Fórum - Téma


Vykonova dira pri zrychlovani


Fórum Technický koutek Vykonova dira pri zrychlovani



1  2

2007-06-02 01:08:39

Pratele .. mam nove vsechny fitry, naplne a svicky vahu vzduchu jsem take cistil a kontroloval a porad me trapi pri pozvolnem zrychlovani mam zhruba pri 2300 vykonovou diru ... nebo jakoby takove zacukani .. nevim cim by to mohlo byt :o( ... nekdy se to neprojevi vubec a nekdy si toho vsimne i spolujezdec ... napada me uz jedine lambda sonda .. taky chci este zkusit pridat nejake aditivum do benzinu na vycisteni vstrikovani ale to spis jen v ramci hesla tonouci se stebla chyta :o( ... neresil jste nekdo neco podobneho ?

2007-06-02 21:45:10

Mám Nissan Primeru 1,6 16V Práve som riešil tento problém. Menil som palivový filter,vzduchový filter, snímač polohy škrtiacej klapky, regulátor tlaku paliva, vysokonapäťové káble,sviečky a nič. Dnes som rozobral palivové čerpadlo v nádrži a v plastovej nádobe kde je čerpadlo uložené som našiel kovové piliny. V nádrži sa nenachádzali. Vyčistil som a založil čerpadlo naspäť a nič. Potom som od čerpadla odpojil hadičku prívodu paliva do motora a napriek tomu že čerpadlo bzučalo netlačilo takmer nič. Takže u mňa je to asi čerpadlo. Keď ho vymením tak vám dám vedieť

2007-06-02 22:45:39

A kluci máte motor DS nebo DE ? Jestli DS, tak bych věděl

2007-06-03 03:35:47

Ja mam De 2,0 96 Kw ... cim to teda je ?

2007-06-04 09:27:11

No, u DE-čka nevim U DS to dělá podtlakový ovládání klapky druhý komory. Přidáš plyn a jakoby díra, prostě cuknutí a až za chvilku se to srovná.

2007-06-04 09:46:49

Aha .. ty asi mluvis o karburatoru vid ? .. ja u De mam vstrikovani takze alespon tohle snad muzu vyloucit .. aler i tak diky za snahu :o)

2007-06-06 21:40:10

Dnes som vymenil palivové čerpadlo v nádrži a auto ide dobre. Takže u mňa to bolo čerpadlo. V servise mi ponukali čerpadlo za 11.700 Sk ale podarilo sa mi zohnať nové za 3.200 Sk

pozri www.azautodiely.sk

2007-06-08 16:42:29

No to jsem rád že jsem na to zrovna narazil,mám stejný problém,ale přece jen trochu jiný,mám tu DÍRU ve výkonu mezi 4-5000ot.ale jen když tomu šlápnu,když to tahám pomaleji tak to ani nepoznám.Mám taky vše vyměněné i lambda sondu.Od 5000 zase táhne naplno.Mám CA 18 DE.Jo a ještě mi po zahřátí začne klouzat spojka,co s tím??pls naco mám kuknout??Díky

2007-06-08 21:57:29

Tiež mi auto reagovalo tak, že keď som na to šlapol auto nemalo ťah a keď som pridával pomaly plyn tak som to nezpoznal. Výkonovú dieru som mal pri cca 3000 ot. potom mi išlo normálne a občas cuklo. No postupne sa mi čerpadlo pokazilo tak , že som sa ani nepohol. Našťastie som nebol ďaleko od domu.

2007-06-08 22:42:46

Chtěl jsem se zeptat jestli tady náhodou nevíte někdo v čem by mohl být u mně problém... Auto neuká jezdí plynule spotřeba je v pohodě, motor není hlučný ani řetěz mi nepřipadá ,že by byl nějak vytahaný, nechrastí ani není hlučný ani necuká, filtr jak vzduchový tak palivový je nový, svíčky taky, když jsem zkoušel vytáčet motor na 1 šel v pohodě plynule a bez problémů do otáček, na dvojku taky, ale přes čtyři tisíce trošku pomalejc, na trojku jsem se ale přes 4 tisíce nebylo schoppen dostat prostě jako kdyby tam byl nějaký omezovač nebo co. Po čtyřce mi to zase trošku šlo přes ty 4, tak 4 a půl ,ale víc ne a pětku jsem zkoušel jenom při jízdě do prahy a to jsem jel asi na 5 a půl tisíc otáček, jel sjem snad 200, takže jsem to rychlejc nechtěl točit. CHtěl jsem se zeptat jestli náhodou někdo nevíte čím by to mohlo být?Je to velice zvláštní a už si nevím rady . přemýšlel jsem snad ovšem . Kdyby někdo měl nějaký návrh tak ať prosím pisne. Předem dík, že obětuje nějaké ty myšlenky nad mým problémem

2007-06-08 23:58:28

a co palivovej filtr nebo ucpanej katak

2007-06-09 08:56:31

palivový filtr je nový ... váha vzduchu taky ... Jo a co je to ten katak?

2007-06-09 12:14:20

¨katalizátor

2007-06-10 10:45:35

JO táák :)), víš co je na tom nejpodivnější že to auto jsem přeměřil snad všude lambdam, egr, potenciometr škrtící klapky, a všechno v pohodě, motor neklepe ,nežere olej, ještě mně napadlo palivové čerpadlo. Co je naprd je že krom tohohle se to auto chová naprosto v pohodě , normálně a bez problémově(Teda až na levý kulový čep ,ten ale příjde vyměnit už brzo ).Prostě na trojku přes 4 tisíce nejde nevím proč, ale jinak všechno v klídku, napadlo mně že by to mohlo být palivové čerpadlo, které prostě dávám jen určitou hranici tlaku a právě při té trojce by to mohlo mít největší hlad po palivu a prostě ho nedostane....

2007-06-10 12:31:31

Lidičky kuknu teda taky na čerpadlo ale co s tou spojkou než to rozkuchám tak ať něco vím Dík

2007-06-10 13:02:36

kumil> jen mě napadlo k tý plynový díře,nemáš náhodou vymontovanek katík??? a ta spojka je asi načatá,takže tě asi čeká její oprava, mě to nikdy neudělalo,tak nevím,mam stejnej stroj jak ty

2007-06-10 13:07:42

ted sem si vzpoměl s tou sopjkou,kamarádovi to dělalo na T3, a měl nasáklou lamelu od oleje,kterej mu tam tekl přes simerink, taky mu klouzala až po ohřátí motoru,,když jí vyndal tvářila se suše, ale musel jí měnit,ten olej vylezl až právě tim horkem

2007-06-11 09:42:13

Jak uz sem psal v jine diskuzi ... Muj problem je vyresen ... tu divnou diru a cukani kdyz sem tomu nakladal zpusoboval ucpany výfuk !! Asi tam nejak vyhnili ty prepazky a uvilnila se vata ktera ve forme velike koule ucpala vystup z výfuku !! .. Mozna by si to mel radsi zkontrolovat kazdy ... protoze co sem slysel tak to neni prvni pripad !

2007-06-11 17:30:10

jo to je pravda,já když koupil sunnyho,tak jsem zasebou pořád tahal to tlumení z vejfuku,přitom byl z venku úplně zdravej, vypadalo to docela komicky,,pak jsem si udělal háček a vytahal všechno,je tam toho strašně moc

2007-06-13 07:31:49

Pavel-Dík za radu,katík tam ještě mám a na posledních emisích říkal že je ještě dobrý,S tou spojkou už jsem něco takového zaslechl,motor rozeberu a přetěsním,ale musí se ta spojka měnit když už tam ten olej nebude prosakovat?Nechce se mi vyhazovat tuším 5500kč za spoj,sadu .Kamil


Odpovědět

1  2