Fórum - Téma


Výměna rozvodu P11


Fórum Primera P11 Výměna rozvodu P11

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2007-07-23 16:05:58

kabely jsem ještě neměřil, ale dneska ho vezu do servisu, tak mmu řeknu ať to změří. Co jak bude víc než 10 ?

Rozvody už mám objednané, nejsou z prodejny nissan a výjdou na 3800, zítra se budou měnit, tak uvidím .

2007-07-23 16:26:36

ten rozvod by mal byt komplet hlavne s napinakmi a voditkami. vodikta byvaju vraj dost vydrate uz pri 100tis km, akze tie by som urcite menil,

tie kable ked su vadne maju radovo vyssi odpor, 10 Ohm by signalizovalo uz urcity problem napr v kontaktoch zateceni, zalomeni, ciastocnom prepaleni.... Mali byt radovo desatiny Ohmu ak su kable ok. Vyssia hodnota signalizuje bud chybu merania (zly kontakt) alebo skor ze kabel treba vyhodit a kupit novy

2007-07-23 22:58:48

No, tachometr mi ukazoval nějakých 189000km,ale jestli to mělo skutečně tolik,to fakt tvrdit nemůžu.

2007-07-24 15:32:28

Jestli ti to zdechá na volnoběh, tak může být problém a určitě i je ve váze vzduchu. V nissanu mě taky strašili rozvody, které jsou naprosto ok. Vyměnil jsem váhu vzduchu a je po problému, takže když vyměníš rozvody, může se stát, že problém nevyřešíš. Měl jsem stejný problém se stejným motorem, až na to, že to táhlo dobře.

2007-07-24 16:55:45

jo vaha vzduchu to moze byt, ale asi je to servsi co najprv nejaku tu vecicku vymeni nez pride na tu spravnu, sak preventivne Vaha ale nestoji zas az tak malo

2007-07-24 17:17:27

uvidíme Primuša už stojí u lékaře, teď jsem se byl na ní kouknout a ten řetěz vůli má a napínáky jsou už na konci. Zítra snad budu chytřejší, budou nové svíčky originál dle VIN z Nissana a budou i nové kabely a samo kompletní rozvody, jsem zvědav. Pokud to nebude o.k tak budu pokračovat dále

2007-07-24 17:34:19

Hmmm, to mě teda zarazilo, že po 160.000km a u relativně mladého auta je to už tak vychozené. Mělo by to vydržet přeci jen mnohem déle, pokud se samozřejmě auto vyloženě nerasuje. Vím, že na původní řetěz se dá v poho najezdit i přes 300tkm. Co si vzpomínám, tak ač máme rozvodový řemen u dieselu P10, napínací a vodící kladku při první výměně rozvodu nevyměnili (ale naúčtovali si to, parchanti z autorizáku ) a přišlo se na to až při další výměně, která proběhla, když mělo auto najeto necelých 200.000km. A ty origo kladky vydržely s minimální vůlí (díky bohu). Takže mi docela připadá, že rozvodový řetěz v této P11c mohl být nevhodně napnutý už od výroby a dostávalo to řádně zabrat, nebo Nissan šetřil na materiálech, což mi připomenulo naši bývalou P11(1999), kde odcházela jedna věc za druhou.

Tak hodně štěstí, ať Ti to výjde a jezdí jak má.

2007-07-24 17:58:44

Uvidíme zítra, mohlo to být už z výroby, nebo předchozí majitel se s tím moc nemazlil, Primušu mi dovezli z německa, před rokem a půl a hned po prvních jízdách jsem byl z tahu auta zklamán (byl jsem namlsaný z P10) a nějak jsem se s tím smířil, protože mi bylo řečeno, že to kw sice má, ale že to bude tahat až při těch vysokých otáčkách.Teď se k tomu přidalo to škubání a řekl jsem dost, a začal to řešit mezi odborníky v Nissan klubu a pevně věřím, že s vaší pomocí to dotáhnu do zdárného konce.

2007-07-24 19:45:24

no ja posledni dobou pozoruju, ze pri rustu otacek v me p11 gt mi od motoru neco jakoby piska, jako kdybych tam mel turbo (dival jsem se a nikdo mi ho tam nenamontoval ) tak taky podeziram rozvody...ale nevim...kazdopadne zadny ubytek vykonu

2007-07-25 11:52:18

KIvos: auto jsi dal do TOmmu v Ostravě? Přesně tam jsem byl i já a mám s nimi zkušenost, vše vyřešial váha a lze ji koupit bez loga nissan, ale výrobcem je bosch jako u původní, za nějakých 9000. Taky mě v tommu strašili rozvody, to jsem ale zamítl, auto má najeto 130.000 a na rozvody je to nějak hodně brzy, ale pochlubili se tím, že rozvody měnili i po 50.000 km. Dělají to tak, jak mi řekl kamarád servisák, který pracoval v autorizovaném servisu, že se vymění nejdražší a nejméně pracné věci a když se to nespraví, tak se potom pokračuje dále a musí se už najít závada,, mezitím máš ale vyměněný 1/2 motoru a cenou se dostaneš někam k 50.000 Kč. Tak opatrně.

2007-07-25 12:05:14

boratko : přesně tam jsem byl, rozvody jsem sehnal za necelé 4 tisíce a večer budu chytřejší. Máš stejný motor jako já, můžu se zeptat na akceleraci tvého auta, tahá to už od spod, nebo to musíš taky vytočit, když chceš jet svižněji?

2007-07-25 13:06:42

kivos to je strasne sugestivna otazka a odpoved nebude nikdy objektivna "ci auto taha odspodu alebo az hore?" Pre niekoho to taha oz dole jak krava a hore sa ani nedostane lebo radi pri 2tis ot a nesiel nikdy viac ako 130-150km/hod kedy je stale v oblasti hlboko pod max krutiacim momentom kde auto ma najvacsiu pruznost. Viac menej objektivne je pokial mas vyrobcom doporuceny rozmer pneu skusit maximalku (mas ju uvedenu v technicaku a je tusim 210km/hod u tvojho auta). treba skusit merat ju oboma smermi (kvoli eliminacii vplyvu protivetra ktory nie je vobec zanedbatelny) vysledok potom spriemerovat. Ak nemas moznost pouzit presnejsie meranie napr s GPS tak tachometrovo by malo zhruba odpovedat tych 210km/hod cca 220-230km/hod tachometrovych. samozrejme bez klimy a a auto osadene len jednou osobou bez nakladu. Alebo meranim zrychlenia. Ak sa udaje budu vyraznejsie lisit od udajov vyrobcu bude niekde chyba.

2007-07-25 13:55:38

Kivos: mám automat CVT, se sekvenčními 6 stupni. Takže ne manuál. A je to opravdu hodně subjektivní pohled, jestli to tahá nebo ne. Jezdím více méně s lehkou nohou a kvůli spotřebě teď výhradně na automat, abych zjistil, jestli bere víc manuální řazení nebo automat. Nicméně s předjížděním, resp. akcelerací problém nemám. Pravdou je to, že jsem zkoušel maximálku a přes 190 km/h to jít nechtělo, ale to už jsem tam měl plyn, tak ten to možná brzdil. ALe jak říkám, pro běžné potřeby a hodně bezpečné předjetí, ať už automatem nebo manuálem, je akcelerace víc než dostatečná. Jednou mi kdosi z rodiny řekl, když jsem na to v 90km/h stoupl a podřadil na 3. nebo 4. př. st., že je to jak raketa, protože předjetí bylo dílem okamžiku.

2011-03-27 19:57:16

Caute, měním rozvody a nevím jak sundat prsa motoru. Jedná se o spodní díl u klikovky, kde jsou dva středící čepy. Nesundaval jsem kopresor klimy a servo myslite že prsa mohou na tom jeste držet ? Vubec nevim jak to sundat drží tam jak přibite. Za každý tip děkuji.

2011-03-27 21:58:15

vsetko mas v servisnom manualy, ak ho nemas, tak ho stiahni zo sekcie Opravarenske servisni manualy. je tam pekne rozkreslene kde je aka skrutka a co musi ist dole, aj ked tam to robia na zhodenom motore a predpokladam, ze motor si nevyberal z auta.

2011-03-27 22:50:42

Jo servis. manual mam. Vsechny skrutky podle manualu mozna i nejake navic jsem odsrouboval a i tak to nejde dolu. Jinak podle manualu treba pisou ze pri sundani vany se musi demontovat stredni pricnik coz neni pravda vanu jsem sundal aniz bych musel demontovat pricnik, takze ne vzdy je dobre se ridit manualem, protoze pochybuju ze bych ten pricnik s temi zarezlymi srouby vubec dal dolu. Hlavne mi jde o to jestli prsa pujdou dolu ikdyz mam na bloku motoru jeste namontovany drzak serva, nepripada mi ze by ten drzak mel vliv na demontaz prs motoru ikdyz v manualu pisou demontovat servo. Jo motor som nevyberal.

2011-03-27 22:58:03

ale ty musis dat dole celu tu vanu , nielen tu ciernu "kocku" kde je olej a sytko ale cely te kus pod motorom co je...preto budes musiet dat dolu spodnu priečku motora - neboj ide to celkom v pohode....ale da sa to aj bez toho ale potom sa ti bude tažko cistit a silikonovat vana takže radsej ju dat dole nech to je poriadne vsetko

edit: jaj pockaj ty mas 1.8 motor, , tak tam netusim ako to je

2011-03-27 23:23:17

ten kus sa da vytiahnut aj bez odobratia priecky, ale je to porod . ale tiez mam skusenost len s motorom SR20DE a nie s QG18DE aj ked tiez pre rokom a pol.

2011-03-28 07:32:32

Celou vanu jsem dal dolu. JInak mate pravdu je to mensi porod hlavne povolit dve maticky co jsou u spojky jinak celkem v poho a silikon stejne budu nanaset na vanu takze myslim ze to bude OK. Nevite nahodou jak sundat ty prsa? Zacinam uvazovat ze na to vezmu flexu a pak koupim nove.

2011-03-28 21:57:21

neviem ci to mas naozaj vsetko povolene, ale ked to drzi na silikone, tak to je ako prilepene, cize mozno ti staci len postupne natvrdo odliepat.


Odpovědět

1  2  3