Fórum - Téma


volnoběh - aac?


Fórum Technický koutek volnoběh - aac?




2008-03-17 11:54:38

ahoj, mám drobný problém (GA16DE) s volnoběhem. Všechno funguje v pohodě ale když šlápnu na brzdu a mám ještě puštěné některé spotřebiče, klesnou otáčky o cca 150-200ot/min. Motor prostě nedorovná otáčky.Myslíte, že to může být AAC?, díky.

2008-03-19 17:40:33

čau

žádný jiný problém nemáš?

mě se tohle taky u mojí primerky děje (QG18DE), ale trápí mě ještě další problémy s volnoběhem.

jinak zaím nic poradit bohužel nemůžu.

2008-03-20 09:18:35

no už snad nic jinýho ne...zkusim ten aac a pak dám vědět, jak to dopadlo..

2008-03-21 12:05:04

Mám podobný problém na GA16DE jen se projevuje přesně obráceně, volnoběžné otáčky jsou na 600, ale po zapnutí světel a ventilátoru se dostanou tak na 800, po sepnutí serva tak na 900. Vičistil jsem váhu vzduchu a na jeden den to pomohlo.

2008-03-21 17:05:46

Pokud se ti zvysi... jako ja bych v tom nevidel nic zleho, proste to potrebuje vetsi odber, tak si to prida, mozna lehounce vic nez je potreba, ale nic zas tragickeho to neni, studeny motor mi toci 1500 a taky z okna neskacu :) Rozhodne to motoru neskodi, akorat si to bere kapicku vic benzinu.

2008-03-23 11:51:04

Cus mam stejny problem s ga 14 de.Ale dela mi to hlavne pri otaceni-sepne servo+brzdim a motor to neutahne obcas i chcipne zatim porad nevim cim to

MIL
2008-03-23 20:25:47

zkus odpojit aac a snimač klapky na zahřátém motoru a seřiď volnoběh.

2008-06-11 00:52:21

To, že studený motor točí 1500 není chyba, ale naopak normální vlastnost pokud vím. Motor se tím sám zahřívá, aby byl rychleji připraven k jízdě. Padání otáček mě štve pouze v létě, nastartuju, cca 800-900rpm a postupně to klesá, dnes mi to dokonce poprvé chcíplo. Jak to trochu protočím (nebo zapnu světla), tak už není žádný problém, otáčky se usadí na těch 800rpm a k 500-600 rpm už neklesnou.

2008-06-11 07:23:08

Při zapnutí tlumených světel, jde od levého tlumeného světla drát, ketrý jde do řídící jednotk ymotoru, a pokud je v něm proud,tak zvýší otáčky motoru. Totéž servo, pokud začneš točit volantem na volnoběh. tlakový spínač umístěný na servu (u N16 je to za motorem na nápravnici) ti dá impuls řídící jednotce že má zvýšit otáčky. Pokud přestaneš točit, klesne tlak a otáčky s eopět sníží). Totéž klimatizace. U těch světel je to zajímavé, ale ve všech schemetech je tento drát nakreslený. A asi bude i u ostatních modelů. Vzhledem k tomu, že jsem opravoval automatické zapínaní světel (montované přímo ve výrobě), tak zrovna tuto část elektrických schémat mám dost podrobně nastudovanou.

2008-06-11 08:07:27

Čo je mne známo tak to tak má byť - tak ako píše HonzaBK. Na mojom Mitsubishi(druhé auto) to tiež tak funguje a na Nissanovy v obdobnej miere to tak robý tiež. To som si všimol hneď pri kupovaní auta. Ináč na Mitsubishi keby to tak nerobilo tak je ECU v núdzovom režime-čo nieje dobré. Možno Nissany to majú tiež niečo v tom zmysle , čo by sa mi zdalo logické. Pri točení volantom máš večší odber a tak to ECU dorovnáva a pod.V Mitsubishi pri každom večšom odbere ECU pridá na otáčkach - svetlá/klíma/točenie volantom...

2008-06-11 11:32:37

Tento istý problém som riešil aj ja na N15 ga14.Pri dobrzdovaní so zapnutými svetlami pred križovatkou mi klesli otáčky až niekde na uroven 500 rmp,ale akonáhle som zastavil tak sa otáčky dorovnali,ejako som tomu nevenoval pozornost,ale zasa o niekolko mesiacov na to mi zasa otáčky nechceli klesnut na hodnotu 900-800rpm a držali sa niekedy okolo 1500-1200 ako keby bol zopnutý sitič a + do toho zasa občasne tie malé otáčky.Tak som zobral auto do nissan servisu tam mi ho dali na diagnostiku zistili nejakú chybu vyčistili klapku+acc ventil a rázom o 1,5hod bolo po probléme.Proste odborníci a cena?1900Sk.takže nebolo o čom.

2008-06-11 20:54:24

si dobre dopadol ja 2700 korun slovensky demontaz skrtiacej klapky cistenie aac ventilu montaz a consult

2008-06-11 21:16:54

Fúha.A to si bol v ktorom servise.JA som bol v Nitre a velká spokojnosť so všetkým.

2008-06-12 12:40:29

ja mel diagnostiku + vycisteni skrtici klapky, aac ventilu a bylo to za 1500 :) v brne :) - spokojen =)

2008-06-12 20:39:26

pardon 2774 skk v trencine

2008-06-12 21:43:12

S e sníženýma otáčkama jsem měl problém taky. Když jsem dělam brzdy a blbě jsem je odvzdušnil

Po správném odvzdušnění byl pokoj.

2008-06-13 13:41:26

V kterém brněnském nissanu to bylo? já vím o dvou: JPN cars a druhý je společně tuším s KIA.


Odpovědět