Fórum - Téma


Vytahaný rozvodový řetěz - chyba P0340


Fórum Almera N16 Vytahaný rozvodový řetěz - chyba P0340

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2  3

2015-03-01 15:53:10

Bože.. v tom článku zas kydy že Common rail bez nutných opráv nedá viac ako 150 tisíc.. a to som spomenul vrchnú hranicu ktorú autor článku uviedol.. ja neviem.. ale o auto sa treba strat a vydrzí i common rail. Niekto aditíva zatracuje, iný si ich nevie vynachváliť.. samozrejme i tu treba filtrovať reklamu od skutočne kalitných aditív, najlepšie overených z praxe ako trebars Delphi... ten sajrajt nebude mat sancu, vyjde von ako zlá večera:D.. k tej reťazi.. hm to zaujíma aj mňa..niekedy dám pozrieť či ju netreba došpanovať..

2015-03-01 16:28:23

Při dnešní naftě určitě aditiva používat.No a rozvody se nedají přišponovat.

2015-03-01 18:10:20

berip: díky za info.. verím že sa tomu oplatí verit:D .. a vlastne ako zistím ak mi na Almere reťaz natiahlo?.. je to také škubnutie pri určitých podmienkach zrýchlenia pripadne spomalenia? myslím pri vyssich rychlostiach nez 20 km za hod.. dovtedy to urobi i plynový pedal..

2015-03-01 18:48:23

Těžko.Ale většinou v malých otáčkách auto trochu cuká.Řetěz když je vytahaný začne být špatný předstich a řídící jednotka začne hlásit chybu. Občas se rozsvítí oranžová kontrolka motor (CHEC)

2015-03-02 20:10:00

9 -10 rokov dozadu som rozvodovu retaz menil na svojej N16.

Ak si dobre pamätám v nízkych cca2000rpm to šlo potom sa to zaseklo ale cez 4000 to zas islo viacmenej normalne.

Menil som len retaz, kolesá alebo voditka boli ok takisto spanovak.Najazd dovtedy 160tkm. Rozobral som prsia a tak to vymenil. Cca 6 hodin.

Neskôr sme to v práci riešili pomerne často a Serzino sa uz tak vypracoval ze roznitoval staru retaz za ňou prevliekol novu znitoval nasadil kolesa a hadam po dvoch hodinách hotovo.

2015-03-02 20:46:59

Roznitoval a zanitoval reťaz...

Ak by niekto toto robil na mojom aute tak ho vezmem polatou...

2015-03-02 20:50:19

lakinooo: Protoze tomu nerozumis .

Bylo to tak i ofiko u mercesu

2015-03-02 20:55:54

svobi: Na piane W123 ešte mi jedna nova retaz zostala doma,keby mal niekto zaujem,

2015-03-02 21:05:44

sjaro: Toho jsem prodal dlouho jsem premyslel ze bych si ho nechal na renovaci ,ale pak jsem koukal ze je to stejnak bezcene zvlast s 2.0 D tak jsem ho dal za cenu srotu ..

Do jakeho motoru to más ? Asi dostanu W124 s 2.3 benzin

2015-03-02 22:13:19

svobi:Do W123 diesel

2015-03-04 20:11:11

svobi: Jasne.

2015-04-09 22:06:23

Tak už se to konečně bude opravovat, pán bude mít čas, sehnal kompletní opravnou sadu FAI TCK32 - řetěz, kola, lišty, gufero, tmel, napínák..... příští čtvrtek si to odveze

2015-04-21 19:58:17

Takže rozvody sice vyměněny a je to to samý.

Stále cuká, stále cuká....

Pán říkal že vůle nové sady na napínáku je jen nepatrně menší než starých částí, navíc ty byly téměř netknuté Na přítl. lištách žádná vybroušená drážka nebyla a při podrobnější prohlídce řetěz vytahaný moc nebyl, v zubech kol seděl krásně.

navíc i při takovém "vytahání" řetězu jaké tam bylo by problém nebyl. V podstatě se rozvody měnit nemusely. Podstatné je že závada se opakuje, místo chyby snímače polohy vačk. hřídele je tam ale chyba "porucha katalyzátoru" a vtip je v tom že to nakonec vypadá na palivové čerpadlo, které je asi vyběhané a při déletrvajícím prudčím sešlápnutí plynu nestíhá dotlakovat pal. okruh.

Pokud to začne škubat stačí uvolnit na pár vteřin pedál plynu na volnoběh, čerpadlo to mezitím dotlakuje a pak lze se rozjet......prostě zrychlovat plynule (to ale vždycky nejde). Díval se na ti i autoelektrikář, na nic nemohl přijít, vše fungovalo jak má. Tlak paliva bohužel nemají čím změřit, tak pán říkal že sežene jinou pumpu a zkusí se to s ní.

2015-04-21 20:31:05

Nechci dělat chytrého ale říkal jsem ti že je divné aby to dělali rozvody ale chybami se člověk učí.Jestli jsi neměnil palivoví filtr tak to zkus,nějaká ta stovka tě už nezachrání.No a ten katalyzátor otevři a tu keramickou vložku normálně vymlať- je tam uplně na HOOOOV......... akorád to dusí motor.

2015-04-21 21:26:14

foxrider: Kolko bol vysunuty šponovak?Chceš poradit a nakoniec tam namontuješ šmejd.Mal si kupit origo retaz,a šponovak s aretaciouA ked ta retaz bola ok prečo ti teraz nesvieti porucha snimača vačky.Alebo si mysliš že ta retaz sa natiahne o dva centimetre.Tu čo si tam dal teraz, sa po 20000 natiahne možno aj o dva.

Čo ti piše diagnostika ake čislo chyby?Čo tak resetnut lambdu po vymene retaze?

2015-04-21 23:58:03

sjaro: 100% souhlas...

NO_HITS  
Laďa
2015-04-22 10:28:55

foxrider: Tak u šetři na OEM řetěz a napínák, za nedlouho to budeš dělat znova

BERIP: to je volovina, když už ať tam navaří trubku s přírubama a kat prodá, aspoň z toho bude mít peníze, jinak pokud je kat přicpanej, tak se dá parádně pročistit mafrou, takovou blbost jako vymlátit kat jsem taky udělal a uplně zbytečně.

sjaro: souhlas

2015-04-22 17:33:12

NO HITS Samozřejmě máš pravdu ale KAT vyřezat (což u některých aut nejde) a dát tam trubku je sice hezké ale když tam nebude vzhledově aspoň na oko tak by mohl mít problémy na STK.Tedy nevím jak u vás ale u nás určitě.Samozřejmě STK jde udělat i jiným způsobem ale to si musí každý rozhodnout sám.Já jsem odstranil jen vložku,sice na výkonu jsem nic nepoznal ale motor jde tak nějak volněji a o dost(ne nezdá se mi to)No a ti ostatní chlapi mají také pravdu ale právě na tomto FORU mě naučily první hodně přemýšlet a začít jednoduchou opravou než se bezhlavě pouštět do drahých oprav.Pokud závada není na 100% jistá.Přeji hezký den což dnes je a zatím AHOJ

2015-04-22 17:36:05

Katy co jsou za svodama pod autem neni problem nahradit trubkou s prirubama (a pred STK vymenit), ale nektere auta maji kat primo na horni casti svodu a to opravdu nejde vyrezat, jeto litina na litinu... a obavam se, ze to bude pripad i tohodle motoru.

2015-04-23 08:15:04

foxrider: ked som svojho casu vymenil rozv.retaz trhanie prestalo ale rozsvietila sa kontrolka. Vadna lamda sonda...

Po jej naslednej vymene OK.

A kat je rovno na zvodoch.Takze žiadna trubka...


Odpovědět

1  2  3