Fórum - Téma


Z33 - Pořízení / kup 350Z


Fórum 350Z Z33 - Pořízení / kup 350Z

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1 ......... 9  10  11  12  13

2016-06-27 12:45:55

t.t.: to poslední bych řekl že je na 80% stočené podle sedaček (stejně jeté sedačky mám najeto 180t)

jestli se jedná o todle :

https://auto.bazos.cz/inz...13000km-serviska-BOSE.php

2016-06-27 15:49:16

patre: díky za postřeh, ale úplně nerozumím o kterém autě vlastně mluvíš. O tom z toho odkazu, co jsi tam dal ty z těch Litoměřic? Ta 3 Ztka, co jsem tam měl odkazy u toho dotazu jsem teď o víkendu viděl a uvažovat by se dalo z mého pohledu pouze o tom na těch černejch 19tkách za 298k. Ale nevím co ta cena, zda 298k za Ztko z 2006 je moc nebo málo. Mělo ještě jednu vadu a to, že když si řadil 5tku, tak si musel přesně trefit její místo, tedy šikmo doprava a dopředu, když jsem páku dal nejprve jen doprava a pak teprve tlačil dopředu, tak ani prd, ani 6tka tam takhle nešla. Přišlo mi, jak kdyby tam chyběl nějaký doraz, zarážka nebo něco takového a když se na páku zatlačilo doprava, dostala se až mimo dráhu 5tky a 6tky a tím pádem je nešlo zařadit, musel jsem ji trochu vrátit a pak tam obě rychlosti šly bez problémů, nevíte někdo čím by to mohlo být? Zda je to nějaká prkotina, nebo závažnější problém? Díky

2016-06-27 16:13:24

A ještě, když už Patre nakousl, toto auto: https://auto.bazos.cz/inz...13000km-serviska-BOSE.php

tak zná ho někdo, bylo bořené? Stejná otázka jako před tím, co cena toho auta, není to za 206kw moc? Díky

2016-06-27 19:20:20

t.t.: Jo jo, myslel jsem to z těch Litoměřic.

300tis je dost no, navíc ty velké kola 275 19" bych si na zetko nedal, raysy jsou top na zetko..A to stěma kvaltama může znamenat problém s převodovkou protože hned pod šaltrou máš skříň..

2016-06-27 23:34:43

jejda, co to tady plácáte za nesmysly ?

2016-06-27 23:48:10

ještě nikdy jsem neviděl v žádném autě dávat ze čtverky pětku prvním pohybem doprava :D u Zetka co se týče řazení, musíš mět pevnou ruku a né nějaké sračky...spíš jde o to jestli jsou synchrony v piči, nebo jestli se ozívaj při řazení nějaký zvuky..nejvíc to trpí na 5-ku právě a na 2-ku. A jako nechápu, proč nedát na zetko 19-tky kola....Rays jsou kvalitní kola lehoučké, ale vůbec nevidím problém ve větších a šírších kolech, 275 pneu urveš stejně :D spíš je problém se zapsáním do techničáku, ale verzi po faceliftu zapíšeš. no a cena 298 podle mě určitě moc není, co to je za blábol, jestli je dotažené z německa a je k tomu všechno, tak ten nájezd je už vyšší, ale bude poctivej, a to Z-ko je nádherný(samozřejmě z fotek), nevím jak v reálu, ale jestli je v dobrým stavu, tak bych do toho šel....řeší se to tady furt jak u blbejch, jestli někdo chce Zetko, ty vole tak si vemte sebou někoho kdo Zetko má....to je nejlepší prevence před koupí..já to udělal stejně...když jsem kupoval Zetko, jel se mnou člověk z fóra..hlavně neberte svoje mechaniky rozumní to snad chápou. Jestli někdo chcete Zetko vemte si někoho sebou kdo Zetko má...tady jsou lidí ochotní dost hezký den přeji

2016-06-28 20:12:39

individual: díky za názor a za zhodnocení ceny, něco takového jsem chtěl slyšet, jelikož auto vypadalo hezky, bez lakování s dokumentací, jen ta převodovka... Převodovka žádnej zvuk nedělala, jen tu rychlost musíš prostě přesně trefit jinak zůstaneš jakoby o něco opřenej, jak kdyby ses dostal až doprava mimo kulisu. Jel jsem ten den ve třetím Ztku a u všech jsem pětku normálně zařadil (ano popis doprava a pak teprve dopředu může být trochu zavádějící, ale potřeboval jsem, co nejlépe popsat závadu a nepsat úplnou slohovku) a se 100 kilama, který nejsou vyžraný, bych řekl, že ruku mám pevnou dost. Možná pro lepší popis poslouží, když si představíš otevřenou kulisu, takový ty co byly ve starejch ferrari - takový to Háčko, tak to působilo, jak kdyby šla páka prostředkem vychýlit až mimo to Háčko, ale jelikož sedmičku a osmičku už to nemá, tak nešlo páku dopředu ani dozadu strčit, musel jsem ji o kousek povolit zpět ke středu a pak už tam ta pětka padla v pohodě. O synchronech na 5tce jsem tu četl, ale to byl problém spíše 206kw verze ne? Vážně o tom autě uvažuji, není tu tedy nějaký Ztkař z okolí Hodonína, který by mi posychroval kup, tím, že by na to před podpisem smlouvy ještě kouknul?

2016-06-28 21:20:34

t.t.: Moje Zetko (facelift) to má s pětkou úplně stejné a měli to tak i 3 jiné Zetka, než jsem vybral to své. Člověk je zvyklý, že ze čtyřky jde přes neutrál úplně vpravo a dopředu. Jenže Zetko to má trochu jinak. Při přeřazení ze 4 na 5 se nesmíš opřít o kraj kulisy, ta dráha pro pětku je někde na půli cesty vpravo. Z počátku jsem s tím měl také problémy, ale dá se to naučit a pak už Ti to ani nepřijde.

Takže nemusíš mít strach, je to normální.

2016-06-28 21:33:38

el_pedro: Ok, děkuji za info, tak jsem Ztku zase o kousek blíž takže se dá říci, že to 221kw Ztka takto mají všechny?

Jak už jsem psal, až se rozhoupu, nenašel by se tu někdo, kdo by se tam se mnou stavil až to pojedu koupit? Ideálně někdo s diagnostikou, to by byla značka ideál. Klidně za asistenci dám nějakou tu pětku

2016-06-28 22:22:41

Diagnostiku nemám, jsem amatérský vlastník Zetka. Ale jsem 15 km od hodonína :D

2016-06-28 22:29:26

t.t.: Nechci to nějak zobecňovat, ale faceliftované verze, které jsem zkoušel, to měly všechny stejné.

Pokud mohu radit- běž do toho faceliftu. Interiér má sice drobné změny, ale změny určitě změny k lepšímu. Největší předností faceliftu je optika, obzvlášť ty zadní LED světla. V porovnání s nefaceliftem jsou opravdu nádherné. Předek to samé.

Motor VQ35DE rev-up má sice nižší krouťák, ale zase to honí otáčkami. Je také složitější díky variabilnímu časování na výfukové vačce, ale na druhou stranu už má vyřešené nějaké nešvary z klasické VQ35DE. Má vylepšené ECU, jiný ABS počítač, vylepšená sací komora a také novou revizi převodovky s odolnějšími synchrony. Naopak nevýhodou je, že těchto rev-up verzí je na trhu strašně málo, takže pokud pak budeš shánět náhradní díl- shání se dost blbě, takřka nesehnatelný.

Rád bych s výběrem pomohl, ale jsem ze severu Čech. Pokud bys objevil nějaký kus zde, rád pomůžu.

2016-06-28 22:46:24

..všechny Zetka určitě problémy s řazením nemají, spíš záleží kdo ji předtím vlastnil a s jakým citem s řazením zacházel (většina Zetek má v techničáku v průměru 3 majitele, tak se pak není čemu divit) ..já měl verzi 206 kW (do provozu 2005) a ta řadila gut ..ale čas od času malinko více ztuha to šlo s řazením rychlosti č.2, ale nic dramatického ..ale pětka chodila více než dobře ..nedostatky s převodovkou má vyřešeny až verze 230 kW ..ta řadí jak po másle

2016-06-29 09:03:17

Tak jsem našel další kousek... https://auto.bazos.cz/inz...0Z-NOVE-V-CR-SERVISKA.php

Mám to narozdíl od Hodonína cca 70km od baráku, tak se na to pojedu kouknout. Neznáte někdo auto? Zda ho někdo hodně trápil na okruhu atp.? Vzhledem k upravám - brzdy a podvozek by se to nabízelo...

2016-06-29 10:07:04

danjee: Ano, panove v Nissanu tomu zajiste rozumi nejvic. Napr. ti, kteri nam rekli, ze prepravni koliky na pruzinach nove 370Z Nismo jsou tam naschval, ze je to sportak, ma tezky motor (VQ jedna z nejlehcich V6 vubec) a musi to drzet jak pribite. Presne takovym lidem verim, no jasne!

Na origo 5w30 olej lehaji vsechny VQ (350z, Murano). Resim to casto a jsou to i bezne a klidne jezdena auta jako je Murano.

T.T.: K te oranzove 350z - mel to jeden kluk na JDM foru a asi po 2 mesicich to vracel prodejci, ze to zere extremne olej (neco pro danjeeho)... pochybuju, ze to vyresili, protoze to neni oprava za 20tis. kc.

2016-06-29 16:39:42

jagy: Tak samozřejmě, že už jsem za ty roky zažil, že na některých pobočkách v Nissanu dělají opravdu trotlové a přijímací servisáci většinou neví lautr nic ..prostě záleží kam voláš, jezdíš či vlastně koho se vůbec ptáš ..pár fundovaných lidí a kapacit se ale i tak najde, povětšinou jsou to ale opravdu trubky a ten flek jim dohodil snad jen jejich známej či co, ale tak je to úplně všude a ve všech firmám či automobilkách ..jako všechno, je to jen o lidech

..jinak sudový olej Nissan neberu a též mu moc nevěřím ..člověk nikdy na 100% nemůže vědět co v tom opravdu je ..navíc na dotaz co je to za olej mi všude odpověděli něco jiného a pak se v tom má člověk vyznat ..kupuju si olej svůj dle kritérií, které jsem uváděl ..ale v čem má dnešní člověk jistotu, vždyť už se padělá už i ten olej a nádoby jsou od origo téměř k nerozeznání

..jo a to oranžové Zetko nebrat.

2016-06-29 17:36:03

t.t.: Jdi na jdm a v sekci showroom si najdi Newer - Nissan 350Z. Má tam napsaný, proč ho vracel.

2016-06-29 22:26:15

nissan350z: pise tam, ze to vzalo 0,75-1l oleje na 1000km pri normalni jizde.

2016-06-29 23:12:53

marbo: celý sem to pročetl, moc díky za info. Zdá se že jinak je to auto v top stavu s hromadou funkčních úprav. Kolik je cena opravy, aby to nežralo olej?

2016-06-29 23:14:29

marbo: zdarec, mohu mít na tebe jen otázečku jaký konkrétně do svého Zetka leješ olej případně i značku? ..a jak dlouho tento VQ35HR motor vlastníš a kolik má najeto?

2016-06-29 23:17:11

t.t.: ..možná by pomohlo překroužkování motoru, ale kolik si za to kdo počítá fakt nevím ..ale asi nic laciného to nebude ..nebo zkusit nějaké to olejové aditivum ..třeba to Atomium Gasoline Plus ..ale dle mého je to k prdu a tak velký úbytek oleje to určitě nevyřeší


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13