Fórum - Téma


Vymena zadniho svetla


Fórum Qashqai J11 Vymena zadniho svetla

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1  2

2016-02-12 21:01:07

Ahojte,

mohli by jste prosim poradit jak se sundava zadni vnitrni svetlo? nechci tam nic urvat a v manualu na x-trail toho taky moc neni.. nasel jsem jen jeden vystouplej zobacek v plechu kufru...

mam hold veselo, az bude vse hotovo tak vam sepisu kteremu servisu se vyhnout

duncho  
2016-02-12 22:24:24

Musis zhodit plato piatych dveri, co je trochu nasilna praca, su tam plastove klipy a ak to budes robit v teplote pod 20'C rataj s tym ze sa ich zopar polame. Nezabudni najskor na srob drziaci madlo zatvarania 5-tych dveri. Potom uz len tahaj smerom od dveri. Ak mas ten plastovy tool na zhadzovanie klipov, pomoz si tym kde sa da. Ked to zhodis, ziskas pristup k svetlu. Co si robil ze nefunguje? Je to LED svetlo a malo by vydrzat pocas zivotnosti celeho auta.

2016-02-14 07:12:37

Můžeš napsat ten servis,který se postaral o to že ti nesvítí světlo? Já bych to reklamoval a ne rizebiral. Proč taky vůz mám v záruce a to ty asi také. Tak ti nerozumím pro se do toho pouštět.

2016-02-14 19:16:16

opraveno, vyskocil kablik.

stacilo sundat jeden sroub te rucky na kufru, vrazil jsem svoji hubenou rucku dovnitr a zapojil vypojeny kabel.

2016-02-14 19:36:44

frost.silenec: to vypadl za jízdy?

2016-02-14 19:39:24

takove short story radsi, netreba chodit do detailu - tukanec na parkovisti v 2kmh co sel jen do svelta, menili se obe prave svetla + naraznik + ozdobna nalepovaci lista ( je na jedno pouziti ).

Vyznamenani toho ofiko servisu na Roznavske v BA :

  • na auto se ceka 1.5 hodiny v domluvneny cas a snazi se Vas uplatit segedinem za ktery jsem musel doplatit 50 centu, a nemohl jsem si vybrat jiny jidlo ale zmestnanci rizoto samozrejmne dostali
  • nova cestva dira v "crossover packu" + 2 zelene skrabance ktere bych na parkovisti proste dostat nemohl, kdyz skrabanec je ve "zlabku" v zahybu, kdyz jsem rekl ze to tam NEBYLO dostaval jsem nazpet basnicku "auto bylo pri predavani spinave, nemohl jsem obhlidnout exterier a vy jste to podepsal" a "nevim kde parkujete, to vas nekdo odrel" a "kazdy den si obhlizite auto?" a podobny kecy pri kterych se mi otevriala kudla v kapse, takze prosim pekne pozor - pokud dovezete do servisu zasvineny auto, daji vam to podepsat a muzou delat co chcou ocividne jsem mel auto vzit na VAPku smit dukazy ze i naraznik to schytal a nalit par litru vody do rupnutych svetel aby odesla radsi i naka ridici jednotka apod.
  • jiz zminene nahore svetlo ze ktereho vyskocil kablik na kvalitni ceske dalnici
  • chybjejici nyt mezi naraznikem a lapacem necistot
  • pouziti uplne jineho sroubu jak rozmerem tak barvou na pridelani lapace necistot
  • auto jsem odevzdaval v pondeli rano, pojistovna se vyradila ve ctvrtek rano ze servis uz ma penize na uctu, ale auto vam daji az v patek odpoledne.
  • kdyz jste si koupili auto za pul mega, tak samo ze automaticky jezdite MHD nebo mate doma flotilu vozu - nikdo se mne nezeptal jestli chci nahradni auto a klidne bych jim tech cca 39 euro za den za micru aj dal ze svyho, tak aspon pri odchode se slusne zeptam jestli by mne nehodili 1km dal do obchodniho centra - jezisku na krizku no nevim kdo by vas ted vzal, chcete taxik?
  • a ted ten nejhorsi gol, chtel jsem resit ty malichernosti zminene nahore zpetne nebo jim minimalne udelat ostudu na lince kvality, ale ocividne ty parkovaci senzory do*** ze vseho nejvic, trochu v patek prselo a celou sobotu - pipaly jako zblaznene souvyslim tonem pripadne tim nejrychlejsim pipanim, to nikdy predtim auto nedelalo a to uz ma za par snezeni, tezky dest a spinu za sebou a vzdy to bylo OK ani naznak poruchy.... dnes uz je to ok ale kdo vi na jak dlouho.

nuz jsem zvedavej jak se to vyvine, ale mam pouceni do zivota vsude jsou k*** a hlavne v cele bratislave ve vsech servisech nejen nissanu.

duncho  
2016-02-14 23:05:02

Vdaka, ze si to tu napisal, aspon si ma utvrdil v tom, coho som sa davno obaval. Nissan Europe (NCSEE) po mne chcel, aby som na Roznavsku pristavil moje auto na 1 mesiac.

Malo tam ist na 1 mesacnu diagnostiku po tom, ako som sa stazoval v Japonsku na Nissan Point a.s. v Ziline. Nesuhlasil som so slovenskym servisom a uz vobec nie v BA, a trval som na tom, ze ho dam do servisu jedine v Nemecku. To samozrejme NCSEE odmietol s tym, ze tam nemaju moznost to dohodnut?! WTF????

V januari som cestoval na sluzobku do Japonska a auto som mal moznost nechat v servise, tak som nakoniec aj suhlasil s tym ze ho v BA pristavim, no nie na Roznavskej, ale v Petrzalke (nakolko som na Roznavsku pocul len same "chvalospevy"). Na to mi pani zo zakaznickej linky povedala, ze mi zavola naspat a potvrdi termin. Do dnesneho dna mi nikto zo zakaznickej linky ani NCSEE nevolal....

PS

Maju na Roznavskej este stale rozbite dvere co vedu od prijimacieho technika do garaze? :)

2016-02-15 07:26:43

duncho: a ja si myslel ze jsem tvrdak a ze sepisu ten email na vedouciho nebo az na nissan slovensko a ty se s tim nese** a poslal jsi to az do nissanu japonsko, dik za tip

Petrzalka mne taky moc nenadchla, trvalo to taky 2x dele nez melo ale spon auto neposkrabali a udelali co meli...

dvere na roznavske jsou asi zpravene ale ten zaviraci mechnismus je hodne silny, mozna myslis to...

duncho  
2016-02-15 09:06:26

frost.silenec: Nadseny som z toho, ze tam musim pisat veru moc nebol. Okrem ineho som si myslel, ze som konecne nasiel servis s profesionalnym pristupom, technickou znalostou a perfektne vykonanou pracou. Zial trpka skutocnost, zdanie klame. V zilinskom Nissane zjavne nevedia co je eticky kodex a nemaju elementarne znalosti o aute (Qashqai J11E), do ktoreho sa pustili zasahovat.

@dvere: Presne,"Brano zavira samo" s nimi trieska az tak, ze ich cele vyraza z pantov

2016-02-15 17:45:06

Chlapi co tu citam o servisoch, az sa bojim ist na prvu garancku do nissan servisu.Dufam ze v BB to bude Ok.

2016-02-16 07:41:55

jagapap: v BB si zatim ostudu neudelali, menili mi podlozku v tlumicich, montovali lapace necistot a prezouvali na zimu

2016-02-16 11:11:46

frost.silenec: treba dať pozor aj na BB

2016-02-17 16:30:59

nestraste s BB ja sa tam chystam tak za pol roka tak dufam ze bude vsetko ok a ze to niesu daky magori ked som u nich kupoval auto tak boli az veelmi ustretovy tak som zvedavy.

2016-02-17 17:06:05

No ved toto.Servis v BB este nepoznam,ale predaj je podla mna spicka na slovensku.Dufam,ze aky predaj taka aj starost o klienta u nich kupeneho auta.

djmj  
Michal
2016-03-22 22:38:27

jagapap: Špička? To kedy si kupoval? Kupovali sme Note v 2013. Viem ten chalan tam už nerobí čo nás mal na starosti ale jemu by som nedal predávať ani kolobežku. Absolútne mimo. Kým boli v banke som si prečítal trošku návod na obsluhu. Prišli, posadali sme si do auta. Začal predstavovať. Na pravo pod volantom je malý mriežkovaný otvor. Vraj mikrofón. Je tam čidlo vnútornej teploty. Presne ako na N16. Na páčke stieračov bola poloha auto, vraj na automatické denné svietenie. Bolo to automatické stierače. Bonus bol keď to nevedel naštartovať Ja som ho nechal trošku potrápiť a potom prezradil, že treba stlačiť brzdu aby sa dal kľúčik otočiť. Áno to som si už naštudoval v návode. Keď idem niečo predávať tak si to aspoň naštudujem. A servis neviem posúdiť. Servisujem sám

2016-03-23 07:27:43

jinak jak tato moje story dopadla? poslal jsem jim email se vsemi problemy, zadna odpoved po 8 dnech, tak jsem je naprasil na nissan slovesko tj slovakia@nissan-services.eu , odsud se mi za par dni ozvaly ze to neni normalni co se stalo, ze nemuzou rozhodovat ve sporu pan X vs. IMPEX , a ze je jim to lito co se stalo ze ze IMPEX by to chtel resit dodatecnou opravou toho crossover packu a senzoru, samozrejmne znovu v IMPEXe.... A zase nas zakaznik nas idiot, ze proc jsem to neresil s vedoucim impexu?

"Dovoľujeme si Vás informovať, že keďže nemáme kompetencie k preverovaniu, a teda nemôžeme zaujať stanovisko v sporných situáciách alebo protichodných tvrdeniach medzi dvomi stranami, za najlepšiu cestu k riešeniu jednotlivých problémov pokladáme postup, na základe ktorého by prvý krok mal viesť na vedúceho dealerstva."

na otazku ci odpoved do cca 8 dnu na email zadna nebo ze mi nikdo nevolal tak jak psali v SMS ze se mi nemohli dovolat kvuli kontrole kvality, ci si mysli ze tak jsem to mel resit?

no celkove, jsem to uzavrel ze si to vyresim sam - jak svetlo, senzory, tak poskozeny crossover pack a ze mne udivuje elemntarni neznalost zakladu a neschopnost cokoliv resit osobne/emailom/telefonem dokud se clovek poradne nenasere.

tesil jsem se ze mi prijde dotaznik od nissan.sk tak jako mi chodi pri navsteve serivsu v banske bystrici abych jim tam pravdive zavaril, nic neprislo, takze asi i to maju v p...

2016-03-23 08:59:22

Když už tady řešíte servisy,máte někdo nějakou,ať už dobrou,nebo špatnou,zkušenost s J.P.N.Cars v Brně?

2016-03-23 09:02:12

tady mas rovnou odpoved, ne :D

http://www.nissanclub.cz/...-brno-nedoporucuji-275674

duncho  
2016-03-23 09:23:01

frost.silenec: Ak si sa uz do toho pustil, urcite nepovol a daj si to opravit na ich ucet. Preco by si mal akceptovat stav, ze Ti to s prepacenim za vyraz "dodrbali"?! Na to sa Nissan spolieha, a ako si napisal, maju to v p... Ak mavnes rukou a spravis si to sam, tak sa kvalita nikdy nezlepsi... Ja som mal auto v Zilinskom Nissane a v skratke katastrofa. Esteze ma napadlo pozriet si zaznam z DVR co sa s autom dialo. Nehovoriac o tom, ze som bol pomenovany "p*jebanym k*k*tom" tolko krat, ze som to po 50 prestal pocitat. Napisal som na nich formalnu staznost do Japonska a NCSEE v Budapesti. NCSEE odpisali, ze z toho vyvodia dosledky, no ci pohli prstom neviem posudit.

Mozem len z osobnej skusenosti povedat, ze je priepastny rozdiel kvality servisu v Nemecku a na Slovensku...

2016-03-23 09:27:32

frost.silenec: Moc si mě nepotěšil.Na druhou stranu ta diskuze o JPN mi nepřijde úplně nestranná a férová.Jeden vystupuje pod 2 nicky,druhý údajný zaměstnanec.No,nevím...


Odpovědět

1  2