Fórum - Téma


Walliho Almera GTI


Fórum O vozech našich členů Walliho Almera GTI



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 12

2013-07-15 09:26:03

Hoši jednu radu bych potřeboval .... stane se mi že otočím klíčkem, rozsvítěj se kontrolky, chci nastartovat a nic, jenom mi probliknou kontrolky a nic .... nastartuje to takhle třeba až na po 10. .... kde hledat problém? startér, nějaká kostra?

2013-07-15 09:29:18

walli: baterka nebo starter

2013-07-15 12:00:28

walli: zkontroluj černý kabel ke kostře.

2013-07-15 19:45:33

To znám,nedávno mi pomohla jen repase startéru.Jak to startuje když to startuje?Vesele (rychle),nebo umíráček (ztěžka)?

2013-07-15 20:38:57

bmarcellus: Vesele (rychle) .... akorát mi přijde že to je takovej start, že to dvakrát zatočí pak to udělá ránu, cukne s autem a naskočí .... ono to zní asi drastičtěji než to je, ale nedokážu to takhle popsat a nepřijde mi to úplně takovej čistej start .... ale to je taky možná tím vejfukem ....

2013-07-15 21:40:24

walli: nedělal jsi třeba něco s baterkou? Mě se teď nedávno dělo něco podobného a zjistil jsem že to bylo tím že jsem neměl prakticky vůbec dotažený negativní kontakt na baterce.... Ale je pravda že krátce potom co jsem auto koupil jsem musel nechat repasovat startér ze stejného důvodu....

NO_HITS  
Laďa
2013-07-15 22:14:05

kábl mezi baterkou kostrou a starterem, uhlíky ve startéru a nebo slabá baterka - ta je nejpravděpodobnější

2013-07-15 22:31:32

walli: ten příměr mě hned napadnul,jak jsem zastartoval startérem po repasi.Jen zasvištěl jako blázen,že jsem měl pocit,že na něm odjedu do práce jakou měl sílu.

Puč si jinou baterku a zkus to znovu.Jestli to bude stejný,nebo jen o trochu lepší,tak si připrav 1500až 2000 (bez papíru,nebo s) za díly a práci. ale myslím,že už má nárok a mě to odešlo prakticky ze dne na den

Taky jsem původně myslel,že baterka.Koupil jsem novou a total to kleklo zrovna v okamžik prvního startu na tu novou

2013-07-16 00:09:59

Starter jsme rozebirali a cistili a fungovalo to v pohode. O velky kus lepe nez pred vycistenim.

2013-07-16 08:43:38

bmarcellus: Když to je těžký, udělalo mi to asi 3x za celou dobu co mám auto, takže to bych jí musel mít půjčenou na asi dlouhou dobu .... ale nějaký použitý baterky se mi tu válej, tak tam zkusit dát jinou a jezdit s ní ... každopádně o víkendu až budu mít čas, tak projdu i - kabel k baterce .... když to dělá takhle sporadicky ... štve mě, že se mnou teďka pěkně vypekly v práci a veškerý finance budu mít až koncem měsíce a nemůžu teďka na autě nic moc dělat

2013-07-16 08:56:07

Přemýšlím, že si koupím sunny GTI k dvoukilu

NO_HITS  
Laďa
2013-07-16 09:05:21

invisibl3: to sou starosti :D

2013-07-20 23:14:30

Tak dnes se konečně vyrobilo a vyměnilo těsnění pod svodama ... směrem ven a nastavil předstih na 19°. Auto krásně zase o něco víc ožilo, přijde mi, že na volnoběh je daleko klidnější a hezky si přede. Bohužel jak to tak bývá, ne všechno mě potěšilo a zjistil jsem, že na hlavě pod svodama je zalomenej šteft .... nějaká rada zkušeného jak ho dostat ven?

2013-07-20 23:42:02

Steft se da normalne vysroubovat. Otazkou je jak ho mas zalomenej. Mozna na nej neco navarit a pak ho vysroubovat.

Jinak predstih 19°?? To jsi docela borec, podle me je to uz moc na normalni jezdeni. Slooter s tim taky furt laboroval a pak jsem se dozvedel ze se mu propalilo tesneni nebo co. Byt Tebou, dam rozumny kompromis 17°. V poho na BA95 a vyssi.

2013-07-20 23:45:34

lukyisek: To neni pravda. Vyzkouseno i 20° na BA95. Rikam to porad dokola, prestante zit v ulite a zkousejte nove veci sami. Nejlepe na brzde a sledovat rozdily. 17° je porad seriovy predstih, takze zadne zvyseni...

2013-07-20 23:52:34

Vim, muze to byt OK, ale nemusi. Samozrejme kazdemu motoru chutna neco jineho. Ale co jsem tak okolo slysel, tak uz to nemusi byt idealni. Nekdy je lepsi se drzet pri zemi pro sichr. Ale jak rikas, nejlip se to pozna na brzde a dle toho spis vychazet, nez to zkouset "jen tak".

2013-07-21 00:03:30

Právě zkoušeli jsme to jen tak. Zkoušelo se to nastavit i 17, ale nebylo to ono ... jak říkám, auto jde teďka daleko líp za plynem, má plynulejší chod a už na poslech je to příjemnější. Mimo vlákno jsem to probíral s Jagym, tím děkuju také za rady, a skutečně záleží na konkrétním motoru Jinak šteft je zalomenej cca mm do hloubky, bohužel úplně nalevo ... myšleno u spolujezdce ... takže dělat to s hlavou na autě s tím přístupem co tam je ... to bude príma zase

2013-07-21 09:17:05

Nejlíp se to pozná tímhle. Až to budu mít na autě, tak se taky zkusí 19.

http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649

2013-07-21 09:53:15

hrat sa s predzapalom bez knock snimaca je cesta k problemom... rozdiel medzi tym co je este "vyskusane" na jednom motore a to co znici detonaciami iny, moze byt jeden jediny stupen predzapalu alebo len menej kvalitny benzin....ked sa uz hrat s predzapalom, rozhodne treba pouzit vyssie oktanove cislo paliva, ale bez detekcie detonacii alebo merania krutiaceho momentu na brzde je to nezmysel a krcmove reci ako to zrazu ide lepsie do otacok velmi rychlo vystrieda hnev z prepaleneho tesnenia pod hlavou v lepsom priapade az k znicenemu bloku a piestom v tom horsom... ladim auta, viem co pisem...

2013-07-21 10:26:25

Co člověk, to jiný názor tady. Tankuju jedině 100oktan, takže tam by to mělo být ok. Pár lidí tu již předstihy nastavovalo a vesměs s tím nebyly žádné problémy. A jak říkám pořád dokola,motor má už na poslech lepší chod, takže tam žádnej problém nevidím ....


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 12