Fórum - Téma


Výdrž výfukové těsnící pasty


Fórum Primera P11 Výdrž výfukové těsnící pasty

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-04-12 21:12:48

zdravím , na své P11 měním výfuk, už mám namontovanou část od katu dozadu a čeká mě milionkrát svařovaná a rezavá trubka od svodů ke katu ... Při té příležitosti jsem si řekl , že rovnou sundám svody a zkusím je nastříkat stříbřenkou od Dupli - Color .. Tíží mě ale jedna věc. Koupil jsem těsnící patu do 700 stupňů , ale projížděl jsem internet a všude možně tvrdí , že ve svodech vznikají teploty i vyšší. Proto nevím jestli utěsnit svody touto pastou až je budu dávat zpět k motoru. Jde mi o to jestli se pasta nerozteče nebo tak něco. Nevím jestli existují pasty které vydrží více stupňů ... Moc tomu nerozumím tak doufám , že mi tu někdo poradí. Děkuju

2010-04-12 21:37:07

Jakou pastou? Jestli myslíš mezi svody a blok motoru tak tam patří snad těsnění?

2010-04-13 06:23:51

jo klidne ji tam dej na takovy kurva imho dily je to jedno pokud sou priruby pokrcene nebo ohnile dej tam vic, zbytek se vymačkne, jinak muzes bezne pouzit kamnarsky silikon, je to na opravu kamen a funguje to stejne a asi to aj stejne bude. hlavne si tim moc nezaser šrouby jak to vyschne a vysmaží se to je to jak kdyby jsi povoloval super ohnile srouby proste pisek v zavitech, ale jemny... jinak neni problem jen ta cena je teda si high... na ruzne bestie laufy /co dum nebo garage dá/ a nebo na auta kde je to sumak to davam bezne je to jednodusi nez shanet tesneni...

2010-04-13 07:40:26

Zkusenosti z motorky... pod svody sem zkusil snad vse, a vzdy me vse me motor vytlacil. Kamnarsky tmely drzi par tydnu, pak se vyklepou vibracema (kamna preci jen nevybruji).. Nyni sem resil na aute propalane tesneni na prirube od parozi k downpipe. Koupil sem od fy Holts tmel FireGum, ktery je urceny misto tesneni, a ma deklarovanou teplotu 1000°C. Zatim drzi, protoze nahradni tesneni jen velice tezce sehnatelne, doufam, ze vydrzi... Ale pod svody bych radsi sehnal nove tesneni, jistota je jistota.

2010-04-13 07:53:54

kajencik: Je to možné , ale já tam prostě nějakou těsnící pastu mám. Nevím jestli to tak má být , ale něco tam je. Nerozumím tomu, proto se ptám.

2010-04-13 09:14:25

to zalezi jake mas tesneni. Ale bezne jsou tesneni delany vrstvene (treba tri tenke platky, medi, hliniku nebo treba z plechu) a mezi nimi je tmel, ktery se prave muze propailt. Nebo je je tesneni jen jako slisovane vrstvy techto platku bez pojiva... Nechci byt prorokem, ale jestli tam mas nejaky tmel, tak uz nekdo svody menil, ci neco delal s motorem/vyfukem a nekupoval nove tesneni. Proto bych asi uz radsi objednal nove, soucasne muze byt notne vymackany.

2010-04-13 11:35:06

To mě taky napadlo, ale hledal jsem to těsnění na netu a nic. Nikde ho nemůžu najít , asi blbě zadávám do vyhledávače, může mi někdo poradit kde ho mám hledat ? je to P11 1.6 73kW .. děkuju

2010-04-13 15:24:40

zkus se zeptat přímo v nissanu, tyhle věci nemívaj tak drahé

2010-04-13 18:57:54

nonevim motorka je na tym s vibracema trochu jinak... jinak ja sem to ted na aute mel od leta bo sem nesehnal tehdy na rychlo tesneni najezdil sem stim nejakych 15000 a bez problemu nefoukalo to a ani se to nedrolilo a kdyz sem to pak povolil musel sem svody odklepnout bylo to doslova prilepene... a stim kamnarskym smem tesnil na felde lauf bo to foukalo na prirubach je to 3roky a porsd to tesni...


Odpovědět