Fórum - Téma


vstřiky nebo čerpadlo


Fórum X-Trail T30 vstřiky nebo čerpadlo

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1  2  3

2014-05-02 20:25:22

sjaro: No reset ventilu sem nedělal. to ale musim na diag ?

2014-05-02 20:57:26

petr74: nemusiš na diagnostiku daj do hladania tu na fore 3,5,7,10 vynuluješ chyby a tym aj resetneš ventil

http://www.nissanclub.cz/...searchText=3%2C5%2C7%2C10

2014-05-02 21:04:12

V roku 2012 som pisal že nejde urobit diagnostiku na naftovych motorizaciach až od roku 2005.

OPRAVA nejde len u Densa 1 generacie velke railove čerpadlo dva SCV ventily.

2014-05-06 11:24:19

sjaro: Tak sem to vyzkoušel a že by to pomohlo bych neřekl. jestli to mam dobře tak to vyblikává dokola chybu 10 . zkusil sem i odpojit čidlo na vačce auto nastartovalo ale nešlo do otáček. ještě jeden poznatek mam při ukončování diagnostiky ani po minutě při sešlápnutém pedálu kontrolka nepřestala blikat.

2014-05-06 20:09:49

petr74: Nemože ti blikat 10 .Ak ti blika dookola jednotku a nulu tak to može byt 0101 a to je vadna vaha vzduchu alebo kabelaž do nej.Bez chyb je 0000.

Blikat neprestane ale ked vymažeš chybu ak sa vymazat da, tak začne blikat nuly.

10x rovnake bliknutie dlhe alebo kratke je nula.

2014-05-06 22:51:11

Chlapi, dnesny den priniesol zas nieco nove. Ako mi sjaro poradil, nastartoval som za pomoci natlakovania nafty cez pumpu. Auto krasne chytilo, neskapalo... ale... asi po 30-tich sekundach otacky vyleteli na 2500 a drzalo sa tak cca dalsich 30 sekund. Potom padli otacky na volnobeh a vsetko po starom. Neskapalo ani nic. Predtym den otacky nevyleteli ale pri brnknuti do plynoveho pedala skapalo. Dve diagnostiky neukazali nic. Bojim sa, lebo chcem trosku vypadnut mimo mesto a nechcem niekde ostat vysiet. Druha diagnostika ukazala pri nastsrtovanom motore len to, ze nejake cidlo nasavaneho vzduchu ukazovalo nulu. Poradte este prosim, co s tym. Nejak sa mi to nezda.

Len na okraj. Este som zatial nemal moznost vidiet kontrolku zhavenia na pristrojovke. Je to normalne?

Dik za rady!

2014-05-07 07:29:26

No normalne to neni nakolko ona celkom lubi svietit pri zhaveni, neni to ziaden pasat ze len otocis klucik a uz zhasina. Teda ja som skusil asi 5Xov kym som kupil svojho a kazdy jeden zhavil aspon 2s 3s dokonca aj ked vypnes zohriaty motor a na novo otocis klucik aspon na chvilku sa rozsvieti. BTW a ani relatko ti necvakne ??? ci nemas len kontrolku vypalenu

2014-05-07 10:05:59

sjaro: Ju bliká v pomalém intervalu i v rychlém stejně deset bliknutí čtyřikrát posobě. tak to by měli být nuly. . ale pořád musim dlouho točit než to chytí. i je jedno jetli napumpuju na filtru před startováni .

2014-05-07 17:05:25

runes: dik za pomoc. Nakoniec zahada nesvietiacej kontrolky odhalena. Ziarovka v pristrojovke v prdeli. Ale to startovanie... to pretrvava stale.

2014-05-07 23:34:37

jozox: Niekde si prisava vzduch,pozri kratku hadičku čo vychadza zozadu hlavy na strane spolujazdca,pripadne hadice do čerpadla ,aj od filtra.

čo sa tyka tej diagnostiky bola zrejme univerzalna,a nulu ukazovalo čidlo teploty nasavaneho vzduchu ,ktore tam nie je

2014-05-07 23:38:13

petr74: Neviem či som ti to už pisal ale bolo by treba pri štartovani pozriet tlak na rampe diagnostikou.

Ked si ho štartoval s odpojenym čidlom vačky ,štartoval si ho rovnako dlho?

2014-05-10 17:29:24

Takze Pani , zahada dlheho neuspesneho startovania je vyriesena .... Pri T30-ke na cerpadle su vraj nejake dve voloviny ( nemozem si spomenut na nazov ), a tie ze sa nedostatocne alebo vobec neotvaraju. Vraj jedna cca 200 eur. Slak ma trafi ...

2014-05-10 20:03:18

Tak to budu SCV ventily...sjaro uz niekolko krat spominal ze vsetky s cislom 006 su vadne od vyroby a skor ci neskor sa to prejavi...

2014-05-10 20:25:33

kevin66: Ano, vsimol som si. Prave sa to prejavilo na tych rannych studenych startoch. Len ta cena ... Ten technik v Nissane mi hovoril, ze bud vymenit alebo vraj by sa mohli dat rozbehat. Ale najskor ich vymenit.

Otazka znie ale: Ked ich vymenia, daju tam take, ktore nie su vadne od vyroby ?

2014-05-10 23:56:09

jozox: Mate v tom mix.Denso 1.generacie ma ventily dva tam vadna seria nebola ,Tie su zavisle od kvality nafty,hrdza ich dokaže poškodit,niekedy pomože ultrazvuk.

Ked ti pomože natlačenie nafty pred štartovani,nemaš problem s ventilmi ale maš v systeme vzduch.

Ventily stoja obidva do 200€

096710-0120

096710-0130

Napriklad tu http://eshop.dieselcentrum.cz/denso/8

2014-05-11 21:24:19

sjaro: Ano, mas pravdu, ale ked bola moja T30-ka na diagnostike uz aj v Nissane tak mi povedal, ze vsetko je ok, len tie ventily ze raz reagovali a raz nie.

Ked hovoris, o tom vzduchu, ale mne sa to tak javi, ale neviem vobec, kde mam teda hladat ten unik tlaku resp. kde to nasava ten vzduch.

Mozes mi nejak poradit kde ?

Nikdy inokedy mi to zatial to auto neurobila pocas dna, len tie ranne starty. Uz aj ked nataham naftu pumpou, naskoci, ale pri zatlaceni plynoveho pedalu skape. Uz neviem kde hladat ...

2014-05-12 08:19:40

jozox: Už som ti hore pisal,najčastejšie prepadova hadička z hlavy,pripadne hadica od filtra alebo hadica do čerpadla

2014-05-12 20:56:24

sjaro: Ok, prepac, nevsimol som si. No uvidime, zaviezol som to mechanikovi, uvidime, co z toho bude. Taka mala zaujimavost: ked sa auto na slnku zohreje, skape len raz a potom naskoci.

Mam asi ako prvy meteosenzitivnu T30-ku

Je mi jasne, ze to nebude zadarmo ... No uvidime, dam vediet co to bolo, ak sa na to pride.

2014-05-18 17:18:04

Cize takze, vyzera to ze problem vyrieseny. Boli to tie dva ventily na cerpadle. Cely system vycisteny + dva nove ventily a kazdych 10 000 km pridat do nadrze aditivum.

Dakujem za pomoc.

Snad to uz pojdem ako ma.

2014-06-06 14:00:14

jozox: čo sa týka tých štartov - studený naskočí a za tepla je problém ti odporúčam demontovať štartér komplet vyčistiť skontrolovať vôľu na ložiskách a puzdrách. určite je tam už veľká vôľa a štartér pri štarte nedosiahne potrebne otáčky.


Odpovědět

1  2  3