Fórum - Téma


Výlety do červeného pole


Fórum Pokec všeobecný Výlety do červeného pole



1  2  3  4

2009-02-28 19:03:01

pavel53 a v kolika ti začíná červené pole? máš ještě toho noutíka vid. Jak jezdí?no prý v 7000 už by měl zasahovat omezovač. No to je fakt, ono si to ani neuvědomíš a máš to u 7000 hnedka. To jsem rád, že jsi to nandal Oktávce , gratuluju

spider: to je náhodou slušnej výsledek na 1,4 almeru.

2009-02-28 21:18:33

granaddebill: To je nirvána ten motor - SR16VE byl vytvořen pokud vím jako konkurent motorů hondy a před tím motorem co se objevil v S2000 měl nejlepší poměr objem/výkon v atmosférických motorech na trhu - ta standartní verze má redline v 8300 a 175 koní, verze N1 (což myslím že znamená především jiné vačky, ECU a další věci, myslím že je to závodní homologace nebo takového něco) má 8600 a 200 koní (stále bez turba ) No a chlapec na videu má evidentně ještě nějaké další úpravy za tuto hranici....

Jinak jestli se pletu ať mě někdo opraví, tohle jsou jen takové moje postřehy co jsem kde četl....

2009-02-28 22:01:26

Maxik, červená začíná tuším na 6500 ot. Note samozřejmě máme a naprostá spokojenost, jak s motorem tak s celým autem. Co čtu recenze, tak co se týče spolehlivosti bezkonkurenční. Ty auta prostě nemají "mouchy" . Pár prkotin bych sice našel až bude mít tři roky napíšu taky recenzi Teď s ním jezdí syn, bo jezdi daleko a hodně a asi se s tím nemazlí, Servisuje to na Stodůlkách a spokojenost. Koupil to ode mně. (samozřejmě,že se mohu občas projet) Koupil, zaplatil a navrch mi dal dar, Rencka Clio . No co máme musíme milovat aspoň ten znak .

2009-02-28 23:04:30

Mobileus: co to povidas? P10GT, n14/b13 GTi, vse ma omezovac 7500rpm.

LORRY: Tak mas napsat, co je to zac, jako ja, pokud to neni serie.

Maxik: A co jineho, nez SR? Snad netoci tolik s 1,4. To by bylo smutne..

granaddebill: Je to SR16VE N1 swap. N16 s tim motorem nikdy nebyly. A otackomer mu promeruje hodne.

2009-03-01 14:59:37

pavel53 jj máš pravdu, 6500 červené. U mě taky plná spokojenost s Micrušou . Spolehlivost - Nissan je prostě Nissan . To máš ale hodného syna, že ti dal bonus ke koupi Clio . Akorát škoda že to není Nissan vid. Včera jsem zas Nissánka provětral po dálnici a plachtil i 200. Kolik jsi s Noutíkem dal ty?

pavel53 nepojedeš na sraz velikonoční tedka co bude???

2009-03-01 16:13:34

Maxik, chtěl bych se mrknout na oba srazy, jak do Padolí, tak potom do Olomouce. Co se týká rychlosti já jsem maximálku nezkoušel ale prý tam měl podle tacho lehce přez 200 , tedy nějakých 180 - 190 skutečných.

2009-03-01 16:40:27

Jagy,zase nemas pravdu,mel jsem pred N14 sunnika N13 1,8GTI a ten sel bez zateze tocit neco pres 8000ot

jinak u primery davam GT jednotku a psal jsem neco kolem 7500ot.

2009-03-01 16:48:10

V cem, co jsem napsal, nemam pravdu konkretne?

2009-03-01 16:55:15

toto jsi napsal-vse ma omezovac 7500rpm a ja pisu ze sunnik GTI ma pres 8000tisic,pouze pisu to,co mam vyzkousene a co jsem videl na vlastni oci

timto koncim z me strany diskuzi

2009-03-01 17:07:10

No je fakt, že Sunník točí hodně. Každopádně MŮJ omezovač se umístil většinou na hodnotě 3500 ot/min a hurá řadit Ale když mě to chytne, je potřeba promést pavučiny.

2009-03-01 17:38:58

Lorry: Precti si to poradne. Vse, co jsem napsal, je spravne.

2009-03-02 00:15:04

nechal by som tejto debaty nikam to nevedie, uz som si klepol par krat po prstoch ze napisem ze zakladat taketo temy je blbost a ze radsej nenapisem nic ale.

Je tu popisanych hodne nepresnosti a dohadov, vypovedna hodnota nula, len sa to tu este rozhada. Seriove hodnoty si moze kazdy precitat kdekolvek na webe alebo v manualy. Ak ma niekto upravy ktore stoja za to aby sa upravovala ECU a posunul obmedzovac moze popisat viac v nejakej obohacujucejsj teme, rad si to tiez precitam. Zbytok si nechajte na pivo

AcE
2009-03-31 21:32:23

prosim pomoc take sem u ca18de (92kw) cestoval az do 8200ot./min ale od posledni navstevy mi po zahrati motoru vylitne volnbeh na 3000ot./min anechce dolu... setkal se stim nekdo??? regulator otacek kdo zna takovej hnedej vlacek na sani... ze zadu na druhy strane regulacni sroub... na nej to moc nereaguje.. za studena jo to drzi 1200... pak to vystreli na 3000... fakt sem bezradnej :( nechal sem ho bez baterky 1 hodinu jako ze si jednotka vymaze hodnoty ... ale nic po zahrati dycky vystreli na 3 tisice...

2009-04-26 19:03:43

Ahoj něco přes 6200 ot./min. Pak už jsme jen čekali jestli se bude ještě něco dít,

Myslím si že to na 1,6 byla maximálka.

2009-04-26 21:50:38

Nějak podobně jel i náš Note, jak jsem maximálku popisoval o pár příspěvků výše. Je to pěkný, když to s takovým nenápadný autem hravě natřeš "tunérovi" v olaminátovaném "superautě" s okapovou rourou místo výfuku s kšiltovkou jak jinak než kšiltem dozadu a těžce čipnutou 1,4, 55 kW . Tímto nerejpu do kluků co mají pěkný motoricky i podvozkově udělaný auťáky, to je něco naprosto jinýho.

2009-04-27 17:07:33

Máš pravdu-nic proti tunerům,ale toto autíčko opravdu nejezdí špatně,myslim si že je trošku někdy až až živý .Říkáme Notesu někdy....MOTOKÁRA....

2009-04-27 19:08:41

Pěkný přirovnání co se týka akcelerace . Jenom se nám v Note trošku líp sedí a při řízení se tak nenadřeš jako v motokáře. Motor 1,6 typ HR16DE(XH1) jde opravdu skvěle.

2009-06-22 18:05:40

Ahoj. Zkoušel sem to tak lehce vytočit a když mi ručička přeletěla 7000ot/min tak sem se až lekl a pustil to. Někde sem četl že 103kW SR20DE by mělo mít omezovač na 6700?? Přes 7000 jen GT a tam je ten motor na to stavěný. Mohl by mi někdo říct kde je teda chyba? Bylo to na rovince na trojku a ne že by se tomu nechtělo dál, ale strach mi nedovolil přitom pochybuju že je to nějak lazené, jezdil v tom leda tak nějaký sedlák v holandsku, ale hodně mě zarazilo, že mě nezastavil omezovač jak by měl

2009-06-22 18:31:51

Pravdepodobne to promeruje.. klidne to protahni dokud neuslysis omezovac.

2009-06-22 18:35:33

No jo, ale když to na to není stavěné, tak aby se ten motor nerozsypal je nějaká možnost jak může být omezovač vyřazen z provozu? Nějaká pojistka? Nerad bych totiž abych pak ten motor musel nahánět po městě .. btw nějaká všeobecná hranice jakou by tenhle motor měl zvládnout bez poškození? ono přece jen to červené pole tam nějaký účel má..


Odpovědět

1  2  3  4