Fórum - Téma


vyfuk P11 GT


Fórum Primera P11 vyfuk P11 GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2007-09-28 23:42:56

Tak konecne mam namontovane zvody SS Autochrome, sportovy kat, rezonator, rury 60mm, 11litrovy koncovy tlmic a silencer, vsetko nerez. Perfektne remeselne urobena praca vo firme AMA a co najlepsie auto konecne aj ide a ma dobry zvuk. Maximalka dnes vyskusana 235km/hod podla tachaca a aj subjektivne to ide kusok lepsie. Uvidim co ukaze valcova brzda

Dux
Radek
2007-09-29 00:15:27

foto?

2007-09-29 00:34:37

Foto dam az bude vybaleny fotak momentalne je obaleny aj so skrinou igelitom kvoli prerabke bytu. Ale urco dam je to totiz navse aj pekne

2007-10-01 10:16:37

blesk666 gratulujem a tesim sa, ze to uvidim na zivo v nedelu

2007-10-01 11:23:24

blesk: Gratulace Kedy bude brzda?

2007-10-01 15:51:46

Duffi: dufam ze sa podari prist. urcite to budem prioritizovat aj ked mozno len tak na 2hodky lebo budeme prave finisovat prerabku bytu a stahovanie spat z Lozorna do BA

semtex: dik za gratulaciu, je to celkom parada, aj ked vykonu neni nikdy dost a uz rozmyslam co dalej. Ale kedze vysledok je taky ze to ide len o malicky kosok viac ako Luboshovej serii, tak objednat a nahodit este aj sanie KN. asi to hned zajtra idem objednat. Aj ked narast vykonu je tam zrejmy. pastnem sem co som uz pisal na nismo:

davaju na to aj stitok s logom a zvary na tlmicoch prelestuju a hlavne uz to ohybaju a nie zvaraju Ale ak by som mal vysledok na brzde ako ty (semtex) budem maximalne stastny. zatial bez sania to odhadujem na mensi vykon ako tvoje auto. Ale je poznat proti deravemu vyfuku hned niekolko zlepseni:

1. vykon siel rozhodne hore (predtym maximalka 215 na OMV 95 oct, na Shel V Power racing 220-225, teraz na 95 OMV 235km/hod vsetko podla tacho)

2.Spotreba sla urcite dole minimalne o liter (aj ked teraz testujem spotreba do 10,2l predtym to pri takom jazdeni bolo tak 12l/100km/hod, uvidi sa dlhodobejsie)

3.auto ma plynulejsie rozjazdy dokonca aj z uplne minimalnych otacok na dvojku

4. zvuk je uplne paradny, na volnobeh v kabine skoro nic nepocut (pocut viac motor ako vyfuk a od vyfuku len jemne hlbsi zvuk). Stredne otacky su mierne hlucnejsie ako seria (s nederavym vyfukom, v najvyssich otackach sa nekona ziadny rev, skor je to ako povedali chalani z AMA taky vysavacovy zvuk. Semtex ty to poznas je to hodne podobne, snad este kusok tichsie (chalani z AMA konstatovali este ked tam nebol silencer ze je to najtichsi vyfuk co zatial urobili). Montuju vsak vacsinou racing vyfuky na Scuby a EVA kde neni kat a maju zvacsa co najviac otvoreny system.

2007-10-08 11:46:48

pre toho koho zaujimaju fotky a nepozera sa do profilov, kde ich mam viac:

2007-10-08 21:55:49

tie zvody su mi zname

2007-10-08 23:54:24

aaa... Bruni zije co nove?

2007-10-09 16:22:25

gratulujem! Pekna praca ako vzdy - od AMA...

2007-10-09 22:47:29

Mato dik Kedy sa ty pustas znova davat auto dokopy? aby som mal zas motivaciu Ked som videl prve GTs vyfukom od AMA, pacilo sa mi to, ale zdalo sa mi to vela penazi a na moj vkus to bolo moc hlucne. Druhe bolo Semtexovo GTI a odvtedy som sa pevne rozhodol ze take chcem aj ja. Slo to hodne dobre a zvuk velmi prijatelne decentny, no a tvoje to len potvrdilo a posunulo este dalej, ze nielen vyfukom treba skoncit

2007-10-09 23:14:24

cauko! co sa tyka vyfuku - je to vec ktora urcite pomoze vykonu, auto ma dobry zvuk, pekne to vyzera a navyse to prezije asi cele auto...

Co sa tyka mojho auta - niekedy v decembri, ak vsetko dobre pojde budem robit objednavku z USA a v Januari sa moze zacat na tom pracovat... Urcite si dam do balicka aj elektroniku, este musim splasit niekoho sikovneho, kto to naladi Mam vybrate aj ostatne veci - viem presne co chcem a mam spraveny aj rozpocet. Radil som sa s chalanom z UK ktory mal obdobne veci v Almere a fungovalo mu to hodne dlho, az kym to nepredal...

K tvojim novym zvodom a vyfuku by pristali JWS3R vacky co ty na to???

2007-10-10 00:24:20

almeragt: aku elektroniku riesis?

blesk: ja stale vsetko sledujem :o)))

2007-10-10 11:16:46

Ak chce niekto robit nieco s vykonom, vyfuk by som robil ako prvy o tom som uz presvedceny. (samozrejme pokial to seria nema vyriesene dost dobre, ako napr Subaru Imrpreza Pro Sport Line ta ma v serii nerezovy ladeny vyfuk).

Starsi vyfuk ma totiz hned niekolko nevyhod: skor ci neskor prehrdzavie, tazko zarucit povodnu priechodnost katalyzatora, priecky v koncovom tlmici tiez lubia vyhnit, velmi casto ma netesnosti (co sa da vyriesit, ale kludne sa mozu utrhnut zahnite skrutky). netesnosti vyfuku maju zasadny vplyv na priebeh vykonu a kulturu chodu motora, spolu s hlucnostou. Zbeznou obhliadkov sa nemusi najst ziadna netesnost (ja som mal napr koncovy tlmic cely zdravy a zhora kde neni vobec vidiet a da sa to len nahmatat mal 15cm dlhu prasklinu), nehovoriac o tom ze velmi casto zvyknu podfukovat zvody co vdiet neni, lebo staci len zmackane ci inak poskodene tesnenie (jedine sa to da poznat zaciernenim v okoli netesnosti, ale to musi byt motor cisty aby to bolo vidiet). Kupa noveho vyfuku plus novy kat vyjdu viac ako mna cely vyfuk z nereze a so zvodmi SS AC.

Suma sumarum nanovo urobeny vyfuk sa da dokonale utesnit, nerez prezije auto a optimalizovane priemery rur zvysia priechodnost. Ci sa ponecha kat, alebo nie je na kazdom volba. ja som kat daval sportovy - ktory okrem toho ze je priechodzejsi, ma optimalizovany nabehovy a odbehovy uhol co tiez optimalizuje prudenie plynov. Tiez podla doterajsich skusenosti sa ukazuje ze SR20DE pokial nema dalsie upravy funguje lepsie s vacsim protitlakom (teda vacsi a zatlmeny zadny tlmic, dokonca este so silencerom, kat v ceste).

Almeragt: dam este sanie KN a pojdem na brzdu, potom ak to bude mat menej ako 160koni a menej ako 185Nm krutak budem uvazovat skor o swape za SR20VE, ak to bude mat aspon tieto parametre vacky budu asi dalsi krok

2007-10-10 16:49:32

to Bruni: po konzultacii som dostal potvrdenu spravnost volby a pojdem do Greddy E-manage Ultimate

to Blesk: SR20VE je samozrejme ina vec, ale tym padom sa bavime aj o inych prachoch, lebo to urcite nebude koncit iba kupenim ojazdeneho motora - spravidla sa tam vzdy namota kopec inych veci, ktore ani teraz nevies ze by si musel riesit... to hovorim z vlastnej skusenosti...

2007-10-10 23:19:53

prave kupou SR20VE dufam ze by som ziskal motor co ma pod 100tis km a teda by mohol byt este dostatocne tesny (valce/kruzky). Zaroven je to seriovy motor a teda viac menej istota ze este co top vydrzi a ma hlavne v serii 190koni, s vyfukom a sanim som povedzme v pohode na 200k co by mohlo stacit na akykolvek aj upraveny 2l. aj na sucastne auta, ktore su navyse tazssie a myslim ze by sa s tym dalo uvazovat vyjst aj na okruh poboku najlepsich 2,0l

Moj motor ma 154tis a papa olej (co je u SR20DE bezne ale uplne tesny asi teda nebude) . Ak by som dal len vacky je vsetko ok, ale ak by som chcel ist dalej uz by som asi robil repas motora teda vybrus + nove piesty(kovane ked uz), kovane ojnice, loziska, tesnenia...

No a co podstatne swapnut motor bude dost rychlejsie ako sa vratat v tom jedinom co mam v aute. vsak sam vies co to trvalo dat to dokopy. Jednoducho sa toho bojim ze stvrdnem bez auta. zatial je to ako moje premiestnovadlo a chcem aby to tak aj zostalo, lebo sa mi paci jazdit n atom denne, zaroven by som musel manzelke kupit tretie auto do rodiny a toto nechat len na zabavu, co neni optimalne, lebo predsa len vhodnejsia je na to Almera alebo Sunny GTi a stalo by to prachy navyse. Proste uvidime co povie brzda a podla toho sa pojde dalej

2007-10-11 00:14:48

U SR20VE je vyhoda, ze nema moc a najeto a hlavne, ze byl v autech s automatickou prevodovkou. Tudiz nedostaval takovy zahul jako manual. To je dost dulezite..

2007-10-11 12:55:48

emanage ruleeez

blesk: pri SR20VE len swap nestaci,treba ti ecu a kabelaz.to ze tvoj motor trosku berie olej je normalne,nie je to netesnostami.videl som Vtec motor po 300.000km odkryty,bolo krasne vidiet honovanie z vyroby.SR20DE je takmer neznicitelny,staci pouzivat dobre oleje a aditiva a fungujes do bezvedomia tie 2l oleja co dolejem za 10.000km interval ma netrapia a nie je to strasna spotreba.uvedom si ako na tych autach jazdime.keby sme chodili ako dedeckovia,nedolejeme ani gram mozno...

2007-10-11 13:14:14

myslel som swap vcitane kabelaze a ECU, stale to je pre nase auto asi najlacnejsia atmo uprava. Ked tam narvem vsetko co mal Mato, tak sa s tym budem srat snad pol roka, jak poznam slovenskych babrakov. Aj tych najlpsich treba nakopavat aby nieco urobili a tak ako chces a na to nemam zial cas, ani chut. To bud radsej swap, alebo ine auto. Ono sice kazde vylepsienie tesi, ale stoji to cas a peniaze. Momentalne som vystrielany aj casovo aj financne. prave finisujem prerabku bytu a zariadovanie novej kuchyne a detskej izby

Vies keby som mal to auto od nova nebal by som sa ale kedze nemozes vediet ako tam kto menil olej a ako to vytacal za studena tak to moze vyzerat vseliako.

Jeden chalan kupil pre ucely zavodenia Hondu S2000, mala 170tis km a na brzde mala o 60koni menej ako ma mat seria. Po otvoreni motora zistili tak nehorazne opotrebenie valcov ze chalan musel kupit novy polomotor.

2007-10-11 14:01:09

Kabelaz se nemeni, protoze je stejna. A kabely k tomu malokdo proda, vetsinou za priplatek, ale spis kableza ani nebyva, protoze pri vytahovani motoru vsechny kabely, hadicky, atd. prerezou. ECU staci upravit.


Odpovědět

1  2  3