Fórum - Téma


vzduchový filter K&N


Fórum Qashqai J10 vzduchový filter K&N

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1  2

2013-02-17 20:41:59

Hezky se to louskalo

Ale přesně se potvrdilo.že je nevhodný třeba KN dávat na každodenní použití vůdši životnosti motoru.Propustí 18x víc špíny za stejný čas a o 37% míň se na něm zachytilo nečistot.

Pro zvuk bych to pochopil a asi o půlku lepší reakční restrikce podporuje tvrzení,že motor se líp sbírá do otáček.

Překvapením pro mě je,že čím je ucpanější za konstantního průtoku nečistot,tím je víc restriktivní a za poloviční dobu je na konci kapacity a stejným odporu proti papíráku,který je dost lineární až do konce kapacity.

A už konečně víme,na co je ta houba dobrá - do vejkýho vlhka až mokra (terén apod.)

Jestli to píšu blbě a něco sem nepochopil správně,tak mě prosím opravte

NO_HITS  
Laďa
2013-02-17 21:02:35

nečekal sem že to dopadne až tak bkbě, chtěl sem kupovat suchou vložku od Apexi která se prej dobře čistí vzduchem ale mají jen na primeru 1.6 a ten je o 6cm delší a U papírové klasiky mě štve že natáhne vlhkost, začne se zanášet plísní a jemným bordelem a po chvíli nepropouští to co by měl a kupovat 2x ročně filtr se mě nechce :D

2013-02-17 21:07:38

2x ročně dát 109kč je moc ?

2013-02-17 21:15:28

Já si myslim ,že řešit propouštění trošky bordelu je uplná zbytečnost ten motor to sežere ,prožene jak nic . A nevěřim tomu ,že to nějak negativně ovlivní jeho živostnost to by si musel jezdit na pískovně .

Já si tam nechám šísu od Simoty s klidnim svědomím a pokud tam máš nějakej filtr vůbec bych neřešil ,že by ti to vydřelo motor či něco takovýho.

NO_HITS  
Laďa
2013-02-17 21:29:20

Navíc hrozí že u papíráku se zvedne spotřeba :-P

2013-02-17 21:40:05

Pche,co myslíš že mám v gti já a mimochodem auto se chová stejně s jakýmkoliv ucpaným filtrem,i kdyby byl ze silonek

Z testu vyplívá,že sport. filtr je ještě náchylnější na ucpání a exponenciájně vzrůstá restriktivní odpor.

Chceš zvuk,kup si green,kn,...

Kdybych ho měl dát jen jako vložku místo papíráku,tak v žádným případě a už vůbec se ti to nevrátí finančně - 15-20 let to auto mít nikdo nebude

2013-02-17 21:42:52

Dneska máš filtr za 150 kč, ale ještě rok zpátky si dal za filtr klidně 500 a víc dnes to máš jen u nových aut za takové prachy a rychle to spadne , u tich našich kde to stojí hovno tak se to už moc nevyplatí dávat vložku no a raději měnit ,ale i tak :-D

2013-02-17 21:47:10

Svobi přečti si jiný fora,jak se při dlouhých nájezdech lidem špiní klapky a čidla váhy vzduchu.Jo nic tragickýho,ale při velký prašnosti na jaře a podzim to není dobrý.Každý se chová k autu podle svýho vědomí a svědomý.Chceš aby to líp dejchalo,jelo a zpívalo? Tak na to jsou jiný auta a ne familia daily

NO_HITS  
Laďa
2013-02-17 22:00:33

tak já mám právě KN vložku v origo boxu takže říkáte že je lepší tma lupnout klasickej papír jo ? :D tak jak někdy v dubnu budu měnit olej tak vyměním i vzducháč a pokud to bude se spotřebou ok tak KN i včetně čistici sady prodám

2013-02-17 22:25:11

Z toho co vyplývá,tak ti to nepřinese nic než horší filtraci vzduchu.Ani zvuk ani znatelný pocit lepšího zátahu ti to nepřináší.Já to vím,protože jsem to svoje koupil a byla tam sport vložka.Letěla do koše a jedu jen papírový.Žádný rozdíl. (ostatně i v Po. GT3 co důvěrně znám,se jezdí jen na origo papírový)

Na GTI je výhoda,že je papír opletenej takovým pletivem a nedeformuje se.U naší 1.6 je papír holej,ale měním ho 1 za rok a v půlce roku jen pootočím a jezdí to výborně.

Záleží na prioritách a v jakým máš stavu auto a co od něj očekáváš.

2013-02-18 08:08:47

Teď nechci být vůbec zaujatý a zpochybňovat obsah článku, ale kolik z vás dosáhne spotřeby paliva, kterou výrobci měří podle normy (nevím jestli zrovna ISO) a uvádějí v dokumentaci?

Každé řešení má asi svoje pro a proti a je jen na každém z nás co si do toho mazlíka strčí

2013-02-18 10:58:03

Určitě je to o prioritách, já chci hlavně zlepšit zvukový projev motoru :)

NO_HITS  
Laďa
2013-02-18 11:55:13

jarmi já mám spotřebu třeba nižší než uvádí výrbce a to jezdím po městě , krátký trasy a po zahřátí motoru zrovna klidně nejezdím

2013-02-18 15:03:40

NO_HITS: já ti věřím, jen podle jaké normy (roku) byla spotřeba měřena. Podle současných pravidel a norem je to tak, že měření pro Evropu dělá výrobce na speciálních pneumatikách s nízkým valivým odporem a extrémně hladkém povrchu. Nedávno se o tom hodně psalo na netu. Pokud máš to krásné auto co je na profilové fotce, věřím, že máš spotřebu nižší než v techničáku

2013-02-18 15:08:34

Taky jezdim za min, nez za "papirove" udaje. P11...

K filtrum - nedelal bych z toho takovou kovbojku, urcite neni spatne ani OE ani KN.

2013-02-18 15:13:33

Viz jagy, mam to same a myslim si to same.

Navic driv to do technicaku psali jeste rozumne nebo to rozumne testovali, ted jakoby to delali naschval ty nesmyslny udaje na ktery neni mozny se ve vetsine pripadu dostat.

2013-02-18 15:20:24

tak píšou tam to co chtějí lidi slyšet, spotřeba je trend, dříve si hold nechávali rezervu. já jezdím taky pod limitem, no ikdyž teď v zimě ani ne.

2013-02-18 15:32:49

Spotřeba se měří v laboratoři na stolici v EU stanovených cyklech.Pokud by tu spotřebu testovali na silnici a emise měly být takový jaký chce EU,tak jezdíme v autech co mají obrazně řečeno 2L a výkon 55 koní

2013-02-18 15:34:06

jsou to dementi no, mají nechat auta taková jaká jsou

NO_HITS  
Laďa
2013-02-18 16:19:27

ono to někde bylo řešený nedávno, že výrobce upraví převodovku tak aby v dané měřené rychlosti byly co nejnižší otáčky , pak je spotřeba 3l/100 ale auto má třeba 1100 otáček (benzin) , ale když pak s autem jedete jak člověk tak máte spotřebu 8/100 a emise sou stejný jak u našich aut z 90. let (ne li horší ... trochu sem to celkově zveličil ale to proto aby bylo vidět kde je problém

jarmi, ano ta stříbrná almerka je moje


Odpovědět

1  2