Fórum - Téma


Výfuk


Fórum 350Z Výfuk

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2

2011-11-18 14:56:16

Koupit jiny.

2011-11-18 17:04:04

S koncovkou toho asi udělat moc nepůjde,ale s potrubím jo. Viděl jsem prodávat náhradu katalizátorů. Udělá něco výměna nebo je to na nic a musel bych vyměnit celý nebo třeba alespoň kus výfuku třeba tam dát tu náhradu místo katu a ke koncovkám trubku?

2011-11-18 19:37:28

Když daš katy prič přijdeš o točivý moment odspoda.Ja třeba poznal i po tom mojem vyfuku že mi to v nizkých ubralo krouťák a ve vysokych přidalo výkonu.Ale když tomu davaš tak to neve z červeneho když zařadíš vyše tak ti otačky spadnou na 5tis ot takže mne třeba spodek moc nezajima duležitý pruběh je nahoře.

2011-11-19 05:03:49

toto je pořádný zvuk, jak se sluší a patří :)

350Z Rally sound

just listen to the sound...

350Z, Rally ...

2011-11-19 15:20:32

:-D podobny rachot mi to dělá.Ja tam mam aspon koncovku,oni v Rallyove kategori maj jen trubku:-D tuším že stim jezdi někde v Nizozemi nebo tam nekde Rally kategorii N takže vykon seriový

2011-11-20 11:20:39

A nemáš horší zrychlení,když jsi přišel o krouťák v nízkých otáčkách?

Viděl jsem prodávat náhradu za katy,jen nevím,jestli má cenu měnit jen část výfukové soustavy a postupně ho měnit nebo se na to vykašla,protože to nic neudělá a vyměnit rovnou celý potrubý i se svodama. Ale to je zase docela vyšší cena.

2011-11-20 11:40:17

Ty asi ne mam tam vic uprav ještě sani KN a tu vložku Motodyne.Stratiz neco dole ale nahoře v otačkach ti to zase přidá.Stema katama je pak problem že nedáš emise na stk

2011-11-20 13:13:22

důležitý není až tak krouťák, jako spíš maximální výkon (Pokud se nebojíš vytočit motor). Nejlepší ukazatel je zrychlení z 0 na 100 asi

2011-11-20 13:27:15

No ja to nikdy nemněřil.Jinak mně tam pořad bliká ta červená ledka tak ten kroutak odspoda moc neřeším

2011-11-20 15:05:31

to Zeratul :

tak si to po sobě ještě jednou přečti a dej si facku...

2011-11-20 17:52:36

To asi nakonci je docela výstižný. Právě že je sakra důležitý jakej máš krouťák, ten totiž určuje jaká bude akcelerace. Ukazatel z 0-100 je dobrej tak na sprinty od semaforů, v provozu je důležitější pružnost, jak rychle auto zrychlí z 90 na 130 při předjíždění a tak. V tom případě je důležitý jak vypadá křivka krouťáku mezi 4-6 tis otáček (nevim jak je zetko zpřevodovaný). Jelikož je plochá, auto bude zrychlovat plynule. A pak taky záleží jaký jsou převodový poměry, benzín má díky většímu rozsahu otáček obvykle kratší převody, proto nemusí mít takovej krouťák jako nafta aby zrychloval stejně rychle.

Trochu OT

2011-11-20 18:27:08

Dǔležite je oboji jedno bez druheho by nefungovalo je zbitečne to rozvádět dál každa specifikacu užití žádá své.

2011-11-20 18:33:17

Ja mám kabrio, objednal som si Borlu výfuk, do dvoch týždňov už by som mohol montovať. Tiež nie som za extrémne hlučné výfuky, ten má hlučnosť do 105 dB, je to komplet od katov dozadu, dve rúry okrem jednej originál, a je tam aj na brzde odmeraný nárast výkonu, tak uvidím ako to vlastne bude.

2011-11-20 18:40:52

Vykon a kroutici moment je na sebe vazany... resp. vykon vychazi z krouticiho momentu.

Vyfuk na Z bych vubec neresil a dal tam 76mm prumer, jednodilny koncovy dil. Tohle funguje i na 2litrech a ani tam neni propad v nizsich otackach nejaky markantni. U 3.5L motoru tedy jasna volba, co tam dat.

2011-11-20 19:30:14

Jj to v tom jsme zajedno


Odpovědět

1  2