Fórum - Téma


vysokokompresní motor


Fórum Technický koutek vysokokompresní motor



1  2

2mato  
Mato
2011-03-21 12:21:39

tak ten vyber bude asi dost problem....tych stvorcov nieje vela CA18ky a sr20 potom nejaky MA10 1,0 ale to ktovie kde bolo... inac drzim palce so sponzoringom

2011-03-21 12:32:48

vím, že je to problém, ta MA 10 je z micry, ale tuším osmiventil, ale spíš jsem uvažoval o tom GA14DE, a převrtat na 77 a chyběly by do čtverce 4 mm, ale to je celkem jedno, v první řadě bude atmo CA18 a oturbená CA18

2mato  
Mato
2011-03-21 16:38:18

vrtana GA14 je podla mna dobry Tip....

2011-03-22 18:05:21

Nebudem tu mudrovať ale v princípe nefunguje niečo také už dlhodobo v prípade motoriek? Otázka je ako k takému točivému motoru prispôsobiť hlavne zotrvák a spojku... Rovnako prevodovka a odstupňovanie asi bude treba riešiť, či?

2011-03-22 21:47:58

ü motorek jsem to neviděl, a přizpůsobovat není důvod, jen silnější spojku, na CAčku už jsem měl i 360Nm a stáhnul jsem to na 324Nm (odměřených) a seriová spojka to vydržela po celou dobu (při těch 360 se ozývali občas detonace) a převodovka v serii a vše šlapalo v pohodě, tady počítám s cca 400Nm+, a když tak dám keramickou spojku, ale za ten výkon s poloviční spotřebou to stojí, a emise jsou minimální, lepší jak euro 4, či jak provoz na plyn

2011-03-22 22:00:23

Myslím ako kompresný pomer vs otáčky... A na to som aj narážal pri tej spojke, či to napríklad pri 14000 neurve zotrvák... Ak to teda tolko vytočí...

2011-03-22 22:49:11

to bude točit cca 7000, to stačí, a motorky mají max kompresi 1/14 co jsem kdysi četl, pokud něco nezměnili, tohle není o otáčkách, ale o takové kompresi, která mění chápání benzínových motorů, až tohle někdo postaví na le mans, tak ty diesely půjdou do sraček


Odpovědět

1  2