Fórum - Téma


WP-11 divné startování


Fórum Primera P11 WP-11 divné startování

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-11-29 17:55:38

Zdravím,

dnes se mi už podruhé stala při startování taková hodně divná věc (2.0TD, 1998).

Příjdu k autu, nažhavím a točím a ono nic. Prostě nenaskočí, tuhle proceduru opakuju dokud nevytočím celou baterku. Pak si jdu domů pro novou a zkouším to stejné pod doměnkou, že mi jenom spadla nafta. Vytočím druhou a nic. V naštvání jsem si dnes koupil baterku úplně novou (ta stará stejně stála za nic a musel jsem ji co měsíc dobíjet). Dám ji do auta a točím, stále nic. Nová baterka vydrží i točit minutu v kuse, ale auto prostě nenaskočí. Balím to s tím, že mi někdo ukradl motor a nechal mi tam jenom startér, jelikož to není možný. Doma mi to nedá, volám po známých a nikdo mi žádnou kloudnou radu nedal (žhaviče, imobilizér, špatný čerpadlo, apod.). Volám kamošovi, ať mi jde svítit a jdu zpátky do auta a kontroluju všechny pojistky - všechny OK. Nedá mi to zkouším znovu nastartovat. Ani neuslyším, jak se startér zatočí a prostě to NASKOČÍ jako by nic. Auto po 10 hodinách intenzivního mučení startéru naskočilo, jako by nikdy neexistoval problém.

Kdyby byl problém se žhaviči, tak mě to ani po tisíci hodinách v mrazu nenaskočí, natož najednou tak rychle.

Kdyby bylo špatný čerpadlo, tak pochybuju, že by se najednou obrátila gravitace a nafta mi najednou tekla.

Kdyby byl špatný imobilizér, tak mi nepomůže nic.

Teplota byla celý den různá od -1 do 3 a za všech teplot jsem to zkoušel. Nastartovalo to při -1 stupni.

Tady na fóru jsem našel plno věcí, čím to může být, ale pokud by to byla jediná z nich, tak by mi to přece jen tak najednou samo od sebe nenaskočilo, ne?

Proč se mi to děje a případně kdo nebo co to způsobuje?

2010-11-30 08:29:37

a co vlastně chceš poradit, vždyť ve tvé otazce je napsána i správná odpověď. vš eco jsi popsal to může být, takže ti nezbyde nic jiného ne¨ž vše z toho co jsi popsal zkontrolovt postupně. V první řadě bych ale zkontroloval elektromagnetický ventil čerpadla - tím co se zhasíná motor, zda sepne a povolí naftě týct do čerpadla (typnul bych to bna špatnej kontakt někde. S tímto ventilem jsem měl neskonalé problémypřed 15 lety na svém BX dieslu, kdy to někdy také šlo a někdy ne a samozřejmě při hledání závady to vždy bylo OK a auto naskočilo bez problémů.

2010-11-30 11:11:22

Měl jse podobný problém u Favorita a u Roveru. Nevím jak je to u dieslu, ale stačilo když spadla mlha nebo delší dobu pršelo a mohl jsem točit startérem až do bezvědomí. Někde v kontaktech kondenzovala voda. Nikdy jsem nepřišel na to kde. Stačilo otevřít kapotu a nechat nato svítít 15 minut sluníčko, nastartovat a odjet. Když jsem moc spěchal tak jsem vzal kontaktol a všechny viditelné kontakty jsem očistil. Tedy svíčky, rozdělovač, cívka, snímače atd... Potom to taky nastartovalo.

2010-12-01 22:34:27

ja som mal presne ten isty problem s tym istym motorom.prvy raz sa mi to stalo na jar asi pri +5°c.po dlhociznom toceni to nakoniec naskocilo so spustou bieleho dymu z vyfuku.dal som to znamym mechanikom,nech to pozru.ti zistili,ze je pokazene nejake rele na zhavici,a kedze nevedeli narychlo nic poriesit,tak mi dali pod palubku spinac,ktorym zhavim manualne (1€).a fungujem tak doteraz,a uz to asi tak necham,lebo nechcem investovat zbytocne prachy do tohoto vozu.

takze ak robis dymovu clonu,bude to zrejme zhavenie


Odpovědět