Fórum - Téma


Záhada


Fórum Primera P11 Záhada

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2012-10-10 00:46:57

Pokud zakládám duplicitní téma, tak se omlouvám, ale nenašel jsem přesně to co potřebuji.

Mám Primeru P11C r.v. 2000, SR20DE. Při studenem motoru auto šíleně škube. Při prvním a druhém stupni to není až tak znát nejvíce na třetím. Po zahřátí je, ale všechno v pořádku jen otáčky motoru šíleně lítají k 1500 pak spadnou na 800, tam se drží a začne to kolísat k 400 a zase zpátky. To je jedna věc. Druhá chtěl jsem to protáhnout a zjistil jsem, že v 5500 otáčkách auto škubne jako by byl motor už v omezovači a už se mu nechce táhnout. Avšak když pedál ještě trošku přišlápnu a dostanu se k 6000 tak opět tahá. Třetí věc, maximální rychlost k které jsem se dostal je 190 km/h. Pak nastane problém, který jsem psal před tím, ale to už se auto k 6000 nechce. Vyměnil jsem svíčky za NGK, nové přívodní kable, váhu vzduchu. V nissan servise si s tím neví rady. Jezdit se s tím dá v poho, ale není to ono, co jsem měl předtím Sunny N14 GTI tak to bylo úplně o něčem jiném. Tam ten motor táhl až k 7800. Poslední co mě napadlo u P11C 2.0 sport je spotřeba 8.6 normální? Koukal jsem, že někteří u GTček máte kolem 6-7 L.

Pokud se opakuji tak se ještě jednou omlouvám, ale nenašel jsem zde přesně to co potřebuji.

2012-10-10 11:23:05

vyjadrim sa aspon k spotrebe, sice nepises trasy a styl ale 8.6 je normal, priemernu to ma pisane okolo 8,4

Mimo mesto limit +10 chodim od 6.8 do 7.4 podla zataze, klimy, trasy

ked pridam aj mesto tak mam priemer 8,4-8,6 a viac

GTckari co jazdia za 6 sa plazia

Pri stock sr20de 7800 rpm necakaj, ale do 7 potiahne

2012-10-10 11:44:10

Možná čidlo teploty vody,rozdělovač,klapka - hlavně bych zkusil jiný servis,protože z 80% jsou to jen měniči dílů.

Spotřeba jak je výše popsáno

glider, 2012-10-10 11:23:05 napsal:

vyjadrim sa aspon k spotrebe, sice nepises trasy a styl ale 8.6 je normal, priemernu to ma pisane okolo 8,4

Mimo mesto limit +10 chodim od 6.8 do 7.4 podla zataze, klimy, trasy

ked pridam aj mesto tak mam priemer 8,4-8,6 a viac

GTckari co jazdia za 6 sa plazia

Pri stock sr20de 7800 rpm necakaj, ale do 7 potiahne

2012-10-10 15:23:48

Super díky, ono mě celkem vyděsili ti GTčkáři s těmi 6ti litry . Styl jízdy podle potřeby, ale nejsem žádný šnek. Tak to mě uklidnilo. Tak teď už jen vyřešit nějak to cukání, protože je fakt nepříjemný, že v 5500 rpm zažít jakoby omezovač. Dík

2012-10-10 15:34:09

Uz mas facelift, kde je hromada elektroniky navic a celkove uz je to liznute "francouzskou laskou". Ma ji i kolega z prace a opravdu zlata "stara" P11, ja bych to doma nechtel...

A Sunny ti urcite netocil k 7800ot., kdyz ma omezovac na 7500ot. Ten rozdil je dany jinou konstrukci motoru a Roller Rockery nejsou v serii vysoko-otackove, ale spise nastaveny na pekny prubeh, kroutak a spotrebu. Co se spotreby tyce, tak muze byt normalni i nemusi.. zalezi jak s tim jezdis.

Svicky NGK mas jake? Musi byt platinove.

2012-10-10 15:39:40

GTckari se 6 litry moc casto ne, ale skoro se taky k tomu da priblizit. Jinak dlouhodobe neni vubec problem 7-7,5l pri sviznejsi kombinovane jizde. Ja sam jsem ted naposledy najel neco pres 600km, mezi tim byl i sraz s klukama v Mimoni a trochu blbnuti a jinak normal jizda a spotreba byla do 7,2 litru.

PS: Vedu si poctivy denicek (jak v telefonu, tak tady) a poctive tankuju do plne. Delam tedy vse pro to at je to co nejpresnejsi.

2012-10-10 15:41:14

nuluju dost často spotřebu, město 8-9 litrů, dálka 6,5 litru a to se necourám

jagy, 2012-10-10 15:34:09 napsal:

Uz mas facelift, kde je hromada elektroniky navic a celkove uz je to liznute "francouzskou laskou". Ma ji i kolega z prace a opravdu zlata "stara" P11, ja bych to doma nechtel...

A Sunny ti urcite netocil k 7800ot., kdyz ma omezovac na 7500ot. .. Ten rozdil je dany jinou konstrukci motoru a Roller Rockery nejsou v serii vysoko-otackove, ale spise nastaveny na pekny prubeh, kroutak a spotrebu. Co se spotreby tyce, tak muze byt normalni i nemusi.. zalezi jak s tim jezdis.

Svicky NGK mas jake? Musi byt platinove.

2012-10-10 16:06:30

Opravdu nevím čím to, ale točil. Byl jsem jediný z mýho města. Ale přede mnou to měl maník, co s tím jezdil tréninky pro rally.

No já, jelikož jezdím spíše delší trasy. Rodinu mám 450 km od domova, přítelkyně 120 km, jsem se spíš koukal na pohodlí, což bych řekl, že 144 jsou měkčí. A zase jsem chtěl Japonce.

Svíčky jsou platinové.

"PS: Vedu si poctivy denicek (jak v telefonu, tak tady) a poctive tankuju do plne. Delam tedy vse pro to at je to co nejpresnejsi."

Deníček mám taky, a jelikož nemám servisní knížku tak z jedné strany mám nalepené veškeré servisní faktury a z druhé zapisuji spotřebu .

2012-10-10 21:24:36

Netocil, to promeruje otackomer. To vim na 100%.

P11-144 mekci nez P11-120 podle me neni a pokud ano, tak rozdil minimalni. Ale to je jedno, auto je to taky dobre, jen ma par much navic...

Co jsi presne daval za vahu?

2012-10-10 21:26:02

Hmmm palivový filter si vymenil??? Čerpadlo v nádrži je OK? A inak obmedzovač máš na 6500 takže nad 6000 už nečakaj zázraky... Hmm to cukanie mi pripomína prípad keď bol vadný TPS... Teoreticky ešte možno by to mohla byť nejaká prasknutá alebo splasnutá hadica odvetrávanie motora, AAc ventilu, vyrovnávania tlakov... A možno máš skočený rozvod alebo vyťahaný reťaz...

chrener, 2012-10-10 21:26:02 napsal:

Hmmm palivový filter si vymenil??? Čerpadlo v nádrži je OK? A inak obmedzovač máš na 6500 takže nad 6000 už nečakaj zázraky... Hmm to cukanie mi pripomína prípad keď bol vadný TPS... Teoreticky ešte možno by to mohla byť nejaká prasknutá alebo splasnutá hadica odvetrávanie motora, AAc ventilu, vyrovnávania tlakov... A možno máš skočený rozvod alebo vyťahaný reťaz...

2012-10-11 01:57:50

ty rozvody už mě taky napadly, ale to by zase šlo slyšet cinkání. Motor jede pěkně potichoučku. Palivový filtr měněný byl naposledy před rokem a půl. AAC ventil se ukáže, pokud si vyblikám chyby na diagnostice?

TO Jagy: Je to možný hádat se nebudu, ale vypadalo to dobře . A 144 mi připadá tišší, možná jen pocit.

2012-10-11 07:30:04

mohl by jsi mě říct, proč všechny odpovědi kopíruješ a zasíráš tím toto téma??

HonzaBK, 2012-10-11 07:30:04 napsal:

mohl by jsi mě říct, proč všechny odpovědi kopíruješ a zasíráš tím toto téma??

2012-10-11 08:07:36

Honzo to nerobí samo keď zaškrtneš odpovedať s citáciou???

EDIT: aaa robí

2012-10-11 09:04:43

Ahoj, přidám taky svoji záhadu Při jízdě se mi začal objevovat hukot, tipoval bych to na servo, protože podobný problém jsme měli na firemním Tranzitu, ztrácela se tam kapalina do serva a když klesla pod minimum tak to začalo hučet. Ale ještě jsem to nevyzkoušel jestli je to opravdu ono, v nádržce mám kapalinu trochu pod minumum. Ale ta záhada... když mám puštěný rádio tak se hluk hučení zdvojnásobí...vůbec to nechápu. Jinak to hučení kopíruje zvuk motoru, když jdu do otáček, zvyšuje se i hučení, když dám neutrál, hučí to lehce, ale takhle se to přesně projevovalo v tom Tranzitu až na to rádio Nesetkal se někdo s něčím podobným?

2012-10-11 09:32:04

Chrenner, 144ka ma omezovac na 7250ot/min. Ale stock umira tak od 6800ot/min.

Rado, motor cuka v techto otackach i na volnobehu? pokud ano, muzes se soustredit na TPS (vydrena draha), promerit palivove cerpadlo (ale pokud nestiha, tak to bohuzel na volnobehu nezjistis), Jakou vahu vzduchu jsi pouzil jako nahradu? Ne vsechny funguji spolehlive a potom se musi smazat adaptacni hodnoty, nebo ECU je z toho pak peknych par set km zblbla.

Jagy, P11C ma sice stejny podvozek, ale mame jinak udelano odpruzeni na zadku. Mame jine hlavni pruziny a mame tam navic pruzinu navic, takze ve vysledku se jevi P11C pohodlneji.

2012-10-11 13:19:26

ale proč budu odpovídat s citací? Copak někdo neumí odrolovat myší nahoru, bay si přečetl předchozí příspěvky??

2012-10-11 18:06:53

TO: Trezz - podle mého je to přebytek proudu, přeměřil bych kolik dobijí altík. Mě to dělalo na Sunnym, ale nehučelo to, ale spíš jakoby hvízdalo do repráků podle otáček.

Na váhu vzduchu se musím kouknout nemůžu najít fakturu. Při volnoběhu motor tlačí pěkně až k omezovači. Zkusím vyměnit ten palivový filtr a pro jistotu vyčistit váhu. No při výměně váhy to bylo na diagnostice a tvrdili mi, že vymazali všechny chyby a ECU vyresetovali. Zase na druhou stranu nebyl jsem u toho. Pro reset ECU, ale stačí snad baterku odpojit na 24 hodin, nebo to u 144 nejde??

To Honza: netušil jsem, že je to problém zaškrtnout citaci, když tam je k dipozici. Používám to skoro na všech fórech a nikomu to nikdy nevadilo. Pro spokojenost všech, tento čudlík vynechám.

Ještě jsem našel, že TPS snímač se dá i seštelovat tak se zkusím kouknout ještě na to zda udává to napětí, které by měl ..

2012-10-12 07:48:49

Rado4077: no to bude asi přesně ono, můžu se zeptat jak jsi tento problém vyřešil? Včera jsem po ránu skoro nenastartoval, baterka byla vysátá a cestou do práce se mi rozvítily kontrolky ABS a baterky. V práci jsem hodil baterku do nabíječky, ale to hvízdání to dělá pořád

2012-10-12 11:11:44

tak buď vyměnit celý altík, tak jsem to vyřešil já, ale každý alternátor by měl mít regulátor napětí. Vyšroubovat a zkontrolovat uhlíky. Pokud budou na dranc, vyměnit a mělo by být vše ok.

2012-10-12 18:12:40

artee: o akých pružinách navíc to hovoríš???


Odpovědět

1  2