Fórum - Téma


Zajímavé inzeráty


Fórum Pokec všeobecný Zajímavé inzeráty



1 ......... 207  208  209  210  211 ......... 268

2014-12-17 22:59:55

tofoj: Stejne tak muzu zacit tvrdit, ze neverim v DE-T, kdyz to zajelo v Moste jako DE. Budu mit pravdu?

Svobi: No a co se ti na tom nezda? Ty se taky ucis na kazdem aute, co ti prijede. V cem je rozdil?

VQ35 swap je bezny i do mensi B13, do P11 vleze v pohode. Nemusis psat elaborat, proc si myslis, ze to nejde... staci si o to neco nacist, pouziva se seriovy 6ti kvalt (stejny jako v P12 QR20DE i P12 SR20VE) a pokud pouzijes i prevody (staly 4.75, je to velmi velmi rychle).

Neco malo faktu:

V6 > I4

3.5l > 2.0l

Atmo > turbo

To auto bude mnohem prijemnejsi na jizdu a taky rychlejsi. Je to skvela volba, jen bohuzel nelegalni a zatim neni u nas dostatek FWD VQ35 motoru za dobre penize.

2014-12-17 23:06:20

jagy: Nebral jsem v uvau VQ35 z nových maxim , altim FWD , bral jsem Ztkovej . Nikde jsem neřekl že to nejde jen, že je to celkem nesmyslne cenove ..vim charakteristiku toho motoru a pouziti by bylo příjemné . Nic jsem nenapsal o rozmer VQ35 ta je na tom líp to už si zase překrucuješ a jedeš svoje .

Jinak tady vytahovat zname objem nicim nenahradis snad nemusis vytahovat ...

2014-12-17 23:12:02

Tak předpokládám, že když si dělal swapy VE, tak to byl taky všechno dovoz z USA popř. Německa ne? Tak bych v tom neviděl problém dotáhnout VQ. Ikdyž to není zrovna levný, ale stejně by všechno platil zájemce.

K normální jízdě bych se taky přikláněl k VQ jelikož by v Primeře muselo krásně táhnout už skoro od volnoběžných otáček.

Oproti VE, kterýmu bych musel nakládat a u DE+T si zase dělat další starosti s turbem.. A spotřeba by se určitě lišila o minimum.

Nicméně bych byl rád, kdybych aspoň jedno z toho jednou měl...

2014-12-17 23:13:42

Vesel by se tam urcite suprove kdyz do N14 davaji RB :D

Srupik, 2014-12-17 23:13:42 napsal:

Vesel by se tam urcite suprove kdyz do N14 davaji RB :D

2014-12-17 23:19:11

srupik: Velký off topic: Všechno jde, když se chce

https://www.youtube.com/watch?v=GH2uwjk3fqM

Jinak, kdo umí německy, může si číst o P11 STW a VQ35 v Německu

http://www.nissanboard.de...ec6c7557e210828d80b0861f8

2014-12-18 09:07:00

luksov: VE tahá Jagy z JPN. Do USA a DE si ten motor taky musí tahat sami, když se dávalo do aut jen v JPN.

2014-12-18 10:12:21

barňoch: Jo sorry, Japonsko mi nějak vypadlo z hlavy...

2014-12-18 17:43:38

to je ta co tenkrat prodal iggys http://auto.bazos.cz/inze...Nissan-Primera-p11-GT.php

2014-12-18 21:26:20

Nebudeš mít pravdu, s (upraveným) DE jsem zajel 2:15, s turbem 2:13

Ale klidně ať si dá do P11 kdo chce co chce, akorát kdyby přišlo na porovnání auta s bezproblémovým DE+T, tak zapláče.

2014-12-18 21:33:19

tofoj: Ktery DE+T ? :D SR20DE+T nebo VQ35DE+T ? :D

2014-12-18 21:37:57

Tam kde existuje šance, že to někdo zaplatí

2014-12-18 22:01:10

svobi: Ja nic neprekrucuji, od zacatku mluvim o VQ35. Staci peclive cist a nespekulovat.

Tofoj: Snazil jsem se naznacit pointu, ze jakekoliv upravy jsou ve sve podstate zbytecne, ne ze DE-T je spatna volba. Ale 2sek. je zalostne maly posun vpred, ale to asi vis a naprave nejspis dle vseho (boost nahoru, svor, semi) pracujes. Pak by to mohlo konecne mohlo ukazat pravy pontecial. Kazdopadne neni nutne shazovat VQ35 swap bez zjisteni, jak to doopravdy je a jak dobre to funguje... ja bych do toho sel hned, ale nemam ted na takovy projekt cas.

2014-12-18 22:16:40

jagy: no jenže pořád jsem se nedozvěděl o kolik těžší teda bude ten předek s VQ35, jen že je to lehkej motor. Všichni víme, kolik aut vyhořelo na těžkým motoru před přední nápravou.. Je třeba to zvážit. Ale celý je to stejně úplně jedno

2014-12-18 22:43:46

JAgy tak cti ty kluci resili z nasich dostupnych maxim 3litr a cum na co odpovidas ty ohledne prostoru o VQ35 ze se nevejde nepadlo ani slovo .

Tofi vahove na tom fakt neni hur 313 Lbs plne nastrojen 390 lbs , 305 SR20DET akorat jde o to o kolik bude mit teziste vic na cumaku trochu bude mit tezsi i 6kvalt .

Stejne je to jedno pouzitelny tak pro zavody nikdo takovou nelegalnost drahou cpat nebude do primery

2014-12-19 11:04:52

tak já myslím že hmotnost bude hlavní problém, proto se do driftovacích aut dávají spíše SRka než RB nebo VQ

2014-12-19 11:30:33

Tohle má cenu řešit jenom pokud to auto bude určený na okruhy...Sekunda sem, sekunda tam..

Jako daily car bych určitě šel do VQ, kdyby byla možnost

svobi: Kdybych měl krásný GTčko jako ty, tak bych do něj narval klidne vsechny prachy co bych měl a nikdy bych ho neprodal, radsi bych postupem casu investoval treba sto táců do Primery, než si časem třeba koupit úplně nový auto.

2014-12-19 12:55:46

luksov: tak já si nemyslím, že kluci turbo do svých aut dávají aby bylo rychlejší výrazně reálně, ale spíš pocitově a to to plní.

2014-12-19 13:08:31

chmeldoslav: To určitě, ale já osobně bych dal přednost větší atmosféře, než přeplňovanému dvoulitru. Nicméně, neříkám, že by to bylo špatný, to co udělal tofoj je opravdu luxusní a rád bych se na to někdy podíval naživo. :)

2014-12-19 13:11:31

chmeldoslav: To se mylis... naopak uz v teto dobe uz nikomu 4valce nestaci a davaji se minimalne 6valy (1JZ, 2JZ, RB, VQ), idealne V8 (1UZ, LS) + turba. Takovy je trend a pozadavky na moderni, rychle trate. Pro drifty neni ta mirna vaha vepredu navic tak zasadni jako pro time attack auta, kde jsou 4valy dostacujici a vyvazenejsi (napr. Scorch S15, Cyber EVO, atd. atd.).

tofoj: nemam realnou moznost zvazeni obou motoru, takze zadne presne cislo nevim. Vychazim jen z toho, co meli moznost zvazit ostatni.

svobi: VQ35 je bezne dostupne i u nas, davat 3litr z A32/A33 nema smysl. Rozdil vykonu je nezajimavy. VQ35 je jiny level.

2014-12-19 17:50:40

pokud se nepletu tak nedavno byla VQ35 na jdm za 35 a za tyden prodano :)


Odpovědět

1 ......... 207  208  209  210  211 ......... 268