Fórum - Téma


xxx_lost_topic


Fórum Návody xxx_lost_topic



1  2

udm  
2008-08-01 00:00:00

Toto téma se ztratilo, založil jsem jej, aby na něj navázané příspěvky nevisely ve vzduchoprázdnu.

2008-08-31 19:30:56

Včera přečetl,dnes na burze koupil,zítra montuji.Perfektní příspěvek,pomůže hodně majitelům P 11.Jednoduchá montáž ,nízká cena(690 Kč).Díky, Arnie

2008-08-31 21:11:56

No bomba - zrovna jsem šel smolit dotaz jestli někdo neví jak na to, ale říkám kouknu do návodů jestli už se o to někdo nepodělil A HLE !! Díky díky díky.

2008-09-04 17:13:59

Namontoval za půl hodiny,funguje zatím perfektně,jen třeba dodat,že oranžový (tenký) drát není celý oranžový,ale dvoubarevný,červenooranžový.Aspon u mé Primery 98

2008-09-10 06:29:03

Včera jsem DO namontoval a funguje bezvadně. Dal jsem si práci i se směrovými světly, vše bez problémů. Kompletní montáž zabrala i s chystáním a úklidem max. 2hod.

2008-09-10 06:39:57

Firma http://www.jablotron.cz/ má taky good produkty do aut

2008-09-10 07:09:30

Milhaus - a prosím kde a jak jsi ty směrovky napojil?

2008-09-10 18:00:09

Směrovky napojíš nejjednodušeji u lucase ( združený přepínač směrovek pod volantem) tam najdeš (mimo jiné) oba směry na které "napíchneš" vstupy řídící jednotky centrálu nebo DO, alarmu apod.

2008-09-11 06:15:54

Připojení směrovek na přepínači pod volantem je taky možné, ale je to moc rozdělávání a zdlouhavé hledání. Řešil jsem to u vypínače varovných světel. Jsou tam dva výstupy, jeden pro levou a druhý pro pravou stranu. Fialový vodič z jednoky DO jsem protáhl až k vypínači, na jeho konec jsem naletoval dvě usměrňovací diody v propustném směru, čímž jsem si vytvořil dva vývody z jednoho pólu (+). Tyto vývody jsem použil jeden pro levou stranu a druhý pro pravou. Vše řádně zatáhl do smršťovacích bužírek a je to bez chyby.

2008-09-11 06:35:10

Tak jasan, že to jde i napíchnout na varovné světla na tomto přepínači se nachází taky oba "směry" ovšem k tomuto přepínači si myslím je o dost horší případ no nevím to je na každém. Co se týká napojení, každý central nebo DO a i alarm má už dva vstupy na oba směry a není třeba přidávat nějaké diody. Buď jsi se špatně díval a nebo máš tedy nějaké neznačkové typu "made in Tajwan" apod.

2008-09-11 07:10:17

Tak možná že to milhaus udělal jen z důvodu že pro něj bylo snažší protáhnout jenom jeden drát. Každopádně pokud použiju oba dva výstupy na směrovky tak snad žádné diody řešit nemusím ne? Předpokládám, že to snad bude ošetřené přímo v jednotce DO ne

2008-09-11 08:16:13

taky jsem to ted řešil u Frenkýho, Jablotron byl drahej, tak jsem vzal jinou řj za 580Kč

2008-09-13 21:15:01

Takže hlásím se do klubu fungující dálky. Instalace díky Arniemu návodu opravdu muška - díky Arnie Jen ty blinkry jsou zatím jen v říši snů bo takové ty tipy jako že připoj to u varovnejch apod. jsou zjevně jen rady z říše teorie bo realita je taková že v konektoru je milion drátů a teď babo raď Ale podstatný je že to cloumá zámkama a blinkry třeba časem.

2008-09-14 20:32:22

No jiná možnost tedy je (když se Ti nechce u lukasu nebo varovných světel zkoušet kablíky) protáhnout oba kablíky od DO do motorového prostoru, kde snadno a rychle najdeš vývody buď na boční nebo na přední směrovky Jinak máš pravdu, že vně DO už jsou tyto vstupy ošetřeny. vlastně jsou to vývody z relé a vstup ( +12V ) na DO řj je přes pojistku.

2008-09-14 20:36:48

Hm premejšlel jsem nad tím. A asi to tak i zkusim. Dám vědět jak to dopadlo.

2008-09-14 20:44:06

Je to zase jen otázka najít vhodnou gumovou průchodku a potom se "drbat" a vztekat se, než to protáhneš Já jsem tahal celý nový svazek od řj cruis control z mot. prostoru směrem do kabiny u spolujezdce a byla to dobrá práce použij na to nějaký tvrdší vázací drát, za který potom zavážeš ty kablíky

2008-09-14 20:47:05

to je v poho - už jsem tam s jednou kamarád - tahal jsem skrz ní dráty k automatickemu rozsvěcení. ale nejdřív to zkusím napojit kolem bo se krapet bojím aby mi blikaly oba konce auta

2008-09-14 21:03:15

Kdekoli to napíchneš jestli vzadu, vepředu nebo u lukase nebo na varovných, tak je to všechno paralerně spojeno, levá strana i pravá strana zvlášť a v DO je to vlastně odděleleno kontakty relé, takže Ti musí bliknout vždy vše najednou.

2008-09-15 20:07:08

Díval jsem se velice dobře. Z jednotky DO je pouze jeden výstup (+) pro signalizaci směrovkama, tzn. že vřazení diod je nutností. Až tento konkrétní typ (Maxicar 286) DO zapojíš bez diod, tak mě prosím informuj, rád se poučím, ale nebojím se, že by jsi mě tím překvapil. Jinak co se týče připojení, nevím zda je lepší při připojování ležet pod volantem a při pájení si nechat kapat cín do obličeje nebo je pohodlnější sedět a po vyšroubování dvou samořezných šroubků kvalitně a bezpečně s dostatečným přístupem vše připojit. Almerka má zřejmě rád trochu toho adrenalinu, tak upřednostňuje první způsob. Jestli je nebo není DO neznačkového typu "made in Tajwan", to není vůbec rozhodující. Důležitý je, že jsem schopnej zapojit ho bez zbytečných keců a spolehlivě funguje.

2008-09-15 20:30:58

milihaus - tak jsem se trochu pobavil jak "šikovně" něco pájíš na lukas a "ležíš pod volantem a kape Ti u toho cín do očí" mno já když něco takového napojuji na kablíky u lucase, tak odšroubuji dva šroubky a lucas vyjmu pravda je, že mi to trvá asi 10 nebo možná 12 vteřin, ale nemusím potom ležet pod volantem a nekape mi do očí cín

DO a různých alarmů jsem napojil hodně, ale neviděl jsem žádný s jedním výstupem bude to asi hodně levná a "ořezaná" varianta. Nicméně ale v takové neobvyklé situaci je opravdu nutné tam ty dvě diody ( nebo horší varianta - relé) vložit. To s Tebou souhlasím.

Kdyby jsi ale četl pozorně, tak "neupřednostňuji adrealín" jak se mylně domníváš, ale doporučil jsem i jiná řešení, než jsou třeba varovná světla nebo lucas, protože ne každý se vyzná ve spleti kabelů co tam jsou.


Odpovědět

1  2