Fórum - Téma


Výměna rozvodového řetězu U Primery


Fórum Primera P11 Výměna rozvodového řetězu U Primery

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2009-06-08 21:27:11

Může mě někdo poradit,kdy je potřeba vyměnit rozvodový řetěz u Primery r.v.2000. Mám najeto 210 000 km

a ani ve značkovém servisu mě nejsou schopni říci, kdy se tato výměna provádí. Auto je pravidelně servisováno.

2009-06-08 22:15:53

mění se až je slyšet jinak ne..

2009-06-09 10:15:14

Nikdo ti to přesně neřekne. Mění se buď když je hodně slyšet. Nebo +- po 260.tis ( toto čerpám ze Saabu) a nebo když se přetrhne.

2009-06-09 10:21:38

Myslim, že když se přetrhne, je už skoro pozdě ne?! ve značkovým servisu a nedokážou ti říct, že když je slyšet, když cvaká apod. že je třeba vyměnit?!! kam to jezdíš..

2009-06-09 10:49:17

Když se přetrhne tak se mění celý motor.. Ale tohle nepřivolávat..

2009-06-09 21:32:29

a co tam mas za motor?

2009-06-09 21:38:47

pokial je auto pravidelne servisované a máš motor sr20de tak meniť pri 210tisíc reťaz je podla mna velmi skoro.Väčšinou je to tak,že skôr ako začneš počuť retaz sa začnú ozývať hydroštely

2009-06-10 00:24:53

Jestli máš 1.8 ta si řekne sama (přestane jezdit) a jestli 2.0 tak ten si taky řekne sám (začne chrastit)

2009-06-10 06:47:49

210 000 to ještě takový věci neřeš, to máš teprve krátce po záběhu

2011-02-14 18:32:22

nevíte někdo na kolik ta výměna vyjde? koukal sem že řetez stojí 360kč a napínák asi 480, ale co práce? kdo by to udělal? krom servisu kde jsou židi.

 Svobi
2011-02-14 18:45:54

kde jsou zidi . Na ty levny bacha nekomu uz prdl

Origo Nissan neb toyonissan(i kdyz to nevim co je za vyrobce asi neco z polska ) http://katalog.haspa.cz/i...257_3951&scId=1540&page=2

Vymena jinak neni nejak problem spis akorad prostor no . Dole mas znacku nahore dve a napinak si to napne sam. Ja bych menil jen retez a vodici listy a vycistil hydraulickej napink .

2011-02-14 19:12:45

Keď som pozeral čo stojí reťaz na qg motor v Almere, našiel som za pár peňazí aj od výrobcu Tsubaki. Mal som reťaz od tejto japonskej značky na motorke a bol som veľmi spokojný. ČZ reťaz za podobnú cenu sa ťahala ako guma v trenkách, šponoval som po každej jazde..

2011-08-16 15:57:11

Na webe haspa maju 2 rozne retaze, konkretne tu (pre SR20DEH):

http://katalog.haspa.cz/i...0447_41706_44442&scId=452

Vie mi niekto povedat aky je v nich rozdiel? Myslim tie origo OEM NISSAN...

Cislo prvej je: NISSAN 13028-2F200 a tej druhej: NISSAN 13028-2F201

Diky

EDIT: podla FASTu je pre SR20DEH retaz z cislom: 13028-2F201 ak by niekto tuto informaciu zhanal....

2mato  
Mato
2011-08-20 11:50:12

ja len neviem co ma vytahana retaz s hyrostelmi... ja ked mam studeny motor tak hydrostely pocujem, neklepu ale pocut ich , ked sa troska zohreje olej su ticho... to mam teraz riesit retaz ?

2011-08-20 14:18:09

mam otazku, je velka blbost pri 249tis km vymenit iba napinak retaze? kolko napinakov ma p11? pocut ako chrastia rozvody

W10
W10
2011-08-20 18:31:22

Napinak je iba jeden,..ale si myslim ked pocut retaz tak je uz asi tak vytahana ze napinak ju uz nenapne..... podla mna noooo

2011-08-21 13:03:13

praveze neviem co tam chrasti, ci retaz ci co, 250tis km a zeby bola retaz uz tak v prdeli?

2011-10-13 21:21:38

Čau mě by zajímalo, jak zní řetěz když už je vytahaný (zralý na výměnu)-Dík.

2011-10-13 21:52:41

Napr. na Youtube se daji najit videa jak to ma jiny zvuk. Muze to jakoby cvakat, byt takovy "hlucnejsi". Proste bys to poznal. Ale na Youtube klidne pohledej, videl jsem to tam.

Jinak ja mam najeto lehce pres 280 tisic a musim zaklepat, je to tichoucky a vse zrejme OK. Samozrejme retez muze vydrzet nekolik set tisic, ale taky nemusi a muze byt uz ve 150 hotovej. Zalezi to asi taky na stylu jezdeni, kdo to jak trapi, apod.

2011-10-13 23:11:50

moje teorie ohledně řetězu (u SR20DE, u těch QG18 je to naopak většinou řetěz) je že to často nemusí být řetězem ale stačí vyměnit napínák, samozřejmě i SRko může mít problémy s řetězem, ale např. je velmi málo případů kdy se řetěz u SR přetrhl a stejně mám pocit že tam to byla nějaká druhovýroba.... naopak jsou motory které s původním řetězem mají najeto přes 500 tis km (zejména v USA, kde se jezdí úplně jinak, ale i tak). Je to samozřejmě jenom můj názor a zajímám se o to hlavně teoreticky, ale napínák by se musel vyměnit stejně takže za pokus to podle mě stojí.


Odpovědět

1  2  3  4