Fórum - Téma


Y61 3.0 DDTi - rána po zařazení 4x4


Fórum Patrol Y61 3.0 DDTi - rána po zařazení 4x4

Informace o modelu: Nissan Patrol



2010-12-22 07:39:28

Parkoval jsem z kopce ve sněhu u chodníku se zadnim náhonem. Potřeboval jsem si couvnout, tak jsem po zastavení zařadil 4x4, pak zpátečku a začal pomalu couvat. V zápětí se zepředu ozvala ostrá kovová rána (nikoliv klapnutí jak popisuje manuál), až se otřásla celá kapota. Zajímalo by mne, co to mohlo být. Moje teorie je, že došlo přiřazení předku až když mi proklouzla zadní kola a vzhledem k tomu, že předek přitom stál, ozvala se ta rána. Pak jsem normálně došíboval na místo a vše se zdálo OK. Teď ráno to ještě vyzkoušim, ale zajímalo by mne, jestli je moje teorie správná nebo čim jinym by to mohlo být.

Díky, Honza

2010-12-25 20:54:04

když přiřadíš předek tak je tam hned. ale aut. volnoběžky zaskočí až po pootočení poloosy. asi se díky prokluzu pročila rychleji. proto ta rána při zaskočení

2010-12-25 21:51:14

Presne

2011-06-06 17:53:31

Ahoj patrolisti.Nevím, jestli to píšu správně zrovna sem, ale vy mne kdyžtak přesměrujete.

Chtěl bych se zeptat, jak přesně funguje čtyřkolka u patrolů. Jedná se mi o to, že bych rád koupil dlouhého patrola cca rv 1999 a řeším problém s jěžděním v zimě.Většinou s tím totiž bude jezdit manželka a všechny naše děti. Konkrétně se mi jedná o to, jestli tohle auto má mezinápravový diferák nebo ne.Pracuju jako mechanik v Mitsubishi a naskytlo se mi pájo 2,5 se systémem super select, ale patrol je srdcovka, kterou bych radši.Na začátku devadesátých let jsem pracoval jako mechanik u Nissanu, jenže už si ten podvozek moc nevybavuju, protože to tehdy byla nová auta a moc oprav se na nich nedělalo, spíše doplňky, muzika. Tehdy jsem si dlouhého patrola vysnil a teď se konečně schyluje splnit si to. Vím, že to píšu trochu zmateně, ale otázek bych měl spoustu. Dík za odpovědi Jura.

2011-06-06 18:09:37

Ahoj, tak to máš evidentně stejně jako já ... chtěl jsem počkat až mi doslouží můj věrný Galant a jedno pako s Tuaregem mi ho "dosloužilo" na kruháči. Tak jsem si řek, že než na několik let kupovat nějakou plečku, půjdu do srdcovky. A teď k odpovědi: mezinápravovej dif to nemá, takže jezdit jen na zadek a 4kolku opravdu jen na kluzkym podkladu. Samozřejmě, pokud člověk moc nezatáčí, tak to neni tak hrozný (aspoň pocitově), pokud se ale člověk chce otočit s plnym rejdem, tak to drhne i na mokrym asfaltu. Myslim že Ti nezbude než manželku naučit jak jezdit se zadokolkou.

2011-06-06 19:18:43

Díky, už to vidím....Četl jsem tady někde něco o přestavbě z pravostraňáku z UK.Počítám, že sehnat tady nějakou vraždu kvůli papírům nebude problém.Zatím jsem vlastně jiné kousky nenašel Docela by mne zajímalo, co všechno je třeba předělat.

2011-06-09 13:17:46

jo ohledně přestavby pohledej na offroadforum.cz papíry se daj sehnat prakticky zadarmo, ale ta přestavba je prej docela pakec a potřebuješ spoustu dílu z levostranného. z anglie patroly brávaj kvůli motoru 4,2D. Ale kvůli problémům s tím zbytkem se většinou kuchne motor a zbytek prodává na ND.


Odpovědět