Fórum - Téma


Vyměna termostattu 2.0TD P11


Fórum Primera P11 Vyměna termostattu 2.0TD P11

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2016-01-17 15:34:59

Potřeboval bych poradit jak vyměnit termostat,auto se vůbec nezahřívá a dost žere 8-9l na 100km

2016-01-17 16:37:43

petr84: A co jako se má najít na tom odkazu?Tam je forum.A dál?

2016-01-17 16:43:47

brouček: ten odkaz tam naskočil sám

petr84: potřeboval bych jen naky manual kde ten termostat najdu

2016-01-17 16:49:06

petr84: Jdi po hadici co vede zespoda z chladiče k motoru.Na jejím druhém konci je termostat.

2016-01-17 19:17:15

Ahoj jak to máš se spotřebou mě to taky žere 8L a to mám termostat v cajku kolik ti to normoš baští a jak to měříš?

2016-01-17 19:25:33

brouček: je k tomu aspon dobrý přístup??

edison: mě to tak žere celou dobu co to mam,ale nechce se to zahřát,jede to jen na jeden okruh podle mě

2016-01-17 19:41:03

píšu ti návod jak na to nedávno jsem to dělal ale já ho tam vůbec neměl ten mongol co to měl přede mnou ho vyndal nebo ho to auto snědlo

2016-01-17 19:57:46

Jo je to super dělá se to jako nic otevři víčko chladiče, vypusť fridex ( zvedni auto heverem asi o 10cm heveruj za jeden s těch dvou šroubů hned pod nárazníkem uprostřed. Ať k tomu můžeš. Vlevo dole odšroubuj ten plast co je pod motorem je na asi dvou šroubech a dvou plast nýtech a povol sponu na hadici a opatrně sundej hadici od chladiče nezpomeň si pod to dát květináč nebo kyblíček, nemusíš vypouštět všechen) Sundej hadici co je na termostatu pak vyšroubuj tři šrouby deklíku termostatu jsou to 12mm myslím a odklepni víčko. Perfektně očisti dosedací plochy na motoru a na víčku a namaž silikonem na motory. Vyměň termostat DÍRKOU NAHORU . Dej víčko a dotáhni a chvíli počkej pak znovu dotáhni. Museli se tam sundavat hadice a z jedný tý silný se nedá úplně vyhnat voda tak si připrav kus hadru kterej do ní nacpeš no a to je asi celé. Až budeš dotahovat spony na chladiči tak s citem ať nerozmačkáš tu plastovou trubku z chladiče a nezapomeň spony dotáhnout. Až tam vrátíš vodu tak to nakopni a nech to ohřát na volnoběh pak to chcípni a nad termostatem je takovej šroubek (je u něj samolepka upozotnění že se nemá povolovat když je motor teplej ) tak ho trochu povol a ovzdušni to tam a pak až to vychladne tak tam dolej zbytek vody a zkontroluj kolik máš vody v nádobce. Dej si do auta destilku. Při příští jízdě až odstavíš auto před barákem koukni kolik máš vody v nádobce a až auto schladne tak buď přežeň vodu do chladiče nebo jí tam dolej. Dělám to tak že otevřu chladič a zakreju tu díru rukou a zmáčknu hadici a pak povolím vzduch probublá v nádobce a nasaje si to fridex...

2016-01-17 19:58:09

edison: taky jsem zvědav jestli tam vůbec bude

2016-01-17 20:00:46

neměl jsem čas udělat to hned v mrzu mi fungovalo zakrýt chladič ze 2/3 papundeklem

2016-01-17 20:01:21

edison: dik moc za návod,zitra se na to vrhnu

2016-01-18 09:57:05

K té spotřebě, mě naftová primka CD20T po městě docela žrala. Jezdil jsem do práce jen 2.5km (já vim, pro diesel trápení) a spotřeba mi vycházela snad k 11l/100km (takže cca stejně jak SR20DE). Na dálku v pohodě i hodně pod 6l/100km. Zajímavý, že atmosférickej nafťák CD20, tak ten žral prakticky pořád 5l/100km za tepla, za studena, po městě, nebo dálku furt cca stejně .

2016-01-19 20:52:48

čím to může být že by to tak moc baštilo => sitič??? to blbý bosch čerpadlo v 2.0d je zexel... a žádný eco špunt. V N sunny mám 2.0d a ten baští něco mezi 4 dálka do 90km/h - 7L město v zimě víc to nikdy nežralo průměr cesta chorvatsko před rokem a půl pořád 160km/h 6L... Ale zase co mě baví jak tohle auto topí i v sunnym je teplo když jedu v takovém mrazu jako je dneska tak si dám topení na plno ventilátor na dvojku a to je teprve pohodička to pak ze samé radosti jedu delší cestou jen abych si to teploučko užil . A když se jede do kopce tak to ještě pěkně přitopí

2016-01-19 21:21:50

edison: U Bosch system ,deviati z desiatich maju vadnu vahu vzduchu.

2016-01-19 21:27:00

A poznám to nějak na projevu vozu? Protože diagnostika nehlásí nic. Co se stane když jí odpojím? Jak to diagnostikovat asi by se měly podle manuálu měřit hodnoty napětí na výstupu tohoto senzoru podle toho jak moc auto vytočím ne? Můžu koukat osciloskopem.

2016-01-22 11:03:15

Ono kolikrát měření napětí na váze vzduchu v různých režimech vykazuje hodnoty v mezích určených manuálem, takže bys řekl, že váha je ok. Ale když se pak dá nová váha, je to hned ze začátku hodně znát, jak to jede.

S odpojenou váhou vzduchu je většinou motor skoro mrtvej, div že naskočí, na jakoukoliv změnu otáček a přidání plynu reaguje snahou chcípat, takže tudy cesta nevede .


Odpovědět