Fórum - Téma


Záhada


Fórum Terrano Záhada

Informace o modelu: Nissan Terrano / Pathfinder



2011-07-08 17:37:37

Pekne pozdravujem, minule som tiež písal o kontrolke SCHEK, že občas preblikne. Keď pridám a následne nechám otáčky klesnúť tak zhasne. Už som vyskúšal všetko možné. Posledné tri dni skúšam odvzdušniť chladiaci systém. Neviem prečo sa zavzdušnuje. Keď povolím snímač teploty vody a otvorím chladič zátkou vždy mi nasaje z chladiča do okruhu. Do chladiča dolejem a mám pokoj aj 500km , potom začne znova kontrolka blbnúť. Toto je iba moje laborovanie, to neviem či je vôbec závada a či má vplyv na prechod do núdzového režimu. Ak vie niekto poradiť ako správne odvzdušniť chlad, systém budem rád. Mám podobnú poruchu ako Marek. Do Nissan servisu už nepôjdem. Zaplatil som už 100Eur a to som tam bol 3 krát lebo najskôr museli závady vynulovať 33 Eur, potom hľadali chybu ale nenašli 33 Eur. Nakoniec niečo vymenili ale nepomohlo 33 Eur. Odpoveď bola vymienať postupne váhu vzduchu, snímač otáčok, snímač polohy kľuk. hriadeľa atď. A čo sme u debilov. Keď nevie autorizovaný servis nájsť chybu tak nech servis nerobí. Osobne si myslím že to bude voľáka blbosť lebo motor ide ako hodinky, výkon 100 percent. Iba keď na chvíľu prepne do núdzového režimu. to je 10-15 sekúnd výkon sa zníži. Mám Terrano II 2.7 TDI, 92 kW. S pozdravom

2011-07-08 21:31:08

Moze to robit plynovy pedal skus najskor skontrolovat konektor na nom

2011-07-10 13:58:32

Osobne si myslím že je to voľajaká blbosť. Ak myslíš konektory, teda prípoje káblov k plynovému pedálu, mám tam dva, tak tie som už skúšal odpájať aj som ich nasprejoval , nepomohlo, ale možno myslíš niečo iné. Všimol som si že je tam bežec a ten neviem ako vyskúšať.

2011-07-14 23:28:39

Ahoj všem dnes mi klekla baterka po nastartování hodným pánem přes kabely mi nejde otačkoměr kontrola teploty a blinkry neví te někdo co to muže byt dik za jakoukoli radu sem uplně v pitchy elktrika neí muj koníček

2011-07-25 12:37:41

Ahojte, už skúšam všetko možné na Terrane II, 2.7 TDI výkon 92 kW a nie a nie nájsť tú chybu. Podľa Vás čo by som mal urobiť ako prvý krok? Už som z toho magor. Je pravda že do elektriky sa veľmi nerozumiem, ale také bežné veci som poskúšal. Použil som systém výmeny ( váha vzduchu, snímač otáčok, snímač polohy kľuk. hriadela a stále vyskakuje ten istý problém. Kontrolka SCHEK zažne, keď pridám ,aj za jazdy že vymáčknem spojku, tak na 4000 otáčok a nechám ich klesnúť zhasne. Ale už to musím praktizovať častejšie. Teda tak v priemere každých cca 50 km. No nie je to pravidlo. Niekedy prejdem aj 200 km a nezažne. Inokedy po 20 km zažne. Neodchádza niečo?. Chápem že to môže byť hocičo. Len či nemá niekto podobnú skúsenosť. S pozdravom.

2011-07-25 14:22:15

Robilo mi to Terrano v určitej polohe plnoveho pedalu , z ničohoho nič sa rozsvietila kontrolka a nedal sa pridat plyn.Stlačil som pedal nadoraz ,pustil a kontrolka zhasla a auto išlo znovu normalne.Neviem čo ho resetovalo asi ten microspinač čo je na pedali vymenil som pedal a bol pokoj.Pedal som potom rozobral a bolo na bežci potenciometra kopec bordelu-jednoducho v určitej polohe stracal obvod.Na Tine som mal ten isty problem vymenil pedal a nepomohlo chyba bola v zaoxidovanom pine na riadiacej jednotke

2011-07-25 20:18:14

Pozdravujem, musím ešte vyskúšať ten plynový pedál, pozriem aj spínač na pedále, ale mne to urobí , a to som skúšal, pri akýchkoľvek otáčkach, napr. idem plynulo na 2500 otáčok, pedál držím v jednej úrovni ani nestláčam ani nepovolujem a z ničoho nič zažne kontrolka SCHEK. To isté urobí, teda keď sa to stane, aj pri 2000 otáčkach alebo aj pri 3000, plynový pedál nepohnem. Alebo som si všimol že keď uberiem, ale už nehýbem pedálom tak po chvíľke kontrolka zažne. Už som sa veľa snažil zistiť. Jedenkrát musím na tú chybu prísť, lebo nie je iné riešenie. Nissan servis je tiež mimo. Ale tam už nepôjdem ,lebo moje predstavy boli, že keď zaplatím tak sa aj dočkám výsledku. Žiaľ iba som stratil peniaze. S pozdravom

2011-07-28 18:52:13

Pozdravujem, tak som sa zas nechal obmäkčiť. Dnes som išiel okolo servisu Nissan a informatívne a nezávezne som rozprával o mojej záhade -poruche. Boli veľmi ochotní a za 20 Eur. dali auto na diagnostiku. To som mal veľkú zľavu a neviem prečo. Tých 20 Eur som obetoval. Servis bol prázdny, možno preto taká cena. Zistili, vraj je niekde chyba v obvode, alebo v snímači otáčok, riadenie motora. Inak tento snímač som už voľakedy mal dolu z motora lebo bol celý zaoxidovaný, je pod vodným čerpadlom, asi naň slzela chladiaca kapalina. Inak mám Terrano II 2.7 TDI, 92 kW. Porucha sa stále hlási rozsvietením kontrolky CHECK na asi cca 10-15 sekúnd. Potom zhasne. Inak dneska som si všimol že auto dymí na čierno, čo nerobilo. Ńemáte s týmto niekto skúsenosť? Mám ten snímač vymeniť? alebo ako vyskúšat okruh. Inak keď nie je v núdzovom režime tak má výkon 100 percent.

2011-08-06 09:39:05

Pozdravujem všetkých, som úplne spokojný. Záhada je vyriešená. Neviem ani ako. Minulú sobotu som sa ešte hral s mojim Terranom II, 2.7 TDI, 92 kW a tak ma napadlo že ešte pozriem ďalšie konektory. Odpojil som spoj od prvej trysky a nasprejoval, potom spoj od snímača podtlaku, je na ľavom blatníku v smere jazdy, a čuduj sa svete, záhada vyriešená. Odvtedy ani raz kontrolka CHECK nezažla. Táto závada ani v jednom servise Nissan nebola zistená. Tak to nechápem. Túto správu píšem druhý krát, lebo prvú som od samej radosti zadal pod novou témou a to bola chyba. Za to sa ospravedlňujem. Správa zo stránky zmizla. Veď načo aj toľko tém okolo jedného problému. Plne chápem. Nissan Club je perfektná pomoc pre nás nissanistov. Veľa vecí som sa ja osobne prostredníctvom týchto stránok dozvedel. Veľká vďaka.

2011-08-08 06:47:49

Jojo konektroy, to je velkej problém, to by každé téma mohlo začínat, zkontroluja vyčisti všechny konektory a taky zda je máš všechny úplně domáčklé. Když rozebíráma pak skládám auto, tak už se mě taky několikrát stalo, že jsem úplně nedomáčkl konektor a pak auto nechtělo nastartovat. To ej pak pojeb vše znovu zkontrolovat, nebo připojit na počítrač a ten zjistí kde přiblížně je konektro rozpojen. Čím více konektorů, tím jednodušší montáž a demontáž, ale tím horší na hledání závady. negativních zkušeností s tímto problémem už mám dost.


Odpovědět