Fórum - Téma


Výfuk první část


Fórum Primera P11 Výfuk první část

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-04-02 21:28:18

Odhníva mi predná časť výfuku_Primera GT a origo v Nissane stojí 19.500 Sk !Repliku nikto neponúka.

Vie mi niekto poradiť či niekde nenájdem lacnejšie ? Počul som o nerezovej verzii z USA...kde objednať ,ako a za koľko ? Vďaka za každú radu.

2008-04-02 21:39:51

Myslis downpipe od svodu? Tedy cast mezi primary od svodu a katalyzatorem? Je na tom vlnovec/pletenec? Pokud ano, tak je to downpipe od svodu, ne vyfuk. Koupit muzes nerez ne ebay.com, staci hledat "sentra header" apod. klicove slova.

2008-04-02 21:50:40

Áno presne to som myslel na P11-tku r.v 1998.Od liatinových zvodov po katalyzátor - je to tá dvojnohavica aj s vlnovcom.Tak dík.Niekto to tu mal,videl som foto ale bolo tam aj to zvodové potrubie,ale dlhšie.Musí to byť spolu aby to zapasovalo ?

2008-04-02 21:59:10

Ty svody koupis komplet.. od hlavy valcu az po kat.. vymena 1:1. Nic vic nepotrebujes. Vyjde to tak na 100usd + doprava. Aspon budes mit nejaky koniky navic. Tady na foru to ma treba Bruni, Semtex, Mato, Blesk666,...

2008-04-02 22:05:55

Myslím,že potrubí na SR20DEL a SR20DEH se liší. P11GT má i jiný svody, a před vlnovcem tzv. pre-cat. Zaítm jsem to nikde v druhovýrobě neviděl......většina výrobců dělá jen střední a zadní část výfuku, protože tak je u obou motorů zaměnitelná ( netvrdím že stejná ).

2008-04-02 22:11:13

Jagy: Jo, lepší je asi vyměnit komplet od hlavy až po kat i se svodama. Pak je jistota, že to bude pasovat. Sehnat v v ČR samotný potrubí od svodů ke katalyzátoru by byl asi trochu problém.

2008-04-03 01:11:04

krupi to trochu pozram ten pre kat som tam myslim nemal a nema ho ani Lubosh, snad som dobre pozeral. Bolo to urcite u mna origo a u Lubosha detto.

V elit katalogu to maju na GT a ten pre kat tam neni:

http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0

2008-04-03 09:32:43

Blesk666: Tomu katalogu bych moc nevěřil, oni tam sice píšou že je to na SR20DE 110kw, ale ze zkušenosti vím, že v tom prodejci dílů nedělají rozdíl. Zkus najít třeba zadní lampy na P11 Traveller, každý prodejce je má v katalogu, ale ve skutečnosti jsou to světla na sedan. Na kombi to nikdo nemá. Možná to není vina obchodníků, třeba je to špatně nastavený vyhledávání v tom el.katalogu..... Nemám pořádnou fotku, kde by to bylo líp vidět....ale já tam ten pre-cat mám, navíc SR20DEH má narozdíl od DEL svody rozdvojený.....ten výfuk z Elit katalogu by nepasoval

2008-04-03 10:48:00

Krupi budes mat pravdu ty, predsa len Fastu mozno verit urcit eskor ako nejakemu katalogu predajcu navyse ked som to zbadal na fotke som si uvedomil ze to tam ma lubosh a mal som to tam aj ja. Kazdopadne potom odporucam kupit zvody s downpipe od SS AC (Nissan Sentra headers, XS Power, Hot shot headers...)

2mato  
Mato
2008-04-03 12:15:00

tie katalogy byvaju pekne mimo nerozoznavaju ani kody motorov sr20di maju ako kod na p10 aj v 92kw verzii a predavacka sa tam na mna kukala ked som povedal ze ma chybu v katalogu a na silnejsej verzii ma byt De ...ale pohoda

2008-04-03 15:46:00

Mrkni na www.bosal.com nebo nějaký web jiny http://www.vyfuky.cz/index.php. zkus hledat třeba něco najdeš nebo ho někdo udělá zase tak hrozný to není.

2008-04-03 17:02:37

Na P11 GT je problem zohnať tu prednú šasť, pretože je fakt iná ako u P11 96kw. Ten pre-cat má aj 96kw P11 ale má ho inde tesne za zvodmi. Na obyč SR20De 96kw sa ta predná čať dá v pohode zohnať v druhovýrobe napr bosal. Inak zaujímalo by ma načo tam ten pre-cat je?, a keď ste dali tie ladené zvody bez pre-catu tak či nebol problem na emisnej?

2008-04-03 19:06:18

Cat je tam kvuli emisim, cemu jinemu? Kdyz delas upravy, tak si musis uvedomit co chces a proc to delas. Pokud chces projit emisema, tak si tam nebudes davat vyfuk, svody a dalsi upravy.

2008-04-03 19:54:43

JAGY, lenže ja sa nepytam na normalny kat pod autom ale na ten "PRE-KAT" ktorý je tesne za zvodmi. Primera P11 ma totižto 2X kat ak si to ešte nepostrehol a hraješ mudreho

2mato  
Mato
2008-04-04 02:06:04

martin.sofi ja myslim ze pisal aj on o pre cate , ten je tam tiez koli emisiam : ) Mna by zaujmalo ze o kolko idu hore emisie ,lebo pokial tam cat nechas, tak upravy vo vyfukovej sustave by nemali moc zvysit spotrebu pri beznej jazde ci ano ? A spotreba ide rukou v ruke s emisiami ,tak snad keby pri tom teste kedy tam vyzenie otacky na 4000 by to nemusela byt taka tragedia ked predtym to splnal s rezervou...ale je mozne ze ked stupi na plyn bez uprav a vyletia otacky a ked stupi s upravami a vyletia tak tam bude kapanek rozdiel a prave v tom momente to spali viac potom uz pri 4000 ot by to nemalo mat problem ked je plyn stlaceny len kusok..

2008-04-04 15:38:09

2mato to že je tam kvôli emisiam mi došlo, Ale prečo až 2 krát? Ten prvý musí byť v niečom rozdielny ako ten druhý pod autom.

2mato  
Mato
2008-04-04 15:46:27

martin mozno je to len inac rieseny CAT system ,napr ten prvy odstrani taku cast spalin a ten druhy to dokonci ,alebo ten prvy je tam z hladiska zivotnosti celeho systemu CATov alebo ma ten motor lepsie emisie...

2008-04-05 23:05:41

To si myslíš alebo to vieš ?

2009-04-20 12:51:33

mam takovy mesi problem , na P11/144 1.8 , kryt vyfuku hned za svodama uhnil a ted to neprijemne drnci , jedna se o ten druhy mensi kryt ktery je pod tim velkym viz foto . jeden sroubek jde povolit ale ten to neudrzi , druhy je tam totalne zazrany...takze otazka : je tam ten kryt dulezity ? kousek od nej je akorat hadice od klimatizace jinak je tam misto ... je tam opravdu dulezity ? nejradsi bych ho vyhodil ...

2009-04-21 10:14:52

Tak důležitý.. jezdit to bez něj určitě bude.. Je tam vlastně proto, aby to teplo nešlo ze svodů přímo, ale trochu to odizolovalo od motorového prostoru. Takže pokud tam blízko nic není tak se to bude podle mě možná akorát tak více hřát


Odpovědět

1  2