Fórum - Téma


Z33 - Aktuální formy Z !


Fórum 350Z Z33 - Aktuální formy Z !

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4  5 ......... 15

2014-01-21 00:41:54

mirekdusin: no pravě že za slušnou cenu,mněl to magor kamarad,jeho tatík děla ve Fiatu,vše uplne nove pospravovane,motr v top stavu najeto 60tis bez jakykoliv usazenin atd,nechapal jsem..dal za něj 90,v německu se prodavaji jestli se tam oběvi nějake kolem 150tis ale jak z toho vylezu a sednu do Zetka tak chci turbit hned to pak to moje vubec netaha :D na tu dobu fakt peklo stroj :) krom podvozku no..

Zvuk nejakym vyfukem poladit i saní da hodne nahoru,ja dal nejprv sani a mněl jsem rohlik pak přibyl singl HKS a sani už nešlo slyšet :D nekdy se mužem sejít na okruhu jestli jsi z Brna...ale to moje už je extrem :D

2014-01-21 00:44:17

christo: vyfuky bych klidne dal ale nevim jak na to. Ktery dat, jak upravit sani. Nechci hlavne ovlivnit zivotnost motoru. Jsem z Brna neni problem se scuknout.

2014-01-21 00:46:10

Extrem bych rad videl. A slysel :-D

2014-01-21 00:47:41

mirekdusin: kukni do SZ chtěl jsem nahodit odkaz odemně z FB a nejde to :)

2014-01-21 01:16:44

Pokud byste se srazeli nekde u Brna, tak bych dosel omrknout, pac nektera ta odlehceni mam taky v planu...

2014-01-21 01:22:59

kenjaaak: první termín na Brněnském okruhu dojedu do Brna to otestovat :D tak tam mužem

2014-01-21 01:24:24

Jsem z Bistrce takze neni problem kdykoliv pokecat nekde na beznince na kafe.

2014-01-21 01:24:53

Brna-bistrce

2014-01-21 10:01:55

Christo je blázen, to bude motokára jak cip Už se těším až to o vikendu omrknu.

MirekDusin: výfuků a variant je hodně, záleží co od toho čekáš, pokud chceš basy tak HKS buď dual nebo singl jak má Christo, ale to je extrem a na normální ježdění to moc není :) Pokud chceš zajímavej zvuk, tak kámoš koupil od Japspeedu za supr peníze výfuk http://www.highperformanc...350z-vq35de-0306-k2.14772 a to má hodně zajímavej zvouček (pusť si tam video),ale nevím zda to pasuje na HR verzi, to by jsi musel pozjišťovat. Ostatně si můžeš pustit pár zvuků i na youtube je tam toho spoustu, ikdyž to trochu zkresluje tak představu si uděláš. Já mám třeba nismo a přemejšlím o decatu od japspeedu, abych to trošku ještě podpořil, ale nevím co od toho čekat, abych to nepřehnal zatím to je takle(je to točeno mobilem):

Nissan 350z Nismo exhaust

2014-01-21 11:10:40

grumble: tak ty Nismo me prijdou super. Tak akorat, jeste z toho nepukne hlava ale slusnej exhaust sound to by mi stacilo.

2014-01-21 11:22:33

Christo do toho spadnul jak fetak do drog s tim tunenim :-D

2014-01-21 11:48:29

Je to blázen, ale jsem zvědavej jak to dopadne...pokud to všechno pořeší jak říká, tak dá naprdel i GTRku :)

2014-01-21 12:22:14

To jsem zvedavej. Christo za kolik jezdis Brno?

2014-01-21 15:23:48

mirekdusin: :D zas tak bych nepřehaněl :D GTR je jina liga :D jo no je to droga :) ještě mam velkou cestu před sebou :) jinak Brno nemam ani jednou zmněřene :D vždy jedu sam a nejak nestíham stopovat :D ale na jaře to stopnu :) mně jde spíš o požitek a narvat to drahším autum :D než čas :)

 Marbo
2014-01-22 19:21:45

grumble: lehce premyslim o vyfuku, zatim borla, chtel bych basy. zatim se mi do toho moc nechce,nevim jak to bude v realu. jedna vec je zvuk z youtube, ale jestli vyfuk opravdu funguje je vec druha. co mam zkusenost s vyfuky, kdyz neni dobre udelany, rezonuje v urcitych otackach, zbytecne rve v nizkych otackach a ve vysokych je zbytecne tichy. Nema tady nekdo zkusenost s borlou?

 Marbo
2014-01-22 19:40:59

christo: moc ti fandim a urcite informuj o dalsim prubehu odlehcovani. 1250kg je hodne zajimava meta. nedavno jsem videl inzerat zavodniho zetka(driftcar),psal tam, ze je to odlehcene z puvodnich 1650kg na cca 1200kg (vykuchany interier,karbonove dily koroserie...). docela me to prekvapilo, kolik se toho necha vyhazet

kone s atmosfery se doluji spatne, co kratsi prevodovka (staly prevod)? kdyz jsem dal na motorku o 13% kratsi staly prevod, zmena dynamiky bylo opravdu velka(v podstate se zni stala jina motorka, ktera nizke a stredni otacky jenom preletela a uz se v nich nedusila jako driv). bylo to hodne muziky (dynamiky) za par stovek u zetka je to sranda tak za 15-20tis. porad nejlevnejsi vec, ktera by vyrazne zrychlila auto.

2014-01-22 19:56:52

marbo: No doufam že se na takovou vahu taky dostanu :) byl by to pocit :) ja už tam nemam nic co není potřeba k jízdě fakt nic :) karbon mam takyv planu už mi přišel matroš na to. Teď se seru s tím asfaltem všude po autě je tam toho celkem dost,na ruznych místech.

ten zkraceny převod je zajímavá věc dělá to Nismo,jen by mně zajímalo jak se to projevuje? to se ti jako posunou kvalt ne? třeba pak řadíš z2 na 3 při 80kmh? možna by to nebylo marne..

2014-01-22 19:59:52

ještě něco zvuku z moje roury od okapu :D

Longtube svody,komplet pruchozí vedení vzadu singl HKS. Zvuk maso třeba pořadně ohulit ael i tak to bude 50% realu :D

350Z in tunnel

HKS singl exaust,long tube hearders..

2014-01-22 20:01:44

christo:

350Z Donuts

Singl HKS exhaust,long tube hearders

 Marbo
2014-01-22 20:58:21

christo: zajimalo by me,co jak se podili na odlehceni. kdysi jsme s vtom chvilku hrabal, na dverci se necha usetrit 2x 13kg, viku kufru cca 21kg, dalsi dily na koroserii uz jsou pouze v jednotkach usetrenych kil, sedacky -36kg, rezerva -16kg, katy 2x5kg, setrvak -5kg....to jsem zatim na 114kg a dostat se az na 400kg, klobouk dolu

kratsi staly prevod pro zetko dela nismo tomei, nengung a urcite i dalsi. a ziskas o cca 13% lehci prevody(neboli o 13% vice tociveho momentu). pokud se seriovou prevodvkou napriklad na dvojku pri 7000rpm jedes 100km/h, tak s kratsim stalym prevodem pojedes pri stejnych otacka o 13% pomaleji, pri 7000rpm 87km/h.na kazdy prevodovy stupen pri stejnych otackach bude rychlost o 13% mensi nebo-li aby se dosah stejne rychlosti, otacky motoru budou muset byt o 13% vyssi. napriklad dalnici motor bude mit o 13% vyssi otacky pri stejne rychlosti a danem prevodovem stupni. zalezi co koupis, v pripade tomei to je 10% (staly prevod 3,9,cena 800usd, origo je 3,538), nismo ma dela 3,917 nebo 4,083 (o 15% kratsi, cena 460usd) nengung (cena 350euro) dela 3,9, 4,1 a 4,3 (to musis byt hardcore). zetko po instalaci bude mit pri dane rychlosti a kvaltu o 10% az 20% vyssi otacky motoru a vyrazi daleko ochotneji. Nekdo to instaloval na BMW Z4 (o 13%kratsi staly prevod) a rikal, ze narust dynamiky byl obrovsky, v podstate jine auto. a bezproblemu se rozjel na dvojku. viz. odkaz

http://my-bmw-z4.blogspot.../diffenetial-upgrade.html


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 15