Fórum - Téma


Z33 - Aktuální formy Z !


Fórum 350Z Z33 - Aktuální formy Z !

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 15

2014-01-24 13:49:09

saigone: pokud chces dnes dosahnout co nejmensi hmostnotni pri dane pevnosti atd, tak kombinace spravne tkaniny, pryskyrice a nasledneho zpracovani (vakuavani, vytvrzovani v peci...), typ forem, vedet jaky parametry ma mit vysledny produkt (aby nebylo nic zbytecne predimenzovano a tim padem zbytecne tezke) a pak aby ty parametry finalni vyrobek opravdu mel... opravdu hodne slozity proces, kdyz chces mit top vyrobek pripadne nejaky rozumny kompromis mezi cenou a hmotnosti atd.

myslim si, ze prevlada mokra metoda pri vyrobe steznu,hlavne z cenovych duvodu a ne tak velkych naroku na vyrobni technologii ale prepregy se take pouzivaj urcite ve velke mire. ale jaky je vzajemny pomer, tezko rict.

2014-01-24 17:19:40

saigone: jak jsem psal není to z mé hlavy :) jejich informace byli daleko obshlejší.to je jen to co jsem si zapamatoval :D a ano tyto informace mam od firmy co se tímto zabívá am taky vyvoj atd..nicméně si jdu svou cestou a uvidí se...

Ono ta Weet metoda zaleží jak to udělaš,spíš jak si necháš zaležet samo se da docílit ruzných vysledku..a vyropky se vypalují podle zvolene pryskyřice,u některych se to nedělá...

Uvidíme ja se toho nebojím sam jsem zvědav na jake vahy se dostanu s final vyrobkem.

2014-01-24 17:23:40

marbo: není to že je to rozdíl o 70% větší vaha ale 70% sycení tou pryskyřici prepegy maji 47% a výše z čeho jsou DRY takže mezi metodou dry a weet je prej rozdíl jen 20-30% což sedí

jinak jak říkam nechci se přít pokud mate jine informace,mi tohle bylo sděleno jednou firmou..

jinak jak píšeš tak vice meně potvrzuješ co mi psali z te firmy,sami mají nejakou spešl epoxid p ktera ma tu pevnost 1900Mpa a v prepegu ma 1100 takže je to tak jak píšeš,take mi sdělili že se da technikou weet dosahnout podobnych hodnot samo prepegem to bude asi vždy lehčí ale odolnost menší a tech 10% cca vahy rozdílu už mně nezabije..navíc bez nutnosti autoklavu což není prdel nekde pronajmout :D

2014-01-24 17:26:36

christo: Však jo, uvidíš jak to pujde, přeju ať se zadaří.

2014-01-24 17:29:15

saigone: díky určitě to tady budu hazet i případné nezdary

2014-01-24 19:50:00

christo: jsme se zasekli u toho laminovani snad moje posledni otazka, jakou technologii pouzijes? karbon, epoxid, rucni syceni, vakuum?

2014-01-24 19:55:20

marbo: no tak nějak ale bez ručního sycení taha se to tam ten epoxid podtlakem takže by to mnělo byt 100% bez bublinek a co nejmenší vaha :)

2014-01-24 20:05:10

christo: takze spickova technologie z pracovani karbonu, jedes na max at se dari.

2014-01-24 23:20:33

marbo: moc se těším až stím začnu,zitra už začnu pracovat na tom saní i ten tvuj článek potvrzuje to co mi ta firma sdělila a divila se proč chci kutit prepegy když maji takřka poloviční pevnost oproti nejmodernějším epoxidum a vahovy rozdíl zanedbatelny pokud se nejedna o F1 :)

2014-01-25 12:50:20

Borci da se vyloudit ze seriovych vyfuku nejaky trosku lepsi zvuk? Nebo kdyz chci lepsi zvuk ladaky jsou nutnost? Nechci zase vylepit 20 klacku.

2014-01-25 18:40:24

Tak to trochu kuchni...středni tlumič pryč a katalyzatory nahradit decatama (trubkama) Pak už jedině mrknout na ebay nebo HP nabizi Jap speed vyfuk za přijatelnou cenu ;)

2014-01-25 22:09:49

grumble: jedinej problem ze nejsem kutil. Tudiz koupim na to dily ale nevymenim to sam. Ani nemam kde. Potreboval bych navod jsk na to hodit to kamosovi do servisu a on to udela za me asistence

2014-04-13 23:01:13

christo: jak pokracuje tvuj projekt?

2014-04-13 23:20:36

marbo: čus :D teto tyden stříam interier a kola :) pak jse jde na karbon :) vše se mi prothuje :) hodne prace a malo času :) zitra mi dojde poštou TIG svařečka musím přivařit držaky pasu a ještě par věcí a bude to pojízdne :) v planu bylo koplet karbon do května no ted už vím že to nedám :) hned jak dodělam interier pouštím se do narazniku prahu atd do karbonu :) jjinak mam ještě nalakovane brzdiče vyrobene držáky sedačky,a formy palubky a středoveho dílu.smrdím každy den na garaži :D

2014-04-14 20:32:51

christo:

makej dal a kdyz bude chvilka, posli nejake foto

2014-04-14 20:34:26

marbo: pošlu až to bude hotove :D

2014-05-10 23:02:42

Trochu tuning :D na zimu ideal :D

2014-05-10 23:09:28

christo: super bez stim do velkovyrobi

2014-05-10 23:12:12

romik: jn ještě musim koupit impregnační sprej na boty at se mi ten karton nerozpustí na sněhu a to pak pujde :D

NO_HITS  
Laďa
2014-05-11 10:25:46

christo: Ken Block hadra :D


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 15