Fórum - Téma


Výmena manžety poloosy - Primera P11


Fórum Návody Výmena manžety poloosy - Primera P11



1  2  3  4  5

2009-11-19 20:27:06

souhlasim s Brouckem,presne tak to delam i ja

2009-11-19 20:30:03

Čep řízení jde vyklepnout dobře a alespoň je tam více místa.

 Svobi
2009-11-19 20:32:55

Jo to je fakt ze mas vic mista

2009-11-19 21:02:26

Nějak si nedokážu představit jak sundáváte vnejší homokineťák z polousy aniž by jste nevyndali poloosu z převodovky ..... v zhledem k tomu že už jsem to dělal na 5 autech a na všech bylo potřeba kloub z poloosy srazit např přes silonovou kulatinu co mám , protože v kloubu je taky pojistnej kroužek a jelikož je ještě v převodovce na konci tak držet poloosu tak aby se vám zaprvé nevyjela z převodovky kuli oleji a za druhé aby vám neroztrhla druhou manžetu tu vnitřní kde není kroužek , tak to si nějak nedokážu představit a dělal jsem to na autech Micra 1993 Micra 1995 Almera 1996 Almera 1995 Sunny .....

Osvětlete mě víc jak sundáte ten vnejší kloub z poloosy ...... ???

2009-11-19 21:08:55

Dobře mířená trefa na správné místo kladivem.A podotýkám,že na Almeře jsem jeden dělal s pomocí něžného stvoření(držela poloosu) a druhý jsem dělal sám.A právě proto,protože je tam ten kroužek,je potřeba správně klepnout na homokineťák.A jestli to děláš přez silikonový váleček,jsi šetrný ke svému autu a to Tě šlechtí.V servisu to dělaj kladivem.A na mém GTi jsem taky ťuknul kladivem a sjel jak po másle.Eksen je toho svědkem.Ten držel tu poloosu.

 Svobi
2009-11-19 21:10:28

Ja co jsem sundaval na autech bez vyndani poloosy tak mi vetsinou nekdo podrzel poloosu ,roztrihal jsem starou manzetu pryc a pak do kloubu majznul kladivem. A na micre jsem do toho majznul dvakrat nic a delal jsem to sam tak mi trosku vyjizdela tak jsem si rikal sakra tak jsem ji vyndal chvili si myslel ze tam musim tu segrovku roztahnout a pak to jde jako na nekterych typech aut ,ale pak jsem prisel ze ne ze to je preci jen na bouchnuti ,ale nechtela ven az naponekolikaty a pak odskocil na takovou malou ranu

2009-11-19 21:18:21

Aha no ja zvednu auto shodim kolo , povolím středovou matici , odháknu si kabel k ABS a pojisku od brzdový hadice, povolím těhlici od tlumiče otočím kotoučem do plnýho rejdu a vysadím kloub z uložení u kola , sadou povolím vypusťák vypustím olej , pajzrem opatrně s jemným kroucením vycvaknu poloosu z převodovky , ve svěráku rozříznu starou manžetu , očistím od vazelíny vyklepnu přes silon , vyčistím kloub v benzínu , vyzkouším jestli nekřoupe nasadím manžeu a pasky , pulku tuby vyzeliny natlačím do kloubu a zbytek do manzety ,naklepnu zpět kloub , zapaskuju (někdy origo paskama někdy pevnostníma stahovačkama , někdy motexama podle zatížení...) , za jemnýho kvedlán í cvaknu poloosu do převodovky , zpět do uložení , zpět si stočím kotouč začroubuju tlumič do těhlice , uchytím ABS kabel a hadici , složím centralni matku s podlozkou pojiskou a zavlačkou , nahodím kolo , hurá na druhou stranu , .... naleju olej , buď napouštecím otvorem bo tachometrem a je to

Jinak kroužky na poloosy jsou stejné jako na staré škodovky , ověřeno

 Svobi
2009-11-19 21:23:02

No ja jsem se divil ze tam ty frantici nemaj u micry 1.5D vnitrni kloub v poloose zajistenej ani na poloose neni drazka.

2009-11-19 21:32:09

Alexxx ja som menil manžetu presne podľa návodu od Chrenera viz. jeho 1. príspevok na strane 2, a šlo to v pohode , návod je podľa mňa dostatočne zrozumiteľný, ... ked už máš rozobraný spodný gulový čap, čap riadenia a tyčku stabilizátora (ale ide to aj bez demontáže tej tyčky) potom vykrútiš do strany celý náboj s diskom, poloosu podrž, aby nevybehla z prevodovky a na klb tesne nad drážkami poloosi klepneš a klb v pohode vyskočí s poistného krúžku. No a potom ho stačí stiahnuť ... lepšie som to už opísať nevedel, ja som to robil takto a pomáhal mi trochu švagor.

2009-11-19 21:52:35

Každý to dělá po svém a hlavně že výsledek je dobrý,ne?

 Svobi
2009-11-19 21:55:14

Presne hlavne kdyz se to podari

2009-11-19 22:02:18

Ale jak říkám.To jak to dělám já mi radil kamarád,automechanik.Bez vyndání poloosy.

 Svobi
2009-11-19 22:04:14

Jo je to lepsi nez u nekterych aut se naliva pekne na p.... ten olej . A taky uz pak nemusi tak tesnit gufero....

2009-11-19 22:08:42

No u mého auta se také nalévá hodně blbě.

2009-11-23 15:24:53

zdarec, ja mam problem jinej, lec patri to sem tak doufam ze mi bude poradeno. Mam primeru p11 2,0TD r.v.97 a za boha nemuzu sehnat manzetu poloosy na stranu prevodovky. Ta manzeta ma na vnitrni strane navulkanizovany takovy 3 pulmecise a to je kamen urazu, vzdycky kdyz manzetu objednam, dojde bez toho jakoby trojuhelniku uprostred. Mate s timhle dilem nekdo skusenosti kde ho sehnat? Dekuji za rady predem.

2009-11-30 21:44:46

Vnútornú manžetu s tými gumenými výstupkami dostať len origo takže NISSAN...

2009-11-30 21:48:00

Ano.Zjišťoval jsem to a druhovýroba se nedělá.Jedině origo Nissan.To:ptmoto,čekal jsem že se tu ukážeš a že Ti to písnu.

2009-12-02 18:43:59

ok, dekuju, bohuzel manzeta stoji 1500 origo coz je hrozna sada.

2009-12-02 18:46:33

a manzeta na vnitrni stranu prevodovky ale prava poloosa je taky pouze origo nebo se da uz sehnat replika?

2009-12-02 19:08:43

Jestli tam není ten blbinec co je na druhé straně,stačí druhovýroba.


Odpovědět

1  2  3  4  5