Fórum - Téma


Z33 - Pořízení / kup 350Z


Fórum 350Z Z33 - Pořízení / kup 350Z

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 13

2016-06-06 21:28:48

Ahoj, hovoril jsem dnes s nekolika lidmi z oboru a nikdo nema zkusenost jak dostat zpět na cz doklady. Tak jsme za den kolektivne zjistili ze toto nemá smysl... Také si radeji počkám...

hop
2016-06-07 09:16:03

Zkuste bazar Autopoint. Fyzicky v Praze Průhonicích, jak je prodejce Infinity. Občas přes ně jdou zachovalý kusy, já ho tam koupil v super stavu.

2016-06-08 15:59:21

Ahoj kluci,chtel bych koupit 350ztko jedno jsem mel vyhlidnuto v brne ale vyfoukli mi to pred nosem..nasel jsem ted jedno s bodykitem,ale je to usa verze co na to rikate? Neco co je na tom spatne? Plus to ma automatickou prevodovku co mi moc nesedi,ale kdyz je to amerika neni se co divit...

Jedna se o tenhle vuz

http://m.sauto.cz/detail?...0&yearMin=0&fuel=0&page=1

2016-06-08 19:05:23

keron: Ahoj. S tim vnitřkem si teda vyhráli. To muselo stát baťoh. Vnější bodykit se mi teda vůbec nelíbí, ale to je jen věc názoru. Co by mi ale vadilo nejvíc je automat. Jestli se k 350Z něco nehodí, tak je to podle mě automat. Charakter auta ideální pro manuální převodovku, i když ty v Z stojej obecně za hov.. US verze nevadí. Koukám Brembo tam má, takže to prošlo asi kompletní úpravou. Jestli ti neva automat a líbí se ti to, tak přece nebrání nic tomu, aby ses na to jel mrknout z blízka a hlavně se pořádně svezl.

2016-06-08 21:17:23

Vec preferenci (pro me je idealni automat, manualu uz mam ze vsech aut docela plne zuby a o to vic tuhych spojek), estetickeho citeni (cerveny interier jim dal praci a rozhodne nebyl levny, ale do toho bych nesedl). Fotky a informace na webu od prodejce jsou jedna vec, realita byva uplne jina. Zajed se podivat a uvidis.

Dnes jsem se byl jakoby jen tak divat v Dolanech u HK na zetko, stribrne. Nejel jsem za nim, predtim uz jsem ho videl v inzeratech, ale nikdy me nelakalo, zrejme sesty smysl. Mel jsem to po ceste se zajizdou nejakych 16km k nim, tak jsem si rikal, proc ne. Prvni zetko v bazaru, ktere melo v poradku lak. Kdyz vynecham ryhu od klicu na dverich spolujezdce... Interier des a hruza - fotky neodpovidaji realu. Auto tam pry stoji od prosince 2015 - tomu odpovida STK do 12/2017, kterou si zrejme udelali sami, klasika. Jeste dle slov bazarnika: "Auto si majitel bere na vikendy, povozi sem tam nejakou kocku a pak auto zase da sem." Zkratim to. Za me celkovy dojem auto za 160 tisic.

2016-06-08 21:30:46

keron: No nechci do toho kecat, ale automat se k Zetku absolutně nehodí, já automaty doslova nenávidím, s tím ať jezdí ženská nebo nějakej teplomet ..jinak ten bodykit je děs, dle mého nevkus a už se to v dnešní době nenosí, doby prvních dílů Rychle a zběsile odvál čas, je to prostě kýč ..jinak ten interiér ujde, ale ten přece auto nedělá ..navíc je to předělaná amerika a za tu bych takový prachy prostě nedal ani náhodou ..reálná cena 150-180 tisíc, když bude bez chyby ..navíc díky tomu tuningu, bych se bál i u dnešních přísnějších STK ..kup EU verzi v orig. stavu ..to si svou cenu drží vždy a případného kupce vždy seženeš ..tyhle předělávaný šílenosti bych hodil ze skály

2016-06-08 21:49:23

keron: Jako automat to zlej úplně není, sice má trošku prodlevu, ale dá se s tim sžít. Na nějaký svižnější okreskové svezení ujde, ale na okruh ten automat není. Výhoda je aspoň ta, že v manuálním režimu při vytočení do redline sám nepřeřadí. Akorát se teda při ostré jízdě lehce přeheje, proto to chce dodělat chladič.

Ač osobně mám s automatem v tomhle voze zkušenost, manuál je manuál (však až se ten automat posere, nebo se někde výhodně seženě manuální převodovka, tak tam půjde).

K US verzi bych se vyjádřil asi tak, že narozdíl od Evropy tam Amíci měli asi 4 stupně výbav, takže Zetko z US může bejt úplně v klidu srovnatelný s EU (v podstatě totožný model). Jen je teda drtivá většina očasených, to je pravda. Navíc teda koukej, aby to mělo aspoň ty Bremba, bez nich to moc nebrzdí. Samosvor, origo prej stejně není nic moc, tak aspoň rovnou člověk může koupit lepší. Pak takový blbosti jako kožený, vyhřejvaný sesle, tempomat atd. bych já osobně ve sporťáku oželel.

2016-06-08 22:00:53

nissan350z: ..koukám, že mu radíš ať do té hrůzy jde ..tobě se snad ten tuning líbí proboha?! ..kurňa, nemelte mu tu nesmysly a upřímně mu řekněte, že 9 lidem z 10-ti, co autům ale opravdu rozumí, se tomu tuningu spíš vysmějou ..já zcela upřímně říkám, ten bodykit je hnus fialovej a ten hnusnej matnej lak nebo jestli je to fólie je další šílenost ..všude bude kitu jak nasr*no, beztak je to předělaná bouračka ..poněvadž bezdůvodně by to nikdo tak hnusně nepřekopal

2016-06-08 22:02:18

danjee: Tohle? Ne, to se mi opravdu nelíbí (ani interiér, ani exteriér), spíš jsem to napsal jen tak z obecnýho hlediska Já osobně zastávám jen funkční tuning, maximálně nějaký vkusný, decentní kovaný kola, nějakej pěknej lip. Tyhle zpatlaniny se mi taky hnusí. Ale jak se říká "100 lidí, 100 chutí"

Jen tak btw, podle mě tenhle konkrétní kus ani Bremba nemá. Vypadá to jako ten plastovej kryt s nápisem Brembo za pár doláčů z ebay

2016-06-08 22:18:30

jejda.asi tak to shrnu. Pro budoucí majitele Zetek: Pouze EU verze a pouze v origu stavu! nic jinýho nebrat, jsou to šmelky....jak píše danjee....je to tak, navíc ani nemá vzpěru v motoru, takže majitel asi prodal aby koupil plínky

2016-06-08 22:20:43

nissan350z: ..já dřív též svá auta decentně tunil (značkové křídlo v laku, přední decentní spoiler atd.) ..ale Zetko dle mého má zůstat v orig. stavu, včetně orig. kol Nissan ..do Zetka bych vůbec nezasahoval, včetně srágor od KN ..vyšší prodejní hodnota je vždy v orig. stavu ..nehledě, že s touhle hrůzou vůbec neprojde u STK, přední SPZ není téměř vidět + další věci ..teď toho na internetu moc není, ale Zetka v ČR i DE už sleduju průběžně přes dva roky, naježdíno mám dost na verzi 206 i 230kW ..a je fakt, že jedno Zetko 206kW vypadá celkem solidně, kdyby teda ještě malinko slevil, ale těmto předělávkám bych se vyhnul obloukem zcela bez diskuze

2016-06-08 22:23:12

Dekuji vsem za nazory :) urcite jste mi poradili v necem me utvrdili a pomohli..vuz je odeme pres pul republiky proto jsem chtel i naky nazor primo od lidi co 350 vlastnej nebo maji s tim naku zkusenost..hledam 350 tak kolem 250-280tisic.. A je fakt ze toho tady je hooodne malo..

2016-06-08 22:37:42

danjee: To určitě nemá cenu diskutovat, to auto dobře nevypadá o STK se nemá cenu bavit (když lidi vyhazujou kvůli panceřovym hadičkam, co teprve, když tam někdo přijede s timhle).

Podle mě je Zetko v serii dobrý auto, ale řekl bych, že použitím kvalitních performance dílů lze jeho potenciál ještě dost posunout. Zvlášť u prvních 206 kW verzí, které ještě nebyly tak odladěné, jako vrcholné VQ35HR. Jenže to jsou většinou dost velký částky, a proto to většinou končí použitím těhle levnějších variant, které se sice tváří, jako supr čupr díly, ale ve skutečnosti je to leštěnej prd - viz různý vložky do airboxů, různý sání, svody atd.

Ostatně, koho to zajímá, může pročíst fórum, myslim si, že je tady na toto téma X různých dotazů a Y různých názorů (myslím, že docela věcných a poučných).

2016-06-08 22:51:13

nissan350z: ..ano, verze 206kW se ještě dala poladit, ale do té 230 bych už nezasahoval ..bohužel to musí být opravdu odborně provedená práce, ale turbu bych se vyhnul ..a to teď nemluvím o tom, že tam někdo strčí kónický neodstíněný KN-ko, který je za chvíli suchý jak troud a motor mu pak sežere víc křemičitýho bordelu než toho vzduchu ..a ty motory pak stojí za prdlačku ..proto kupovat bez jakýchkoli zásahů ..raději ať tam je obyč. papírový filtr, než tyhle rádoby vylepšováky co ti nepřidají ani 3 koně (i když v inzerátech si v textu rádi píší o 15 koní víc a další bejkárny), ale po pár tisících vyrychtují motor ..orig. stav je prostě garantem, že se v tom nehrabal nějakej všeuměl ..proto jsem zastáncem koupi Zetka jen v orig. stavu a ať si s tím pak každý dělá co chce

2016-06-08 23:44:14

danjee: Přesně moje řeč. Každej rádoby tuner si myslí, že ve fabrice to vymyslej blbci a že on to svými zásahy jen vylepšuje. Opak je bohužel v 99% pravdou a na prodej je potom halda zbastlenejch krámů.

2016-06-09 00:11:29

supervht: ..souhlas ..též už jsem tady na Nissan klubu četl taková moudra, že z konstrutérů v Japonsku dělají úplné tatary, že tam předepisují úplně debilní náplně a viskozity atd atd ..já když tu někdy čtu na co tu jezdí některá Zetka celoročně za olej, že to tu někteří lidé testují jak ponožky, že ten je super a ten je zas na hovno a pak tam cpou 10W-60 a myslí si, co dobrýho tam nemají ..o olejích v převodovce či diferáku snad ani mluvit nebudu ..číst někdy tady ty fóra jak se 10 lidí hádá jaký tam je nejlepší olej je někdy až komické, pak to jen všichni kopírují jak ovce, podle jednoho člověka co jezdí jen okruhy, ale všichni tu jezdí na 10W-60 ..prostě někdy zábava ..jj ve fabrice jsou kreténi a Čecháčci to umějí asi líp ..přitom se stačí řídit mazacími plány jednotlivých olejů a značek ..jak prosté ..hold Češi jsou někdy koumáci

2016-06-09 01:01:01

danjee: Nikdo nedela z nikoho blbce, ale je to pravda... olej 5w30 pro to auto vhodny neni. Proc? Staci se podivat, kolik zetek zaklepalo na klice nebo zere olej. Takze nejakyma moudrama bych brzdil a resil realne situace, ktere u toho auta probihaji (ne cesta na kavicku po meste). To ze tam samozrejme nekdo dava na "daily" provoz 10w60 taky neuznavam jako idealni reseni, ale pri tvrdem zachazeni urcite lepsi, nez 5w30. Ja razim myslenku, ze idealni je 5w40 + chladic, coz je vec odzkousena na vsech 350z/370z. Opet plati pro auta, co jezdi svizneji. Pro kavickare, co se se Zetkem jen ukazuji staci i 5w30 a jeste treba jezdit longlife olej/interval...

A stale plati to, ze vsechny tyhle auta jsou jeden velky kompromis, takze maji obrovske rezervy - podvozek, brzdy, motor, diferak... vse lze posunout o kus dal. Vzdy zalezi na tom, k cemu auto dany uzivatel vyuziva a od toho odvijet vse od udrby a intervaly az po upravy.

2016-06-09 01:18:03

jagy: ano, vzal jsem to ve ztratce ..u Zetka 206 a 221 kW lze s olejem trochu experimentovat, též vím, že olej 5W-30 při hrubším zacházení není až tak ideální, ale důkaz, že by mohlo dojít k tzv. přestřihnutí olej. vrstvy neznám ..též jsem u mé 206kW lil 5W-40 jako dobrý kompromis ..bohužel verze 230 kW je uplně jiný případ a je na olej více choulostivý, tam bych jiný olej než 5W-30 zcela jistě nelil ..nedivím se, že se tu někdo hrozně divil, že mu motor chodí hrubě a je hlučný ..nechci tu omílat téma olej ..proto jsem řekl, že jezdit na 10W-60 celoročně v běžném provozu je dle mého nesmysl a tomu auto se dá už říci, že to škodí ..jinak souhlasím že do verze 206 a 221 je v našem teplotním pásu asi ideální 5W-40/ verze 230 jedině 5W-30 ..ale nechám se klidně zas od někoho poučit ..jinak si mi neřekl o intervalech a stylu jízdy nic nového, já to jen tak nerozebíral ..myslím, že se Zetkem mám zkušenosti slušné, ale olej 10W-60 bych tam teda nalil jen před okruhem a pak s ním ven, na zimu teda zcela určitě nevhodný

2016-06-10 00:36:30

danjee: Odkud beres info, ze olej pro 206kw a 230kw by mel byt jiny? Ja jen, ze ty dily jako klika, loziska, atd. jsou stejne i material, cili je takova informace uplne mimo...

230kw HR je uz novejsi generace, ktera je i v 370z a tam vazne 5w30 nedavame... lehounka okreska v 20°C a byla tam hned 120+°C = nesmysl. Pak to vsechno leha na klice a bez oleje... klasika hromady Zetek a obecne VQ motoru.

2016-06-11 10:35:36

jagy: Ano, verze 206 kW olej zřaly téměř všechny, ale to je nešvar už z výroby, dle mého soudu to není dáno tím, že jezdily už od samého začátku na olej 5W-30 ..jinak nemám žádnou zkušenost, že by se mne někdy i za horkého letního dne, kdy člověk vezme ostřeji sem tam nějakou tu okresku, by auto mělo nějak trpět, motor se přehříval či něco podobného ..nevím o tom, na toto používání je konstruováno a s tím i předepsaný olej ..mne obě Zetka chladily dobře a teploty byly zcela normální ..pokud ale někdo krouží 2 hodiny na okruhu, tak ať si tam leje co chce a věřím a souhlasím, že to olej chce hustčí ..do své 206 kW jsem lil 5W-40 (né na okruhu), páč si nějaký ten olej též vzala, ale na svém druhém Zetku mám najeto 63 tis. km, vždy to jezdilo na 5W-30, co tam naleju, to zas vyleju, ani kapku si to nevezme, motor chodí tichounce a hladce, navíc na rozdíl od starších verzí i po 5 pěti letech co se Zetko začalo vyrábět (a mělo by být tak konstruktéry už vše zcela odzkoušené), má tato verze 230 kW na víčku plnícího hrdla motoru napsáno výrazným písmem SAE 5W-30 ..nemám tudíž zatím absolutně jediný důvod nějak experimentovat a lít tam něco jiného než je napsáno na motoru ..leju tam Shell Helix Ultra bez jakýchkoli přídomků Extra či něco jiného a je to zcela ok, jestli si ale někdo myslí, že Shell je na pikaču a daleko dražším olejem třeba Millers Oils či jinou viskozitou udělá autu na běžné sportovnější (né závodnější) ježdění lepší službu, tak beze všeho ..ale já se zatím budu držet toho na co přišli Japončíci


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 13