Fórum - Téma


X-trail nejde nastartovat


Fórum X-Trail T30 X-trail nejde nastartovat

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic



2011-03-26 12:34:51

Ahoj všem, prosím Vás o radu. Mám problém se startováním u mého X-trailu. Mám 2.2 naftu 84kw z roku 2003 s najetými pouhými 65tis. km. a cca před měsícem jsem začal mít dost zásadní problém se startováním. Ze začátku to bylo občas, ale zhoršilo se to natolik že nastartovat nejde vůbec. Starter točí, baterie je OK, svíčky také OK a nic. Takže jsem použil do sání Startsprej, chytlo to hned a odjel k svému servisákovi. Auto nejprve šlo na diagnostiku - tam neukázalo žádnou závadu. Servisák mi řekl že budou v háji buď vstřiky nebo čerpadlo. Začlo se vstřikama, který se poslali na "prohlídku", tam zjistili že sice nejsou úplně 100%, ale že to na ně musí chytit jako prd. Tak se servisák zaměřil na palivové čerpadlo, s tím že pravděpodobně nedává dostatečný tlak - po konzultaci s Nissan servisem mi bylo doporučeno auto odvést na Kladno, že se tam na problémy s palivovými čerpadlu u japonských aut specializují. Tak nyní máme za sebou test palivového čerpadla a světe div se, problém s palivovým čerpadlem není a funguje v pořádku - bylo mi řečeno že si s tím neví rady a zkoumají .... - Takže to vypadá že mám jedinečné auto, kterému všechno funguje jak má, až na ten detail že nechce startovat!

Mohl by mi prosím někdo poradit v čem by mohl být problém? Ještě jednu takovou poznámku na okraj, když autíčko ještě dokázalo bez startspraye nastartovat (s problémy) - hůř to startovalo když byl motor zahřátý, za studena to startovalo líp - fakt nevím v čem je zakopán pes. Dík za každou radu. Jenikosaurus

P.S. teď když startuju bez startspraye, tak to startuje jako bych mněl startovací klíč bez imobilizéru - zažil jsem to jednou u svého Renaultu Kangoo, kde přestal fungovat imobilizér v klíčku a "nestartovalo" to úplně stejně (především myslím zvuk při startování)

2011-04-04 09:51:44

Ked ti po dlhom toceni nastartuje ide z vyfuku biely dym?

Najcastejsie zavady u 2,2 pri probleme so startovanim,

Elektricke chyby

1.Slaba baterka -pri startovani sa do elektroniky dostava slabe napetie./ Starteru staci aj 9 voltov aby tocil,elektronike nie/Pejavuje sa to pri pusteni kluca sem tam naskoci motor/

2,Zhavenie-zly kontakt na poistke relatka,vadne rele,vadne zhavice /zhavia do zavitu a nie na konci/

3.Casta zavada kostra pod baterkou na karoseriu a na prevodovke k motoru /odlomena alebo zaoxidovana a neprenasa prud aj ked je zatiahnuta/

4.imobilizer

Palivo

1,Zapchata trubka z nadrze

2,Spina vo ventile na pumpe filtra

3.Filter

4.hadicka prepadu z trysiek vychadzajuca spod vika /zavzdusnuje system/

5.ventil /y/ na cerpadle

6.netesnost v palivovom systeme

7.regulacia tlaku na rampe

2011-06-23 09:26:00

Ahoj,

tak jak to dopadlo ? Přišel si (ty nebo servis) na zavadu? Mám Nisan Almera 2,2 Di, 84 Kw z roku 2002 a vyskytnul se u mě pravdepodobne podobny problem.

2011-08-12 21:22:02

Ahoj, môj X-trail 2.2DI 84KW sa správal asi takto:

1x - V Trnave mi nechcel naštartovať, zavolal som si odťahovku a pokiaľ prišla tak som ho naštartoval. Previezol som sa tam do servisu na diagnostiku a všetko bolo OK a bez poruchy.

2x - Pár krát horšie naštartoval, po dlhej ceste (do Rakúska) naštartoval až po nejakej 10 minútovej prestávke

3x- Jedno pekné ráno nenaštartoval, odviezol som ho do Nissanu v TN a tam mi povedali, že čerpadlo je vadné a že treba jeho kompletnú GO. Tomu som neveril a poslal som ho do Diesel Plus v NR. Moje prekvapenie bolo, keď mi povedali, že mu nič nie je, dal som im auto, namontovali ho späť a asi 3 týždne sa na ňom bez problémov vozili.

4x- Na spiatočnej ceste z Nemecka nechalo auto brata v Prahe na čerpačke. Odtiahol som ho domov a na druhý deň normálne naštartoval...

5x - Celá zima bola bez problémov.

6x - Na jar som prešiel z PD do PB, normálne som ho vypol a už viac nenaštartoval

Výsledok?

Vedný ventil v čerpadle a vadné všetky 4 vstrekovače v jednom okamihu, Boli na teste v Kežmarku a následne aj v PD, nikto nechcel veriť, že som na tom mohol prejsť do PB a po vypnutí kľúča bolo auto úplne mŕtve....

Môžem ti popriať len veľa šťastia, ja ho mám rok a pol, je tam natočených nejakých 85 000 km a asi pol roka stál len v servisoch.... Už nikdy viac.... Ale som rád, že už viem čo tomu bolo.

Ď

2011-08-18 09:31:45

Ahoj,

já jsem to měl v několika servisech. Ve specializovaném diselservisu vymontovali a seřídili čerpadlo, prohlídli vstrikovace - zaplatil jsem 22 tis.CZK a vydrzelo to 1 mesic. Pak to bylo v Nissan servisu - ty zlodejove na to ani nesahli a nauctovali si 1000,-. Ted funguju tak, ze kdyz to stoji dele, nez den, tak musim rucni pumpickou napumpovat palivo (nekdy i nekolikrat). Muj problem je, ze palivo se vraci zpet. Ale vsechny trubky a spoje jsou prohlidnute a utazene.... Je to zahada srovnatelna s Bermundskym trojuhelnikem.....

2011-08-18 12:02:32

pepelopez ked napumpujes pumpa zostane tvrda?ked pumpuješ hadička prepadu čo vychadza hlavy nie je mokra?Trubky čo su na hlave vzadu si skušal kompresorom či nie je niektora prasknuta

2011-08-18 12:13:28

Ahoj. Pumpuju vzdycky tak dlouho, dokud to jde zmacknout. Pokud to nechyti napoprve, pumpuju znovu do tvrda. Hadička prepadu je nove vymenena. Trubky u hlavy (i ostani rozvody a privody paliva zkousel mechanik mydlovou vodou a tvrdil, ze nikde dira neni. Nektere gumove hadice vymenil....

2011-08-20 20:55:33

Pepelopez: ak nemaš 100 percentne nikde netesnost tak može byt problem v spätnom ventile ktory je na holendri čerpadla,alebo v spätnom ventile ktory je v pumpe nad filtrom alebo pripchata trubka od nadrže v plavaku.Netvori sa ti v nadrži podtlak?

2011-08-22 09:05:43

To Sjaro:

Diky moc za tipy, ted to auto potřebuju, ale začátkem září to zkusim vyřešit a dam vedet, jak to dopadlo.

Kdyz mluvis o tom podtlaku, tak nedavno jsem to pumpoval nekde v lese (okolo bylo ticho) a pri pumpovani sem slysel odnekud bublani. Pokud bych teda pred startovanim otevrel vicko od nadrze, aby se uvolnil pretlak, tak by to mohlo nastartovat bez pumpovani. Zkusim to. Ahoj.

2012-02-13 22:42:53

Ahoj,

nakonec to dopadlo tak, že byly netěsnost u vstřikování. Byl tam nějakej bordel a mechanik to vyčistil. Dál se pro jistotu vyměnily žhavicí svíčky a namontovala se zpětná záklopka proti padání paliva. Výsledkem je to, že to startuje normálně (už od září).

P.

2013-02-23 13:43:02

Ahoj, kam jsi namontoval zpěrnou záklopku

2013-03-05 19:41:13

Nakonec to zase přestalo startovat (palivo přes noc spadlo). Mechanik řikal, že je problém v čerpadle, ale za to už sem utratil přes 20 tis. v Auto Hale. Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem se ho zbavil.

2013-03-05 19:42:32

Offroad_Frontera: Ta zpětná záklopka byla těsně u ruční pumpy paliva, ale už nevim, jestli před ní nebo za ní.


Odpovědět