Fórum - Téma


Z33 - Pořízení / kup 350Z


Fórum 350Z Z33 - Pořízení / kup 350Z

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1 ......... 9  10  11  12  13

2016-06-30 07:02:12

danjee: nedavno jsem daval olejovy chladic, ted jezdim millers oil cfs nt 5w40, predtim 10w60. najeto mam 44tis a mam to od 28tis. km. olej menim po 6-7tis. km, ubytek nula.

jagy, 2016-06-29 10:07:04 napsal:

danjee: Ano, panove v Nissanu tomu zajiste rozumi nejvic. .. Napr. ti, kteri nam rekli, ze prepravni koliky na pruzinach nove 370Z Nismo jsou tam naschval, ze je to sportak, ma tezky motor (VQ jedna z nejlehcich V6 vubec) a musi to drzet jak pribite. .. Presne takovym lidem verim, no jasne! ..

Na origo 5w30 olej lehaji vsechny VQ (350z, Murano). Resim to casto a jsou to i bezne a klidne jezdena auta jako je Murano.

T.T.: K te oranzove 350z - mel to jeden kluk na JDM foru a asi po 2 mesicich to vracel prodejci, ze to zere extremne olej (neco pro danjeeho)... pochybuju, ze to vyresili, protoze to neni oprava za 20tis. kc.

2016-06-30 08:18:56

jagy: nedokážeš prosím zhruba odhadnout, kolik by mohla vyjít oprava toho, že to žere hodně oleje? Nejlevnější varianta asi překroužkování a nejdražsí, když pominu novej motor? Díky

2016-06-30 09:07:11

t.t.: Překroužkovat nikdy nestačí, tuhle srandu jsem nepochopil... Oprava je jasná - výbrus bloku, srovnání dosedacích ploch, výbrusový písty a ještě do toho asi rovnou vyskočí náklady na uložení kliky. No a co se týče hlav tak tam minimálně srovnání a výměna gufer ventilů. Hezkejch pár hodin práce, no bude to raketa.

2016-06-30 10:36:30

Samotne krouzky urcite nestaci. Ale klasika je sada tesneni (5500 kc), kruhy (2500 kc), srovnani bloku, hlav a oprava hlav. Vycisteni vseho, zabrouseni ventilu, atd. Vybrus nebyva bezny, casto staci honovani a nove kruhy. Kazdopadne i tak bych pocital aspon 30k, spis jako minimum...

2016-06-30 10:53:46

No tak toho oranžovýho krasavce asi pustím z hlavy :-/

Co toto? https://auto.bazos.cz/inzerat/62588764/350z-EU.php

Zná auto někdo?

2016-06-30 14:24:59

jagy: Pravdu máš, někdy stačí vyhonovat. Ale zrovna tuhle jsem měl pod rukama motor kterej se bral o 1mm. Každopádně, vždycky před otevřením motoru je třeba počítat s tou nejhorší variantou. A všechno zlo je pro něco dobrý, takže se třeba můžou rovnou nahodit vysokokompresní písty a podobný hovadiny, jen co peněženka dovolí. A už končím s plkáním páč já tyhle srandy dělám jen na jednoválci a i tak účet krvácí.

2016-07-01 13:48:01

Jedno Zko je v Pardubicích přímo u nissan dealera. Neznám podrobnosti, ani jsem ho neprohlížel, ale už jen tím, že je přímo u prodejce, tak by mohlo být v pohodě. Sice jsem ho nenašel nikde na netu, ale pořád kolem něj jezdím do práce a mají ho tam.

2016-07-01 15:33:45

Jestli myslíš to oranžové za 359....tak mělo málo najeto, volal jsem na něj měl to nějakej starej chlap, co jim to tam dal ať to prodají...každopádně Nissan v Pardubících je podle mě špatně, jednou jsem tam volal, když jsem se ptal na jedno Zetko, o kterém jsem docela dost věděl, a spoustu...vlastně všechny negativní věci mě zatajili :D jenom ho vychválili, takže bych nevěřil ani slovo....na seznamu už inzerát není, a mělo malou výbavu pokud si dobře vzpomínám a těch kilometrům bych nevěřil ani hovno

2016-07-06 23:46:03

Úplně to nesedí tady k tématu, ale když už se tu rozebíral typ oleje do motoru, tak jaká spotřeba oleje na 1000km je ještě v normě? A co se děje motoru když papká třeba 0,5litru oleje na 1000km, jak mu to škodí? Je mi jasné, že někomu Ztko nežere nic, někomu třeba jo a že výrobce má normu snad 1,2litru na 1000km, ale co je ještě v pohodě/berný a co už je problém na rozborku motoru? Díky

T.T., 2016-07-06 23:46:03 napsal:

Úplně to nesedí tady k tématu, ale když už se tu rozebíral typ oleje do motoru, tak jaká spotřeba oleje na 1000km je ještě v normě? A co se děje motoru když papká třeba 0,5litru oleje na 1000km, jak mu to škodí? Je mi jasné, že někomu Ztko nežere nic, někomu třeba jo a že výrobce má normu snad 1,2litru na 1000km, ale co je ještě v pohodě/berný a co už je problém na rozborku motoru? Díky

2016-07-07 00:01:54

t.t.: Ještě pro doplnění, jde mi normální provoz, město, mimo město v klidu i rychle, neřeším okruh, jelikož tam předpokládám, že si to nějakej olej vezme? Dá se obecně říci, že v městském provozu to bere toho oleje víc?

2016-07-13 10:05:02

Ahoj, víte prosím někdo něco k tomuhle kusu? http://www.hpromise.cz/de...y=E442&st=2&tr=6&px=17703

Díky za info ;)

2016-07-13 11:35:30

moranden: Vcera tam byl kamarad. Prej za 160k dobre...

Horsi interier, je tam folie, origo cerveny lak poskozeny, brzdy KO, bylo tukle na predek, atd...

2016-07-13 12:11:32

jagy: diky, to jsem chtel slyset. Mrknu po necem jinem.

2016-07-15 14:00:57

Koupě vozu .. Zdravím chlapáci, začínám opět uvažovat o autě a ptám se co bude lepší 350z hr nebo nismo 370z (to novější)? Jde o to že je rozpočet zrovna nízký, jelikož se má drahá polovička rozhodla, že si postavíme domek. Tak situace je následující na hr v rozpočtu je, nebo mám počkat a došetřit na nismo? Nemusím to mít hned, co vy na to??

2016-07-15 14:34:53

tipas: Musis sa rozhodnut SRDCOM!

Podla mna zalezi na tom ake mas priority. Ak ti ide o pohodlie, pekny interier a modernejsi vzhlad, tak si kup 370Z. Ak chces hracku na blbnutie za lacne peniaze, tak 350Z.

Ja mam 350Z s DE motorom a kamarat ma 370Z a rozdiel vo vykone a jazdnych vlastnostiach je pre bezneho cloveka zanedbatelny. Ked sme isli na okruh, tak ja som isiel co to dalo a on stale len sledoval budiky a obaval sa ci sa mu to neprehreje...

A nakoniec sa mu aj tak 2 kola pred koncom jazdy prehriala spojka

2016-07-15 16:02:33

f.h.: Netusim, jak se tomu muze prehrat spojka... maximalne to neumi pouzivat a nicil to. 370z je urcite rychlejsi, nez 350z DE. Obecne zalezi, na co to kdo chce vyuzivat a jaky ma rozpocet. Kdybych neresil cenu, tak idealne koupit 370z Nismo facelift (2015+). Ale vsechny Zetka umi pobavit...

2016-07-15 16:23:41

projed se obema a uvidis, jestli se vyplati setrit na nismo. ale cena bude tak dvojnasobna za nismo, za me bud HR verze anebo za cenu nisma uz bych koupil neco jineho. ikdyz ta posledni verze nisma vypada moc pekne,ale ta cena....

2016-07-15 16:57:25

jagy: Normalne ides a ides a potom padne spojkovy pedal na podlahu a uz nejdes. Kvapalina zovrela a bolo. A kedze s inym autom sa mu to na okruhu nestalo asi tam skor bude nejaka technicka zrada (ja to tipujem na staru kvapalinu)

370z je o nieco rychlejsie, ale otazka je ci by ti ten rozdiel stal za nejakych 500 000 CZK ak by si mal obmedzeny rozpocet a nebol by pre teba az tak dolezity interier a modernejsi vzhlad. (+ merac teploty oleja...)

Ja by som zobral 350z a nechal si rezervu na opravy a vylepsenia, ale kazdy sa musi rozhodnut sam.

2016-07-15 19:24:24

tipas: jestli se neumíš rozhodnout jako ´chlap´ a k tomu dostat kloudnou odpověď,tak to musíš podat víc konkrétně.Předpokládám,že ta tvoje má hlavní slovo a přes to vlak nejede jako vždy,takže kolik je tvůj rozpočet (že by mohl stačit na starší šlechtěný kus) a za jak dlouho jsi schopnej našetřit statisíce na novější zetko a do tý doby abstinovat ... Odpovíš si jistě a jednoduše sám,abys nevyzrazoval finanční soukromí

 EnzoF1
Enzo
2016-07-15 19:40:16

Doporučuji 350Z HR klasická 370Z je ošklivá kromě nisma 2015, hlavně je důležitá finanční rezerva na opravy ...


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13