Fórum - Téma


Z33 - Pořízení / kup 350Z


Fórum 350Z Z33 - Pořízení / kup 350Z

Manuály  |  Inzerce  |  Model Nissan 350Z (Z33)  |  Naše vozidla


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 23

2016-07-15 19:44:42

Já jsem s 350Z spokojený. Taky bych bral třeba něco novějšího, ale jelikož taky stavíme barák a všechny finance jdou do něj, tak mám zatím smůlu. Bohužel docela Zko zanedbávám jak finančně, staráním se o něj, tak i ježděním.

2016-07-15 19:51:44

Ne že bych se neuměl rozhodnout, no kdyby jsem všechno musel řešit přes polovičku, tak jezdím filetou :-D. No peníze jsou jen otázka času, jde o to zda to za to stojí. Nájezd cca 8000km rok.

2016-07-15 20:27:51

tipas: věř že stojí

2016-07-16 06:25:43

Sloučeno

2016-07-17 18:05:14

tipas: ..jednoznačně bych volil 350Z verzi HR ..to auto je prostě hezčí, v jednoduchosti je krása, jak se říká, a zde to platí dvojnásob už kvůli ceně ..než některé šílené rádoby moderní linie 370Z, o hnusných členitých světlech se snad ani bavit nebudu ..i když interiér asi lepší má, to asi ano, ale kvůli tomu bych za něj teda min. 2x takovou cifru určitě nevysolil ..a se zábavou jsou na tom obě dvě auta asi stejně, těch pár kW navíc bych zde určitě neřešil ..vystouplá kapota u HR verze má dle mého šmrc ..prostě 370Z je v některých ohledech přeplácané a chce působit moderněji, ale na jednoduchý, přesto nadčasový design 350Z HR, ale prostě nemá! ..v tomto případě koupě 370Z (i když třeba Nismo) absolutně postrádá smysl ..alespoň tedy pro mne a pár lidí co znám a mají úplně obdobný názor.

2016-09-10 11:12:11

supervht: Zdar, chci se zeptat jestli nevíš jakou mělo SPZ? Případně VIN? Díky.

2016-09-16 19:44:07

Napíšu pár argumentů proč si myslím, že nic lepšího za dané prachy není.

Výkon - sériový je dobrý a za pár kaček se dají nahonit koně jak v 911turbo (mám twin turbo)

Podvozek - za pár kaček se dá udělat skoro závodní podvozek, na běžné ježdění stačí i série

Vzhled - Evropan, celkem nadčasový

Údržba - tohle auto nemá kromě ESP žádný vychytávky. Skoro bych řekl, že je technologicky na úrovni E36 z roku 94. Člověka tu nečekají žádné drahé průsery a spotřebák je za babku.

S autem najedu 2-3tis ročně a rozhodně se to vyplatilo. Dělá radost a na ceně už neklesá. Pokud ho za deset let někde nerozsekám tak věřím, že ho prodám i za víc..

2016-09-17 08:51:01

Já bych souhlasil, že se dá auto provozovat za slušný peníze, i když člověk musí počítat s větším výdajem. Spotřeba, benzín min. 98, některé náhradní díly jsou dražší a hůř sehnatelné atd.

Třeba snížené pružiny se dají sehnat do 5tis., kit sání do 3tis., atd. Ale to jsou většinou uni nebo ne moc kvalitní značky. Pokud chce človek dobrou kvalitu, tak ty věci stojí podstatně víc. Např. uváděné twin turbo, které se tak pod 100tis. nedostane, pokud se nepletu.

2016-12-09 20:42:00

Ahoj, plánuju si pořídit Zetko počátkem 2017. Pár měsíců sleduju českou i německou inzerci a zvlášť v ČR mi nabídka přijde dost mizerná. Neznáte někdo některé ze Zetek na sportovnivozy (kromě bílého s kompresorem)?

2016-12-11 18:41:24

majkl57: Zdarec, z těch aut na sportovních vozech znám to bílé se zlatými koly, majitel fanoušek, je to US verze, předělaná na EU, má i dif, koneckonců má ho i na bazoši a všecko vypsané co dělal. Vím že o něj bylo staráno :)

2016-12-28 09:03:45

Zdar... Chci koupit Z 2008 najeto 7tis mil na co si dát pozor a co vše bude třeba předělat? Z fotek sou patrné blinkry boční a zadní mlhovka... Cena 20 tis euro... Napadá vás lepší kup sportovního vozu za tu cenu? Budu jezdit často..

2016-12-28 10:12:35

me osobne by bylo lito dat tolik penez za zetko a jeste k tomu us verzi. vem nejakou eu verzi za normalni penize.

2016-12-28 10:57:06

badboy: Ja mam US verziu. Nemenil som nic, lebo vsetko bolo v sulade s EU normami. Jedine co chybalo je zadna hmlovka, ktoru som sice kupil, ale zatial nenamontoval.

20000 je mozno ok ak vezmem do uvahy rocnik a pocet km, (Ak su realne...) ,ale ja by som ho urcite nebral, lebo by som si dosetril tych par tisic na 370z...

P.s. Moje som kupil za 7300 a nemal som s nim ziadne problemy. Klop klop

2016-12-28 12:51:17

Za tu cenu nemusis nic setrit a koupi rovnou slusnou 370z... dokonce jedna tady z klubu je okolo 500tis. kc. Za ty penize bych sel tedy radeji do EU verze 370z, nez US verze 350z...

2016-12-28 16:37:18

Tak to US verze nebyla to jen Švédové takto hloupě označují km na jejich stránkách a pak se to krátí 10... Ano sem až tak zoufalí že hledám i ve švédsku :D ono najít 350 s krásnými km není jednoduché... Pro mě je nájezd u sportovního auta pokud chceš koupit hodně dobře i 40 tis km dost.. Navíc když teď koupím s najezdem max 30 tis km do 20 tis euro tak se to vyplatí i do budoucna při prodeji... Si myslím :D 370 se mi bohužel nelíbí... Znáte někdo jiné stránky než mobile, autoscout24,ooyyo.com?

2016-12-28 16:52:59

badboy: Rozhodovat se jen podle čísel na tachometru je podle mě blbost. Mě osobně vždy zajímá celkovej stav auta, snažím se najít kompletní historii, dohledat servisní historii apod. Pokud je o to pečováno, tak je v podstatě nesmrtelnej motor...

2016-12-28 17:25:35

Samozřejmě bych sportovní auto bez kompletní servisní historie nekoupil...upřímně mi stačí sebemenší úprava a nekoupím ho.. Viz auto ve švédsku sportovní vzduchové filtry stačí aby to o majiteli řeklo že tomu hodně dával a 313 koniku nestačilo... Samozřejmě si každý kvůli tomu to auto kupoval... proto hledám nejnižší nájezd...vidím to na dovolenou do španělská kde sou nejlepší kusy...

2016-12-28 17:58:52

badboy: To je blbost, o majiteli to neřekne nic. Nějaký sportovní filtry člověku přidaj na výkonu kulový, když už, tak by musel mít udělaný celý nový sání... To je spíš masírka reklamou.

Pokud to auta při projíždce jede hezky, nikde nic nebouchá, nepíská, nedrnčí, neškube, diagnostika je cajk, servis ověřenej je, nevidim důvod proč to nekoupit. A že má najeto třeba 60 tisíc, vem to čert.

Btw, ono taky musíš vzít v potaz, kde to auto jezdí. Je hezký, že má po 10ti letech najeto 30 tisíc, ale taky to mohla bejt víkendovka, která dostávala víkend co víkend na prdel, různý trackdaye apod. Oproti tomu můžeš mít kus, co má najeto třeba 2x-3x tolik, ale bylo ježděno skoro denně, sem tam nějaký "zablbnutí".

Navíc Zetko není žádnej super sport, kde opravdu člověk po 100 tisích km může čekat obrovitý náklady (pokud díly nebereš přes autorizák, ale od zdejších kluků - Jagy, Svobi nebo nenakupuješ performance díly, servis je srovnatelnej se Škodovkou). Je to spíš takový rychlý GT, který může docela dobře fungovat i jako daily kára.

2016-12-28 18:09:44

badboy: Nekupujes Ferrari kamo. Toto je Zetor Treba sa trochu vratit do reality...

Najdolezitejsie vlastnosti auta ti nizke km neprezradia. Je to kus ktory zerie olej? Ano - nie? Zistis to po roku jazdenia, alebo ked sa ti rozsvieti kontrolka tlaku oleja. Sportove upravy? Preco nie? Ak su to rozumne veci, tak ti predosly majitel usetril kopu penazi. (Vacsia olejova vana, chladic oleja)

Az uvidis aky shit su niektore povodne komponenty, tak pochopis preco ich kazdy meni. (napr. Vrzgajuce tycky stabilizatora) Auto je ako celok skvele, ale je to predsa len low cost sportak, takze na niektorych komponentoch sa setrilo. (Pri 350z napriklad na interieri :-D)

Hlavne prestan vyberat na nete a chod sa na par kusoch previezt... Ja som moje kupil napriek tomu ze nestartovalo za tepla, svietila kontrolka airbagov a tahalo do strany. Kupil som cistiaci sprej na skrticu klapku, urobil geometriu, kupil jeden senzor a voila auto ako nove za nejakych 150 eurov :-D

P.S. Mam aj servisnu knizku ... je dokonale prazdna :-D

2016-12-28 18:09:55

Navíc Zetko (zejména 1. generace Z33) mělo poměrně dost nedostatků přímo z fabriky, který právě řešily ty perfomance díly (špatný plnění válců vzduchem, špatný chlazení oleje,...). Postupem času i tyhle neduhy začali inženýři odstraňovat přímo ve fabrice, takže byl VQ35DE Rev Up a potom ta vrcholná verze VQ35HR dvojklapka.


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 23