtacky nalepky). Proste skoda hezkyho auta... A o dalsi GTcko min...

2010-06-06 19:52:45

Já jsem se na ten motor ptal a říkal že ten původní byl zapečený a tenhle má mít najeto 80tis v tomhle autě.

2010-06-06 19:55:50

Tak pokud je to 96kW motor v super, tak na tom vicemene neni nic spatneho a neni to neresitelny problem.. pokud tam date GT vacky a GT jednotku, tak je to stejne. Otazkou je, jestli k tomu ma GT vacky/ECU a jestli se schopen jit na odpovidajici cenu.

2010-06-07 00:22:03

lukasx: jo, ja slysel neco podobnyho

jagy: jasny, kdyz se tam hodi vacky a ECU z GT, tak to bude to samy, ale at to potom neprodavaji jako 110 kw verzi a za takovy prachy.

Abych to shrnul: kastle je relativne jednoduse opravitelna (samozrejme, kdovi, kde to zacne hnit za rok, ze...), spojka, prevodovka ok, interier patri k tem zachovalejsim... Bohuzel, motor je proste horsi... Takze jak jsem rikal, dle myho pouzitelny za mnohem mensi penize na zastavbu vykonnejsiho motoru... Kupovat to jako GT je nonsens...

2010-06-08 14:53:29

neznáte někdo tuhle primeru? Jestli je opravdu v tak parádním stavu? Mám to 350 kilometrů a nerad bych se projel jenom abych zjistil, že je to vrána

dík

http://www.nissanclub.cz/...ifieds_detail.php?id=8550

2010-06-08 16:38:17

Vyzerá byť max. zachovalá .Len jediná vec čo mi tam vadí že to auto je max. bez výbavy úplne holé a pravdupovediac P11 aspon s elektrickými prednými oknami som ešte ani nevidel

mfh
2010-06-09 09:04:28

jeste co se tyce toho oranzovyho GT:

http://sauto.cz/detail-in...n/primera/8096866#carMenu

Mel jsem cestu kolem velmezu, tak jsem se na to byl kouknout a potvrzuji to co uz tu bylo receno: motor je tam z obycejnyho dvoulitru, jestli k tomu maji ten puvodni a ECU jsem nezjistoval, taktez servo je v pr.deli.

Chtel jsem se zeptat ohledne toho serva, je stejny napric jednotlivyma motorizacema ? Nebo je problem eventuelne sehnat jiny ? Libi se mi ta barva, tak uvazuju, ze bych si to koupil a pak poladil (takze to by mne ten motor nijak nesral). Samozrejme za predpokladu, ze by se to dlouho nemohlo prodat a ja bych stahnul cenu tak na 49 tisic, protoze to je tak realna cena tohoto kusu, pak by melo smysl o tom uvazovat...

2010-06-13 21:29:48

to moje GT P11 je taky lini a ma asi taky jen obycejnej 2.0 motor protoze me zarazilo uz to ze p10 gt ma omezovac na nejakych 8500otacek a tahle p11 GT ma omezovac cca 6900 otacek a ubec netahne odspodu jak GT za kym mam zajet kdo se v tom vyzna a poradimi jestli je to GT motor nebo ne

2010-06-13 22:14:20

P10 GT/ N14 GTi / B13 GTi.. vse maji omezovac na 7500rpm

P11 GT/ N15 GTi ma tusim 7100rpm omezovac (nemel jsem otevrene mapy, takze presne to nevim, ale je to +/- 100rpm)

P11 GT je predevsim tezsi, proto se to zda linejsi. Motor je prepracovany, ma jinaci prubeh vykonu, nez starsi SRka. Ale pokud je to opravdu moc line, muze to byt technicky problem - filtry, lambda, kat, predstih,...


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 268