Fórum - Téma


vykon GT


Fórum Primera P11 vykon GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-03-09 14:19:45

su uvadzane dva rozne udaje

na tychto strankach nissanclubu je uvedene ze najvyssi vykon ma motor pri 6400 ot/min.

ja som ale na viacerych zdrojoch nasiel ze ich ma pri 6100 ot/min

vsetky ostatne udaje sedia (krutak, max otacky, atd)

nie ze by na tom nejak extremne zalezalo len ma to zaujima ci esxistuje viac variant a tym padom ktory mam ja?

uvazdam jeden zo zdrojov

http://www.carfolio.com/s...ons/models/car/?car=79376

2008-03-10 11:47:47

P11GT ma urcite max vykon pri 6100ot/min, max vykon udavany pri 6400ot/min mal preedchadzajuci model P10GT ktory mal rovnaky udavny vykon, ale mal posunuty max vykon aj krutak vyssie.

tak ci tak ma tam ma nieco zaujalo zaujialo:

Max. output

(DIN) 152.1 PS (150.0 bhp) (111.9 kW)

@6100 rpm

Max. torque

(DIN) 181.0 Nm (133 lbft) (18.5 kgm)

mx vykon je udavany 150hp PS, BHP je pokial viem British Horse Power kde tusim plati ze 1BHP=1,06HP ((k, PS, HP, CV, ls) co su identicke skratky pre rozne hovoriace krajiny

kw sa ale neprepocitavaju podla mna takto lebo neexistuju Britske kilowaty bud je to poplatene uplne alebo sa veci maju inak

plati prevod kw na BHP: 110(kW)*1,3= 143(BHP)

a tiez: 1 BHP = 0,7457 kW

to co pozname a je pouzivane v krajinach s metrickou sustavou ze:

1kW=1,36kona (PS, HP, CV) a 1(k)=0,7355(kW), preto 150(k)=150/0,7355=110,325 (kW)

alebo 110(kW)= 110*1,36=149,6(k, PS, HP, CV, ls)

takze mi vychadza ze bud tam maju chybu alebo sa to cele pletie, vcitane nasich technicakov, ale snad som neprisiel na teplu vodu a aj dovod preco su Sunny 105kW a Suny 110kW

2008-03-10 20:28:55

Nechcem byt za mudreho ale mam skromne info ze 1HP sa nerovna 1PS

PS (z nemeckeho slova Pferdestärke-konska sila) tato jednotka vykonu sa pouziva prevazne v europe, juznej amerike a japonsku

hp (z ang. slova horsepower- konska sila) sa vyuziva prevazne v amerike

nejaky ten vzorcek

1 PS = 75 kp·m/s = 0.73549875 kW = 0.9863201652997627 hp (SAE)

rozdiel minimalny, ale americania musia byt vzdy iny

2008-03-10 21:00:37

DracikVTH: nejak sa mi to nezda, 1PS by malo byt presne rovno 1k. Nemylis si to prave s tym BHP? Lebo tam je presne rovnaky prepocet ako uvadzas.

2008-03-10 21:17:31

Ted sem to nekde cetl, ze ti americti konicci jsou myslim o chloupek vykonejsi Ale nejsem si tim jisty stoprocentne, ale rozhodne je v tom rozdil, klasicky americky kun a evropsky. Ale nechce se mi to hledat

2008-03-10 21:48:42

tak s tymy HP a PS to aj mna vzdy zaujimalo ale nevim ako to je.

takze P11 GT maju max vykon pri 6100

oki dik za info

tym padom je v sekcii modely -> Primera P11 -> motory -> chybny udaj je tam vykon udany pri 6400

2008-03-11 07:11:42

blesk666: ako vravim nie som si tim prepoctom isty ale rozdiel by tam mal byt, kua keby som vedel ten link ale to bolo uz davno a tam presne opisali PS a HP aj aky je rozdiel medzi nimi. A ten vzorcek je asi vadny

2008-03-11 21:44:09

toto je dost zaujimavi link ohladom vykonu

http://tuning.sk/dokument-vykon_tocivy_moment

2008-03-11 22:49:06

DracikVTH clanok som nedavno cital je pekne nazorne podany, ale s tymi HP a PS sa mi to stale nezda, lebo tam aj spominaju ze su len PS a HP a pritom su urcite aj tie BHP a s tym prave sedia udaje co maju pre HP

2008-03-11 23:07:08

moja chyba zrejme HP=BHP lebo HP a aj BHP je vykon Wattovho stroja ktory precerpal 550libeir vody do vysky 1stopy za 1s

a 1PS=tych 0,98632*1HP (BHP)

2008-03-12 07:10:35

no hlavne ze sme sa dopatrali k podstate ze je tam minimalny rozdiel

2008-03-21 20:40:10

drda: nemaju vsetky p11gt max. vykon pri 6100 , ja mam uvedene v profile 110 kw pri 6400 - tieto hodnoty mam z brzdy z VURUP

2008-03-21 23:24:05

powerflow nemat ho chalaniska. papierovo je to pri 6100.

2008-03-22 19:17:36

teoreticky ano, ale realita je ina - a tesi ma to


Odpovědět