Fórum - Téma


Z33 - Aktuální formy Z !


Fórum 350Z Z33 - Aktuální formy Z !

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4  5 ......... 15

 Romik
Roman
2014-01-22 21:08:51

To je Drifter a zvuk v tunelu

2014-01-22 22:24:22

marbo: jakých 400kg? moje mnělo necelych 1500Kg origo vyfuk ma 60kg atd nezda se to ale 250Kg je real uvidím no např na baterce 10kg klima 15kg topení 10kg scí manifold 12kg komplet se saním,chci udělat z karbonu,rozpěrna tyč ma 3,5kg ,asfalt po aute tak 15kg radio,repro palubka nechce se mi to vše vypisovat ale je toho víc.snad se dostanu na těch 1250kg zavodní 350Z ma tech 1250kg a to tam ma spoustu věcí navíc jako ram a spustu věcí dalších..uvidim vše dělam bez kompromisu co sed a tak ven

K tomu drifterovi :D :D :D jen takove blbnuti na parkingu :D :D

2014-01-22 22:32:32

marbo: z těmi kratšími převody to muže byt opravdu zajímavé :) ale počkam až na pčírust vykonu jak se to bude chovat v přifouknutem stavu :)

2014-01-23 00:10:32

christo: pokud by se ti chtelo, nevytvoris tu svoje vlastni vlakno na ten tvuj odlehcovaci projekt? fotky, popisky, pokrok a tak? me by to teda dost zajimalo

2014-01-23 00:17:40

kenjaaak: OK není problém jen ja to nevážil :) pač na netu je spousta fotek a ruznych povídáni otom,taky neteří maji zvažený každý díl.mně zajíma pak uplný výsledek tak ty prkotiny male neřeším :) jestli chcete nahodím to tady.. postup a jak to jde dále :)

2014-01-23 08:47:40

Marbo: Borly bych se vůbec nebál, ten zvuk je supr a značka známá, navíc podle nějakého testu má největší nárust koní, ale zase méně krouťáku než třeba nismo nebo injen (který ale zase dává jen rok záruku), pokukoval jsem po něm taky, ještě než jsem měl zeda, ale koupil jsem ho i s nismem a jsem spokojený našel jsem ten odkaz na test 5ti výfuků, tak mrkni : http://www.stillen.com/me...ttachments/0000000007.pdf

2014-01-23 09:00:21

christo: proc 400kg? to jsem vzal z toho inzeratu, kde psal ze to bylo odlehceno o cca 400kg na cca 1200kg. nekde se uvadi, zetko ma cca 1500kg, nekde cca 1600kg, ja mam v technicaku 1600-1630kg. a kdyz je cilova hmotnost cca 1200kg, pak kolem 400kg musi pryc. ve tvem pripade 250kg vypada hodne realne. snad das jeste vic.

2014-01-23 10:40:24

marbo: ono stou vahou je věc se vyznat :) asi to ma jak kdo uvedené.nekdy je uváděna hmotnost auta s pasažerem prumněrné hmotnosti :D a nekdy i s palivem do pln tak se v tom vyznej :) ja mněl na vaze 1520kg bez řidiče a tak 1/4 nadrže.pokud se oni dostali na 1200 tak věřím že se dostanu dál,mam par na padu jak to ještě snížit ale to už budou jine ceny no,jako titanovy vyfuk tím se da schodit ještě tak 10-15g karbonové sání i s manifoldem rozpěrna tyč as pousta dílu z karbonu co oni nemněli,vím o ktere auto se jednalo taky jsem na nej koukal,otazka je jestli to co psali je real nebo smyšlená hodnota,mněli tam origo palubku atd ja budu mit vše z karbonu.uvidíme jaký bude výsledek sám jsem zvědav :)

2014-01-23 10:58:17

christo: paci sa mi tvoj pristup a zapalenost, ale riesit kazdy kg ma zmysel iba v pripade, ze zvazujes zavodne nasadenie... Inak je to sice pekne, ale moc $$ v pomere k tomu, co ziskas... /tym som narazal napr. na titanovy vyfuk - neskutocne vela penazi za zhodenych 15kg/. Kazdopadne ak mas na to, drzim palce a budem sa tesit na dalsi progres. Mohol by si fakt zalozit svoje vlastne vlakno aj s popisom, co si urobil, co planujes atd. Je to urcite pre viacerych velmi zaujimavy projekt Drzim palce

2014-01-23 11:05:06

almeragt: no za ten vyfuk těžke prachy vyhazovat nebudu :) 1metr titanove trubky o prumněru 80mm stojí 3tis kč i s dratama na vaření se da vlez do 12tis kč cca tig svařečku si chci stejně pořídit tak o možna zkusím až se trochu zdokonalím ve sváření,rozhodně Tigem je to jednoduší než vařeni elektikou ktere používám :) chci si vše udělat sam oto víc to bude mít pro mně větší hodnotu :) když neco kutím tak se pokuším na max :) a neříkam že toho všeho docílím za mněsíc :)

2014-01-23 11:08:28

christo: hmotnost z technickeho prukazu je vcetne provoznich naplni plus 75kg ridice. ted jsme na to koukal na wikipedii. to bude ono, nekdo auto zvazi a nekdo bere hmotnost z technicaku. to pak dela ty rozdily.

odkoho budes mit karbonove dily? co vsechno chces mit z karbonu?

kazdopadne supr projekt. at ti ty kila ubyvaj.

2014-01-23 11:14:52

marbo: z karbonu vše co jde :) všechny vnejší části,saci manifold,sahara plechové díly z čumáku,co pujde nejvíce je třeba předek aby bylo zachovano rozložení vahy,taky palubku,časem bych chtěl udělat i aero podlahu jak maji zavodaky s difuzorem vzadu,ale to až naposled..no a taky ten asfalt zespod auta ma 15kg cca co jsem našel :) material na karbon už mam skoro všechen doma :) home made :) založim tu pak to vlakno a budu to sem davat :) jakmile bude čas nahazím tam i par fotek co už mam :)

2014-01-23 11:16:58

christo: v tom pripade parada... Budes vyrabat aj zvody? Tie by som si doma urcite nevyrabal

2014-01-23 11:19:15

almeragt: to bude asi nad mé síly :D no ale až nebude do čeho píchnout možna to hecnu :D

2014-01-23 15:48:05

Když jste u toho odlehčování

Kapota- je hliníková, nemá smysl z karbonu. Musel bys použít suchý (vypalovaný) vlákna, aby se ti povedlo ušetřit kilo- dvě, takže cenově hrubě neefektivní.

Nárazník- je plastovej, jestli jsi ho držel v ruce tak uznáš že udělat na něm kilo max dvě dolu je nadlidskej úkon.

Blatníky- tušim že plechový- tady by to mělo smysl - ale zase dejme tomu půl kila, kilo na kusu. Takže vlastně nemá.

Dveře- hliníkový - to samý co kapota, cenově neefektivní.

Zadní hatch- ten má smysl dělat/kupovat z carbonu, tady něco ušetříš když navíc použiješ macrolon.

Skla maj smysl z macrolonu.

Jen si nadávejte na US verze, ta moje má 1450kg, po tom co jsem dal Bremba možná o pár kg víc

KaT
2014-01-23 15:51:28

christo: Zdarec zajímalo by mě jak máš vymyšlený sání, to momentálně řeším já. Jinak ten tunel dobrej zvuk. Lauf jsem vyřešil nerezem + 25 hp. Jinak mám US a jsem max.spokojen.

2014-01-23 17:12:36

christo: Ten tunel držím Ti palce a jsem zvědav na finální podobu

KAT: Tobě se automat zatím nepřehřívá?

KaT
2014-01-23 17:22:34

nissan350z: Jak píšeš zatím ne. Víš snad o nějakém důvodu proč by mělo? Rád se nechám poučit.

2014-01-23 17:45:00

kat: Nevím, jestli neexistuje třeba ještě jiný typ automatu, ale k věci. Při ostré jízdě (5 koleček v Brně) se převodovka přehřála, na budíkách vyskočil nápis AT check a spadla do nouzového režimu (3 stupeň) a nešlo řadit (po zastavení a vypnutí motoru nešlo nastartovat, dokud trochu nevystidla - cca 5 - 10 min). Došlo na přidělání olejového chladiče a, od té doby klid ( na jaře půjde ven i olej). :)

2014-01-23 18:16:46

saigone: tak zaprvé máš milnéinformace :) dveře hlinikove nejsou,kapotou se dá ušetřit cca 4kg.A mezi metodou DRY a WEET jsou dva rozdíli spíše v postupu výroby než v tom ktera metoda je lehčí..DRY-se pužívaji karbonové tkaniny zvané Prepegy a ty maji sycení 47% a pevnost 1150Mpa msi se temperovat formy,davá se to do autoklavu v kterém je tlak 7baru a zaroven se to tlakuje a podtlakem vytahuje přebitečný vzduch..vyrobek je bez povrchové upravy,nevyhoda Prepegy mají životnost při 20C cca 4tydny pak jsou nepoužitelne tudíž je tato metoda vhodna puze k seriové vyrobě

WEET- pokud použiješ ty nej epoxidy tak je pevnost 1800Mpa jsou dva postupy buť ruční sycení které se používa např v číně odkud je 90% všech dílu.problém je ten že v číně je levnější lidska síla než material určeny k vakuaci a tím padem je sycení okolo 70% pryskyřicí proto jsou tyto vyrobky těžší o cca 30% neř dry a navíc maji povrchovou upravu ktera taky něco váží...Druha metoda WEET je že se to děla podtlakem kdy vakuací vyrobku je dosaženo sycení materialu okolo 50% takže pokad to udělaš pořadně tak rozdíl mezy weet a dry je zanedbatleny,navíc např sebion dava na pohledovou vrstvu a n akončnou karbon a doprostřed je jedna vrsvtva lamina a dělaji to skoro všichni..

Tyto informace nejsou z mojí hlavy,sam jsem si vše zjíštoval u tuzemských dodavatelu,takže na předku se da karbonem ušetřit okolo 15kg což je pro mně dost když skrabu i asfalt z podlahy a tmely :D

jinak maš pravdu v tom že na blatnících ušetřím jen 1,3kg,na dveřích se dá na kuse 15-20kg ks pokud daš vše ven.necicam si tyto informace z prstu,asi tak


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 15