Fórum - Téma


Vyfuk Nissan Primera


Fórum Tuning a úpravy Vyfuk Nissan Primera



1 ......... 2  3  4  5  6

2013-01-07 13:21:33

Tady jsem našel zajímavej článek na téma výfuky

http://www.fiatcoupe.cz/r...ody/vyfuky-myty-a-fakta-1-/

2013-01-13 16:32:13

Pro všechny kteří chtějí jezdit bez zadního tlumiče Bolí mě hlava, jen si na to vzpomenu

Prasklý výfuk z Černošic 00 07 42 00 09 40

P11C SR20DE bez zadního tlumiče

2013-01-13 16:47:42

Tak to je jeste dobry, takovej "lepsi" ladacek. Ale ja musel (nastesti jen kousek) prejizdet par set metru bez sroubu na nerez svodech (ulitnul) a to byla teprve jizda, jak totalni traktor, takze hruuuza des bes. Jediny kdy to nebylo moc slyset bylo asi tak okolo 1500ot. a velmi velmi lehka noha Nekde sem sem daval video.

2013-01-13 19:20:24

Tuning voe, ne, pyco :-D.

Ale SP, paradox je, ze ten vyfuk byl varenej v lete u toho koncáku, to mi ulitlo v Ostrave, tobe to bohuzel ted uhnilo jeste o par cm driv, no

No jo, 3 roky stara kvalita od firmy Bosal, no.

2013-01-13 19:30:07

Správnej meziplyn

2013-01-14 12:45:04

Luky: Bez svodu to musi byt uplne masakr ! Ja stim jel na chatu asi 50 km a po chvili me uplne presla nalada na predjizdeni. Kdyz jsem s toho vylezl byl jsem zatracene rad ze to mam za sebou

RT: Tuning Cha! Nedokazu pochopit kdo si tohle zpusobuje zamerne, jedine tak masochista

Jediny dobry zvuk byl neutral a pomalej rozjezd, to bylo nejmin WRXXXC

Uhnilo, no. Je to vyfuk, je starej, je pod autem a je ze zeleza.... oprava za par set, vyrazne nejhorsi na tom byl ten zvuk

BM:

2013-01-14 17:20:47

Bez svodů to zní asi takto

P11GT prvni start po GO motoru

No exhaust,no coolant and trasnmision oil .

First start for rebuild engine.

2013-01-14 19:58:18

OK, tak teda s nerez svodama ale bez sroubu k EGR... Jen upozornuji, bylo to okolo 1500ot., vice podtacet to neslo no a vlastne vytacet taky radsi ne

P11 SR20DE SSAC header without screw

Nissan Primera P11 SR20DE SSAC header without screw from hole of EGR valve... He lost on the way

2013-01-14 20:34:08

Mustang V8

2013-01-14 20:41:51

No spíš to zní jak lodní motor...)

2013-01-14 20:53:37

To nic nemeni na tom, ze to bylo fakt strasny, nikomu to nepreju. Jeste ze jsme prejizdeli par set metru na druhou strany reky to dat dokupy. To to jednu dobu taky vypadalo, ze bych s tim jel asi 35km domu, ale to se mi fakt nechtelo. Pak ze pojedu tofojovou domu a nakonec jsem u nej prespal a odladovalo se to druhy den. A tofoj diky tomu dopadl stejne. No dny na pitchu Vam reknu, ale o tom to je

PS: A tocil jsem to nejvic snad fakt do 2tis, vubec si nedokazu predstavit s tim jet dal a muset to vic tocit

2013-01-14 22:05:42

No já nevím, po x-letech v lisovně mi to zase jako úplný masakr nepřijde....

Třeba tohle mi přijde docela solidní zvuček ... Julinovo/Čendovo Flowtech Raptor .... omlouám se Čendovi za zneuýité jeho odkazu ....

http://www.youtube.com/watch?v=5f7WH6YD04M

Jínak jsem koukal, že 5Zigen ProRacer A-spec na Nissan Primera resp. G20 je taky na trubkách 2,25 palce a vypadá konstrukčně (rezonátor, tlumič) docela podobně jako ta sestava s Flowtech Raptor

2013-01-14 22:32:33

franta.s : v pohodě,od toho jsem to na ten youtube dal

2013-01-15 09:34:50

Flowtech raptor jsem mel na turbu... Diky bohu za DynomaxVT, ted je tichoucko. Ten Raptor vubec netlumi.

Dalsi moznost je bud automaticky, ci manualne ovladana klapka, napadlo to nekoho uz?

Dotaz, videl jsem anglicky mluvici zeme, ze pouzivaji vyrobek Sea foam, k tomu, aby zjistili uniky vzduchu jak v sani tak vyfuku. Je to neco, co si motor nasaje, a po pruchodu spalovacim prostorem to dymy tak, ze to prolezalo i zkrz netesnosti v tesneni.

Nekde mi fouka vyfuk, nekde u motoru, protoze kdyz stojim, ventilace mi zene dovnitr spaliny, za jizdy uz ne, potrebuju zjistit kde. Netusite, co ta sea foam muze byt u nas v CR?

2013-01-15 10:26:19

Klapky se taky pouzivaj, ale jsou docela drahe a stejne je potreba mit cely vyfuk.

Sea foam se pouziva, ale jde takto cistit i samotnou vodou. Jen to asi neudela tu paru... a v CR jsem Sea foam nevidel.

2013-01-15 10:54:22

Manuální klapku v laufu ma jeden dvorák na galantoj sport.vyráběl si to sám,stačí přepnout vypínač a máš průchozí a asi to funguje.stalo Ho to pár korun

2mato  
Mato
2013-03-13 22:50:40

Mne pred dvomi rokmi odpadol pred vstupom na dialnicu stredovy diel na spoji za catom a to bol taky ramus, ze mi islo auto rozobrat... podlaha, sedacky a cele auto vibrovalo takym stylom, ze som sa obaval o zivotnost vozidla, doslova nechutne... a nepomahalo ist ani 80 ani 130 v kazdej rychlosti masaker aj hlukovy... najlepsie bolo ze som musel ist 50km po dialnici a 100km od domu s pocitom, ze mam 10eur v penazenke a musim dojst do Lucenca... postal som v ladomerskej vieske a nasiel tam opravovnu LIAZ, typek mi povedal, ze to zvari...

po dvoch hodinach som prisiel s napatim pri pokladnu, ze zazijem najvacsi trapas svojho zivota a vypytala pokladnicka za opravu 10eur

tak kvalitne to zavaril, ze som s tym este chodil 7 mesiacov

2013-03-13 23:10:31

2mato: Dal jsem nerezovej , posloucham hluk ,ale mam klid

2mato  
Mato
2013-03-13 23:20:09

Svobi: to je na nezaplatenie

2013-03-28 18:37:52

Tak to tady trochu ozivim.

V soucasny dobe mam tento setup vyfuku na P11:

  • 2,5" SSAC svody + potrubi 2,5" s rezonatorem Magnaflow a koncovy nepruchozi tlumic Magnaflow Turbo XL.

Co se tyce hlucnosti, neni to vubec nic strasnyho, samozrejme pri seslapnuti plynu a akceleraci nebo na dalnici pri 5. stupni a seslapnuti plynu to dost "duni", ale zadny prskani, apod. se nekona a kdyz se jede v klidu ci s konstantnim plynem, tak to nerve a jen to lehce pobrumlava, nebo lepe receno, stale to duni, ale malo a neni to neprijemny. Takze tenhle setup neni k zahozeni, jagy by potvrdil.

A z venku, kdyz jsem slysel jak me auto prvne prijizdi, jsem byl fakt mile prekvapen, naprosto uzasny kultivovany zvukovy projev


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6