Fórum - Téma


vyfuk P11 GT


Fórum Primera P11 vyfuk P11 GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2007-11-08 00:19:24

UPS .. tak to soráč blesky , myslel jsem že je to tvoja primka :) Oběvil jsem to tam totiž ten samí den co jsi dal videa na web ALE ZVUK MA DOST PEKNY ne ?

http://www.youtube.com/watch?v=RI11SsXX990

2007-11-08 11:15:28

uz viem o co ide, ale to si bol dost vedla to bola zelena standardna 1,6-ka, zo spodu dost viac ohrdzavena ako moja (mam striebornu). Jedno je vsak pravda zvuk mal ten vyfuk pekny. Mozno by bol podobny aj moj, ale ja tam mam silencer, bez neho som to skusal len chvilu este v garazi u jeho vyrobcu a uz si ho moc napamatam. Je to sice parada takto to pocuvat zozadu, ale jazdi sa s tym kazdy den uz blbsie. ja to mam teraz dost tiche. dolezite je mat vyfuk perfektne utesneni. kazda jedna mala netesnost zhorsuje vykon a dost vyrazne zvysuje hlucnost. Vcera som bol na kontrolu v AMA. podotahovali mi vsetky spoje vymenili jedno tesnenie za kvalitnejsie (medzi zadnym dielom a strednym) a este docentroveli jeho usadenie lebo po zahriati sa nerez neskutocne natahuje (vyfuk sa predlzi pri silnom zatazeni az o neuveritelne 3cm!! a vtedy trochu buchotal o ochranny plech - prihli ho a je vsetko perfekt. Hlavne ale mam pocit ze to este viac stichlo a zatah je este hladsi, plynulejsi a to len minimalne prefukovalo tesnenie medzi zadnym tlmicom a strednym dielom. Este sme hovorili o pouzivanych katalizatoroch a konecne mam zas viac info. Obycajne su seriove katalyzatory riesene ako nejaka mriezkovina n aktorej je naneseny pokovany povlak z drahych kovov ako platina. ta nosna mriezka sa vsak vdaka tomu ze je na keramickej baze zvykne rozpadat a kat strca schopnost jednak znizovat hodnoty CO (oxidu uholnateho) a jednak sa znizuje priepustnos co je pre vykon najvacsi pruser. navyse standardny kat ma nabehove hrany a odbehove zvacsa kolme - sportovy ma to pre optimalnejsi eprudenie plynov konicke, ma kovovu nosnu mriezku schopnu zniest dlhodobo vysoke teploty (zvysovanie vykonu znamena vyssie teploty) a je priepustnejsi. ten moj ma o polovicu vacsiu priepustnost definovanu nejakou hodnotou tusim 400 CDM a seria ma vraj 800. len pre nazornost najpriepustnejsie zavodne katy s cenovkou cca 20-30tis maju tuto hodnotu okolo 50. ale lepsie ako dratom do oka

stiffi: ak mas rad zvuk sutazaku este si pozrio tento vyfuk Apexi N1:

http://www.youtube.com/watch?v=rYlrg_X5g7w

2007-11-08 22:39:16

Stojí chlapík u Labe a čučí do ní ... jde okolo policajt a říká : Pane co pořát tak čumíte do té vody ? ,, chlápík odpovídá : ále spadli mě brejle do Dunaje ,,, Policajt pokrčí ramenama a říká : ale pane to je Labe ! ,,, Chlapík jen odvětí : no vidíte jak bez nich špatně vidím . Já jsem to samé ... našel jsem to tam, ten samí den co jsi zveřejnil ty videa a tak moc jsem se soustředil na ten výfuk že jsem si ani nevšiml že to není stříbrné .. (navíc nevím proč ale i tu přezdívku jsem měl s tebou spojenou ! ) Ale také je pravda že u mě na monitoru (staré Lcdko) je to v ruzných úhlech vidět různě ... a zrovna tak jak na to čučím tak to vypadá fakt stříbrné !! Jen jak okolo probíhá ten maník tak jde celkem dobře v jeho stínu poznat že je to zelená metla ... ale opravdu jsem si toho nevšiml ,, až potom co jsi to tu napsal , a já nechápal co to tu píšeš o zelené barvě , zasoustředil jsem se na to a uviděl ji .... Takže promiň !

2007-11-08 22:41:07

Jinak k tomu zvuku co jsi poslal v odkazu ... ten se mi teda vůbec nelíbí ,, zní to hrozně líbí se mi ten od té zelené metli a ten tvůj to je fakt dobré něco takového bych chtěl také !

2007-11-09 14:12:28

On tan apexi N1 ma hodne maly obejm a a je plnopriechodzi (asi uplne bez tlmenia), skor vhodny na sutazne auto ako na denno denne pouzivanie. Dal som ho umyselne prave ako priklad ked sa robi vyfuk opacnym smerom ako moj. Na sutazak ale zvuk uplne typicky Apexi ale predpokladam ze na rozdiel od tuzerskych kusov nielen huci ale aj zvysuje vykon. Inak dik za pochvalu, s vyfukom som maximalne spokojny, uz len kvoli nemu mi bude auto sakra luto predat ak raz k tomu dojde, funguje a je naozaj nadherne technicky cisto urobeny. Kazdy kto to videl chvalil perfektne spracovanie. najviac potesi ked mi v servise ked to bolo na zdivihaku prisiel majitel a jeho kamarat ktori spolu jazdia zavodne motorky tak ten uprimny zapal bol viac ako zjavny a asi pol hodku tam pri tom ochkali a vypytovali sa jak mali chlapci Pritom tie ich zavodne motorky maju dost drahsie celo titanove vyfuky a civilne jazdia ana Audinach A6-kach.

2007-11-10 15:39:38

Je to moc pěkná záležitost ! A pokud jsou chlapíci pro to zapálení není se čemu divit ! já když bych mohl tak bych to také okukoval a ptal se jak malej !

2011-02-03 16:01:10

ahoj vsichni mam dotaz, koupil jsem origo stredový i koncový dil vyfuku s veskerym prislusenstvim a prechod ze stredového na zadní výfuk mi fouka pritom je tam origo krouzek a dal jsem tam i tesnici pastu a porad si to ne a ne sednout....nemate nekdo nejaky vylepsovak??

2011-02-09 18:46:08

zavarit to a máš pokoj,alebo odrezať tie obe príruby a pomocou spojky spojiť tie dve trubky

2011-02-11 08:39:12

Tiez som mal podobny problem ako Ty, pomohlo trochu skratit ten presah zadneho dielu, co ma ist do stredneho dielu, aby si tam ten tesniaci kruzok dal takmer nafest, t.z., ze by nemalo trcat zasa az tolko z toho presahu, lebo inak sa to oprie o vnutornu prirubu stredneho dielu a uz to netesni...

Staci take max 2 mm, aby Ti to sadlo, ostatne uz dotiahnes, a ked das este pastu, neexistuje, ze to nebude tesnit...

2011-02-22 16:22:29

Ahoj mám dotaz, mohu dát laděné nerez svody na obyčejnou P11 2,0 (96kW)? Je tam psáno, že pasuje na 2,0, ale víc nic. Díky.

2011-02-22 16:32:00

jo

2011-02-22 17:40:19

Urcite je tam muzes dat,take je budu v blizke dobe davat na svoji (prozatim) 96kW Primeru

2011-02-22 19:20:40

Tak moc díky, snad je dá za dobrou cenu.

2013-03-16 21:40:03

Protože budu potřebovat na P11 GT nový výfuk, hodím sem několik hesel ...jsem zvědav na reakci ...hlavně od těch, kteří již mají praktické zkušenosti :

... trubky průměr 76 mm, tloušťka stěny 1,5 mm, materiál AISI 304L

... svařováno buď MAG (drát pr. 1,2 mm materiál ER 307, směsný plyn Ar s 3% CO2) nebo TIG (plyn Ar 4.6...dobré i

na opravy)

... katalyzátor a resonátor Magnaflow (3´´)

... koncový tlumič Dynomax VT (17957)

Poslední dva body tady již byly diskutovány, první dva ne - není to nic vyčteného nebo vygoogleného, ale současný prakticky ověřený technologický standard výfuků pro prémiovou sérii (BMW, MB).

 jagy
2013-03-16 21:41:59

franta.s: Prumer bez problemu, svarovano to mivam TIGem. Dily vybrany spravne.

2013-03-16 21:46:22

jagy: ... TIG je lepší ... pracné, ale spolehlivější, ne každý to umí ... plyn je tedy vyřešen ... co ty přídavné dráty a materiál trubek?

 jagy
2013-03-16 21:50:56

franta.s: Bohuzel do toho uz nevidim... ja to nesvaruju a mam na to cloveka. Trubky kupuji nerez, ale presnou specifikaci taky nevim...

2013-03-16 21:54:01

jagy: ... tohle by mělo být TOP ... není to o ceně, protože to není nic nějak speciálního a drahého, ale jsou jasné důvody, proč se to používá.

Těch nerezů je celá řada a jsou mezi nimi velké rozdíly, to samé platí v těch drátech.


Odpovědět

1  2  3