Fórum - Téma


Z33 - ECU, co se z ní dá zjitit?


Fórum 350Z Z33 - ECU, co se z ní dá zjitit?

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)



2016-04-03 19:26:37

Zdravím,

potřeboval bych ideálně z ECU vytáhnout poslední hodnoty, teploty vody, oleje a maximální otáčky motoru. Je to možné? Znáte někoho? Ideálně okruh Prahy a Mostu.

Dále má se jednat o údajně upravenou sériovou jednotku, přičemž by měl být dokonce odbržděn nějaký výkon - umožňuje sériová jednotka takový zásah? Co "čipy"? Podle mne jedině Nistune.

Předem děkuji za tipy a info. Relativně to hoří.

2016-04-03 20:51:11

nismott: tie posledne hodnoty ,na to zabudni ,ale cipovat by to malo ist ,inac ak ti ide o zadretie motora ,tak diagnostika ti to neurci ,zistit sa to da preco bol zadrety ,ale iba po rozobrati

2016-04-03 21:31:26

Potkal se. Ty RPM by mne zajímaly hlavně z toho důvodu, že se spekuluje o zařazení špatného kvaltu = přetočení motoru. Z 5. stupně s meziplynem na 4., spekulace že místo 4. stupně 2. Podle mne by to převodovka i přes meziplyn neschroupala a pokud ano, auto by se roztočilo jako kolotoč, jelikož se to právě potkalo. Podle mého mínění nevydržela tu zátěž nějaká pohyblivá součátka v motoru.

2016-04-03 21:51:30

nismott: pokial je tam normalny obmedzovac otacok ,tak problem tam nebude ,pokialô by tam dal 2 tak tiez si myslim ze prevodovka ,by mohla robit odpor pri takom vytoceni otacok ,ale vsetko je zavisle od rozdielu otacok ,pokial sa pamatam tak ten motor by mal mat natacanie vaciek a ma tri snimace otacok staci ze je jeden mimo a ulozi to ako chybu ,teoreticky by tam mohlo byt ulozene freze frame ,pokial nebola odpojena alebo vybita baterka ,ale to je na dlhsie citaj sz

2016-04-04 00:43:47

nismott: Ak sa pytas ci sa to pri podradeni z 5 do 2 moze rozletiet, tak odpoved je: Ano moze... Ale rovnako to moze mat uplne iny dovod.

2016-04-04 12:02:32

Panove, omezovac otacek funguje elektronicky. To ze nekdo spatne zaradi fakt omezovac nepomuze, protoze to zarazeni je mechanicka vec...

Stejne tak je blbost, ze to nevezme prevodovka, apod. Naprosto normalne to tam vrazit jde a standartne nestihaji ventilove pruziny pri zvysenych otackach, takze se to potka.

ECU upravit jde, ale ne Nistune. Dela to UpRev, atd.

2016-04-04 13:10:01

Omezovač mne nezajímá, ten odstřihává palivo, když se motor vytočí přes převodovku, nepomůže ničemu.

Díky za názory, především Slavovi.

Z mé strany uzavřeno.

Hezký den

2016-04-04 13:15:33

nismott: nismott: tak som rad ze som pomohol ,ak budes chciet v buducnosti postavit vlastne auto mal by som to dokazat

2016-04-04 13:35:48

nismott: Co to je za blbost ? To, ze mas retez v pozici je ti uplne k nicemu, protoze ventilove pruziny nestihaji v takovych otackach a i proto se davaji silnejsi aby se tohle nestalo pri chybnem podrazeni (nebo pokud obecne motor toci vic, nez serie) coz melo nejspis upravene i zminene RBcko/nebo nepretocil tolik nebo extremni nahoda. To potkani je podle me 99% sance pri takovych otackach. A urcite bych netvrdil jako lehce zaklepane ventily. Prevodovka zadny zvuk neudela, motor samozrejme mu jasne slyset, co se stalo....

Takhle dopadlo SRko kdyz misto 4ky sla dvojka:

http://www.nissanclub.cz/...ema/jagy-a-nissany-251857

2016-04-04 15:11:19

Důležité je, jestli tam ty točky vůbec byly. Možné je všechno, i to, že v pátek vyhraji v Eurojackpotu, ale pravděpodobnost?

Víc nemá smysl diskutovat.

2016-04-05 19:52:04

zrovna vcera mi rikal, jak ted na okruhu nekdo pri zavodech znicil u zetka motor, kvuli chybnemu prerazeni z 5 na 2.


Odpovědět