Fórum - Téma


Vyčištěná klapka


Fórum Technický koutek Vyčištěná klapka



1  2

2009-05-10 19:11:31

čau tak jsem vyčistil klapku a ventil a samo že mám 1700ot na volnoběh.Ale to už řeším.Jde mi o to že mi auto ztratilo výkon a netáhne.je to možný že je to tou neseřízenou klapkou?Díky

2009-05-11 11:18:33

tak to sa uz pomaly priblizujes aj F1

2009-05-11 11:23:58

Žádnou změnu ve výkonu jsem po vyčištění klapky nezaznamenal. Jde o to, jestli jsi to udělal, tak jsi měl a něco jsi nepo.... nebo nezapomněl zapojit. Projdi si to ještě jednou. A klidně jsi mohl zůstat u svého předešlého tématu o zhasínání motoru a nemusel zakládat další.

2009-05-11 13:17:58

jo jo čistil jsem to jak miminku prdelku ale asi je klapka moc otevřená a padá výkon

2009-05-12 00:34:12

blbost-otevřená klapka má souvislost pouze s volnoběhem ne s výkonem Něco je špatně

2009-05-12 00:53:04

Zkus mrknout jestli mas vsechny podtlakova hadicky spravne zapojene, vse dotahnuty, jestli to netaha falesny vzduch nekde.

2009-05-12 11:29:08

jo jo asi to saje falešný vzduch u AAC ventilu těsnění se mi roztrhlo tak jsem to dal jen na silikon a asi to nekde netěsní.Už jsem si objednal orig.těsnění.Váhou to není zkusil jsem jí odpojit a nejelo to vůbec a cukalo to

2009-05-12 13:01:59

Myslím, že i ten AAC ventil mohl za to tvoje zhasínání motoru i když těsnění bylo v pořádku.

2009-05-12 15:53:55

to se pozná až mi to ve čt nastaví jak to má bejt jestli se to po vyčištění změnilo.ale zasr...á byla klapka i ventil.Ale pedál plynu už se ta horní části neseká.

2009-05-12 20:31:03

Hodně lidí, včetně mě, zaslepilo EGR ventil, aby se tak škrtící klapka nezasírala a mělo to o fous lepší výkon. Ten výkon jsem teda nepoznal, tak snad klapka zůstane déle čistá. Na emise před technickou to zase uvedu do původního stavu.

2009-05-12 20:37:35

tak to bych nedělal!!Pokud tankuješ kvalitní benzín a néé vodu ředěnou benzínem tak se to nezasere jen tak.A když tam dáš sem tam V Power a protáhneš to po dálnici tak to bude jak když to táhli rykšou za Japanu do Evropy

 Svobi
2009-05-12 20:37:53

Emisema projdes i bez toho pokud mas auto jinak OK

2009-05-13 10:46:17

EGR ventil přepouští výfukové plyny zpět do sání, čímž může znečistit klapku, je to kvůli lepším emisím. A benzín můžeš tankovat sebekvalitnější, nebo si to aspoň myslet a stejně jeho zplodiny budou znečišťovat. A V-Power s vyšším oktanovým číslem nemá pro almeru N15 žádný velký význam, snad jen, že ti vyjde kilometr na vyšší peníz. Nemá totiž otřesové čidlo, takže si neupraví předstih a nevyužije toto palivo. Škoda.

2009-05-14 20:07:47

čau všichni nissan´áci-dnes jsem byl v nissanu třebíč a nic mi s otáčkama neudělali.že prý bude nejspíš vadnej snímač polohy škrt.klapky a nebo řídící jednotka.Že prý ukazuje nulu a neví zda je otevřená či zavřená.Nevím co dál.na vrakáči jsem sehnal komplet novou klapku i se snímačema tak zajedu jinam at´ se na to kouknou a zkusí potřebné viměnit.pomalu mám obavu že je pravda japonec na konec.Pleas.......

2009-05-14 20:57:42

uvítám každou zkušenost........díky

2009-05-14 21:21:19

Bohužel ti nijak nepomůžu, jen mě nějak zaráží neschopnost autorizovného servisu. Kdo jiný by ti to měl už opravit.

2009-05-14 21:28:27

jojo i mě.prej pouštět se dál to bych nezaplatil.ale viděl jsem na nich že netuší.měli tam učně tak co by jsem chtěl.znáš nějaký schopný servis?

2009-05-14 21:49:50

No právě že ne, nemůžu ti nic doporučit. Zatím jsem si vše diagnostikoval sám. Např. blikalo mi celé auto, kolísaly mi otáčky. Bylo blbé že to nedělalo pořád, takže se to blbě vychytalo někam dojet a diagnostikovat. Objel jsem asi 5 automechaniků a zkoušely různé pitomosti, když jsem se zepptal jestli by to nemohl být altík, tak prý blbost, že to dobíjí. Jenže ten pokles byl asi tak raychlý že měřák nedokázal zareagovat. A hádej co to bylo- altík. Nechal jsem ho opravit u elektrikářů. Pak mi něco praskalo na levé straně , bylo to ložisku v úchytu těhlice, opět mi to nikdo nevěřil že to může být ono. Pozvyměňovali mi čepy, silenbloky a já nevím co ještě než teda došli opravdu k tomu že to je to ložisko. No a při výměně mi dobrák(nutno podotknout že to nebyl autorizovaný servis) ulomil čidlo ABS - děkuju pěkně (5000,-), jenže jsem sehnal starou těhlici s čidlem (1500,- uf). Tu už jsem si měnil radši sám, i když jsem vyštudovaný v oboru elektro. A heuréka, zvládl jsem to. Teď jsem si sám měnil ložisko(zase, teď měníníme kola, nech to vystříbřit apod) a sám se chystám na homokiněťák a svody. Uvidíme jak to dopadne , ale aspoň si to zpizdím sám a nebudu se muset s nikým handrkovat. Navíc pořád nemají čas. Samozřejmě jde většinou o mechanické věci. Do motoru bych se taky pustil,ale jen pokud bych věděl že jsem schopen to pak dá t dohromady. Nevím odkud jseš, zkus nějaké STK - tady v Lažínkách u moravských budějovic je, celkem schopný lidi, řekl bych. . No dám ti to sem http://www.me-lazinky.cz/ . Volej tomu pavlovi míčovi, ten by ti snad mohl být schopnej dát info, jestli to zvládnou zjistit, nebo aspoň se o to pokusit. Tak ať se zadaří

2009-05-15 17:22:14

Ahoj tak jsem namontoval celou novou klapku i se snímačema(z vrakáče) a je to v cajku :nic jsem nešteloval nastartuju a ok. Jen se zeptám-na volnoběh mám 750-800 ot/min zapnu světla nebo zatočím volantem sepne servo a vyleze to na 1000ot/min.Je to normální nebo musím na diagnostilu do nějak doladit?Díky moc už je to veselejší

2009-05-15 19:31:52

Tak to je dobře, a kolik tě to stálo. Asi si myslím že ne majlant jak ti slibovali ne? Já mám otáčky řek bych tak o 50 níž. A při servu nebo klimě na 900, takže to je v poho. to tvoje číslo. Ale měl by se vyjádřit někdo zkušenější. Tady něco píšou o almeře. http://www.nissanclub.cz/...select=56893#message56893


Odpovědět

1  2