Fórum - Téma


Výměna xenonových výbojek


Fórum Primera P11 Výměna xenonových výbojek

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2012-10-22 23:57:04

ja pred cca 4-5 lety koupil OSRAM D2S ... tehdy obe zacali fest problikavat (predtim tam byl asi nakej philips po puvodnim majiteli, ale to uz nevim na 100%) ... od te doby pohoda, sam jsem si je i po chvili telocviku vymenil ... nechtelo se mi vymontovat akumulator, bylo to fest na tesno, ale slo to :)

2012-10-23 01:46:51

http://www.gsmalarm.sk/in...e=index&cPath=543_544_552

Prvé 4 sú philips. Na otázku, prečo majú tak nízke ceny mi nejaká pani od nich odpovedala, že si ich sami vozia z nemecka po 10 000ks.

2012-10-23 09:01:13

mam otazku, ak sa mi zlomí ten hnedý valček, ktory chrani alebo obaľuje ten drotik ci co to robi, to je problem? ako on ostane tam, len sa zlomi na polovicu...lebo menil som uz 2x xenony a vzdy som ho pri montazi zlomil

2012-10-26 20:30:09

Tak jsem koupil nové výbojky do xenonů. Mám P11 144, takže D2S a chtěl jsem takový rozumný střed 5000k. Objednal jsem noname za cenu 180,- Kč za kus. Bohužel se borci sekli a poslali mi 6000k, tak ve mně hrklo, že to bude hodně modré a taky svítivost bude slabší. Ale je to v pohodě, lehce namodralé světlo, ale opravdu jen lehce a svítí výrazně více než vysvícené origo Osramy 4300k a žádné poblikávání. Čočku jsem nečistil. Seřizovat není po výměně potřeba, pokud nevyděláváte světlo ven, ale jde relativně dobře i bez demontáže baterie. Jen je dobré si před finálním nasazením a otočením patice zrcátkem zkontrolovat, že se výbojka nepootočila a nevyskočila ze zářezu v horní části osazení. Uvidím, jakou budou mít životnost. Vzhledem k tomu, že svítí docela dobře, tak to bude asi moje jediná starost.

2012-10-26 21:06:26

6000K ?

pockaj na prvy dazd/zhorsene pocasie a mozno zmenis nazor

2012-10-26 21:25:10

Fakt to není moc modré, měl jsem taky strach, ale už jsem mlhu vyzkoušel a vypomohl jsem si mlhovkama. Bohužel to posrali v obchodě, co nadělám, ale první dojmy jsou ok. Pokud to teda nebude časem výrazně modrat.

2012-10-28 16:17:12

Mam tiez P11/144 vyskusal som cinske vybojky za par korun Svietilo to ale mizerne Tak som vyskusal vybojky od General Elektric tiez mizena svietivost Od philipsu tiez nic moc. Neviete mi poradit kde moze byt problem? cocky som vycistil parabola je v poriadku. Pocul som nazor ze do primery patria vybojky osramky, ze s inymi vybojkami to tak dobre nesvieti. Je to pravda?

2012-10-28 16:52:22

Podľa čoho auto pozná akú značku majú namontované výbojky?

2012-10-28 17:32:15

Mal som v ruke naraz vybojku osram a philps 4300K a nevidel som rozdiel absolútne žiadny. Ešte aj kódy rovnakým spôsobom vypálené či čo to je... Aj tak to robí jeden výrobca :-D

2012-10-28 19:59:41

glider mam 6000k 2 roky a v dazdi nemam najmensi problem, sam som menil po pol roku zo 4300k takze viem porovnat, svetlo je lahko svetlomodre - pekne, krajsie ako zlty xenon (4300k)

2012-10-28 20:02:53

Asi preto sa používali žlté hmlovky, asi preto sa aj z výroby dávajú 4300 K, že?

2012-10-28 22:30:38

secko sa to robi v cine na jednom pase, plus tie detaily co som o stranu dozadu spominal

ja mam 4300K a za dazda to je slabsie, ked presadnem do auta s obyc ziarovkami H4 Osram Silverstar je tam riadny rozdiel, do zleho pocasia je to zlte svetlo s nizsou teplotou IMHO lepsie

2012-11-09 04:20:53

tiez mam nieco s xenonmi, najprv som myslel ze je to iba v nastaveni vysky svetiel tak som ich dal nastavit (pretoze svietili uplne do zeme, nechapem ako na tom predosly majitel jazdil... je mozne ze po case spadnu naspat dole? alebo sa mi len zda ze uz opat trosku klesli?). potom som zistil ze svietia fakt velmi slabo pricom mi pravy preblikuje respektive nie vzdy svieti. zda sa mi ze to najcastejsie robi pri brzdeni alebo nerovnosti, ale obcas nesvieti dlhsiu dobu a potom opat zacne. je to len v tom ze su vybojky stare alebo moze byt nieco s kontaktmi? je to dost neprijemne uz na dialnici a na okreske to bude asi trosku moc. za hmly sa riadim skoro len podla aut predo mnou. rad by som to dal do kopy ked pridem domov na dovolenku. dik

2012-11-09 09:57:05

Vitej, no mas klasicke problemy ;)

Add vyska... Pokud ti sjizdi dolu (do nouzove polohy), at uz hned, ci postupne, tak si prvne zkontroluj cidla na napravach. Vzadu je videt, kdyz se ohnes pod naraznik, je vlevo od torzni tycky (uprostred), kontrolujes, zda je senzor spojeny tahlem, toto tahlo je neosetrene a po par letech proste uhnije. Vpredu je cidlo na prave strane stabilizatoru rizeni, tady je uz nutno pod auto vlezt, ze zeme nevim, zda bude viditelne. To je prvni krok. Pokud tahla uvidis, je nutny overit, zda unasec osicky cidla se neprotaci a opravdu toci s oscikou, na to je nutne uz mit auto zvedle, a odpojit tahla. Pokud i toto je OK a sjizdi dolu, uz muze byt problem primo v cidle (lze promerit), ci jednotce, ktera ridi elevaci (pokud se hybou svetlomety, muzem vyloucit motorky).. jinak na svetlometu, zezadu motorku je plastovy sestihran (6ka klic), tim nastavis nulovou elevaci, ale pokud se jednotce neco nelibi, tak to stejne stahne dolu. Ale na 90% nemas jedno z tahel, to vzadu byva casteji ulomene.

Blikani, sviceni malo = vybojka pred smrti. U primer a Osramu/Phillipsu D2S vybojek necekej, ze poznas umrti vybojky zmenou barvy svetla do fialova, nevim proc, ale na primerach zacne blikat, stim, ze pak zacne zasinat na nejaky minuty...

A pak je zde druhorady efekt, proc to spatne sviti, a to je jednak zahnojena cocka/parabola zevnitr (lze pri vymene vybojek vytrit, a nebo fatalnejsi moznost, ktera postihuje vetsinu z nas, anichz by jsme to vedeli, a to ze parabola je uz po tech letech opalena (lze overit tim, ze auto postavis podel zdi, treba 1m od ni, pokud mas kout (tedy zed i pred sebou), je vyhoda, protoze pak je krasne videt, jak do boku to sviti vic, nez pred sebe, to proto, ze parabola se vypaluje primo nad vybojkou, kde je smerovany odraz pred auto.

2012-11-09 12:41:02

diky dostal som odpoved na vsetko. parabola bude urcite vypalena pretoze som to spozoroval aj na dialnici ze do boku svietia svetla viac... vybojky su urcite pred smrtou potom a to padanie svetiel musim este pozorovat lebo si nie som isty. dakujem este raz

2012-11-12 17:32:20

Přesně jak popsal Arteee, jenom doplním, takhle vypadají táhla na obou nápravách.

2013-09-24 16:19:02

no takze asi tak receno ceka me STK na 1.8 Primere co ma namontovany origo xenony ale asi je to nejako dodelavane pac to nema to automaticke naklapeni xenonu mam na to normalne manualni jako kazda primera ostrikovace na svetla mam funguji pouze u rozsvicenich svetel jinak ne koukal jsem a nikde nemam nechane konektory na klasicke zarovky H3 co tam maji bejt nebo jak se jmenuji ze bych na STK to jen prehodil za obic ale proste to tam neni a ubec nevim co stim jestli to mam na stk okecat a nebo nejako predelat ale ubec nevim jak takze to je dilema diky za negativni i pozitivni odpovedi nevedel jsem do jakyho tematu to mam dat tak jsem to napsal semka jinak tam mam taky vybojky DS2

2013-09-24 23:59:14

a funguje ti to kolecko na sklapanie svetiel? sklapa ti xenony koleckom alebo vobec?

a ostrekovace tak maju fungovat

pozri pod auto ci su tam cidla a ked vypnes motor so zapatymi svetlami, tak je videt ako zidu dole do spodnej polohy

2013-09-25 22:55:42

Mám na autě xenony, čehož lituji, ale co už teď nadělám, a jsem přesvědčený, že jsou to origo z fabriky. Takže mám na obou nápravách čidla, xenony mi po vypnutí motoru sjedou dolů a ostřik mám na samostatné tlačítko.

2013-12-08 11:26:27

Prosím o radu,už tu někdo měnil patice výbojky D2S?

pokud ano,je tu nějaký návod?

Díky


Odpovědět

1  2  3  4  5