Fórum - Téma


Voda ve spalovacim prostoru


Fórum Technický koutek Voda ve spalovacim prostoru



1  2

2010-03-21 17:40:05

Nastartuju,Bily dym,dam ruku k vyfuku a ta je nasledne poprskana vodou.Menena hlava,tesneni hlavy.Kudy se tam jeste muze dostavat?Radte baby :-D

2010-03-21 17:57:00

Pak už jedině prasklinou v bloku by se mohla dostávat voda do spalovacího prostoru a to je docela nereálné.. Takže je nejspíše prasklá hlava nebo propálené těsnění. Proč se hlava měnila? Určitě se nedávala nová, kontroloval jí někdo? Kdo a jak dával těsnění?

2010-03-21 18:27:54

V zime zamrzla voda,bouchla hadice s kapalinou a auto se uvarilo.Pote sem vymenil tesneni a zjistil ze jsou nakopany ventily tak sem vymenil hlavu z vlastniho druheho pojizdneho auta.Hlava premerena,tesneni samozrejme novy.Vse si delam sam a se vsim si davam na cas nez abych to zfoukl rychle a naprd.Taky me napadla dira v bloku.Zjistil kdyz vytahnu svicku na druhem valci tak je dym pryc.takze to musi byt na ceste druhyho valce.Jinak v bloku sem skvirku nezaznamenal.Zkusim zmerit kompresi na druhem valci.Napada jeste nekoho neco?Ono v tom uz asi nic jineho byt nemuze nez hlava,blok nebo tesneni.

2010-03-21 21:19:11

Pokud je možno aby voda byla nasávaná do válce měla by naopak komprese unikat do vody, což se projevuje čeřením hladiny v chladiči. Kdyby to byl blok tak většinou je voda i v oleji. Ta druhá hlava je naprosto přesně shodný typ? Jsem jednou dělal Pežota který byl taky uvařený a popraskaná hlava. Dovezli mi novou, údajně přesně tu samou. Viditelně žádná odlišnost ale kanály uvnitř byly jinak a voda šla do oleje.

2010-03-21 21:20:46

Nechaval si hlavu a blok srovnat? Pokud ne, muze to byt problem.

Jinak o jaky jde motor?

2010-03-21 22:57:10

Hlava je naprosto stejna.Jedna se o motor E16i.Jeste me napada ze parozim v sani vede kanalek na vodu tak jedine ze by tam byla prasklinka ale to je mam takovy pocit jen u 4ho a 1ho valce a problem je ve 3-tim.a taky me napada ze jestli by byla voda v oleji tak logicky i olej ve vode a to by byl kour do modra a to neni.a olej neubyva a ani nepribyva.ale pro jistotu na ten olej mrknu.ale je to hodne vody na to ze to de jen z jednoho valce.zatim diky za rady chlapi

2010-03-21 23:03:40

Jak hlave je naprosto stejna? nechaval si to rovna nebo ne?

2010-03-21 23:05:31

Rovnat sem to nenechal ale v tom bych problem nevidel hele.Kdyby byla hlava kriva tak ne jenom na jednom miste zrovna u kanalku na vodu na tretim valci.myslim si ze tehle problem to nebude.zitra natlakuju chladici soustavu a zjistim kde to profukuje

2010-03-21 23:07:07

Jak rikam vody tam de na jeden valec kotel takze bych to videl na vetsi skviru nez na skvirecku na krivy hlave.

Zitra ti natocim videjko aby si videl to divadlo z jednoho valce

2010-03-22 18:03:45

Tak to vypada podle znameho na pistni krouzek.On ten kour je teda mozna opravdu malinko do modra ale kazdopadne voda tam taky de protoze se mi tlakuje hadice na vodu.Nevite nekdo kde se daji pistni krouzky na E16i sehnat?

Tady to slibene kratke demonstracni video

http://www.youtube.com/watch?v=f3jZKNrI2QQ

2010-03-22 23:12:33

Nasel jsem tohle.

http://www.automatejcek.c...istni-krouzky/O41003.100/

Co vy na to?Cena?Kvalita?Mate zkusenosti?Dekuji za pripadne rady.

2010-03-23 07:14:44

Prosím někoho chytřejšího, jak voda ve spalovacím prostoru souvisí s pístbníma kroužkama. To je asi nějakéá převratná novinka ve spalovacích motorech. že by kandidát na Nobelovu cenu za fyziku?? Nebo možná novej Baron Prášil??

2010-03-23 10:08:18

A nebo ze by se voda dostala do oleje skrz profoukly tesneni nez sem ho vymenil?Koukal si na to videjko?Nezda se ti ten dym do modra?Misto toho aby si poradil tak tady kecas do vetru.

2010-03-24 21:08:04

Měnit těsnění pod hlavou a nesrovnat hlavu je podle mě dost riskantní a myslím, že jsi na to právě doplatil.

2010-03-25 09:59:10

zmerim kompresi a dam vedet

2010-03-25 19:35:58

Promin. Měl jsem porouchaný internet. To co říkáš je možný, zažil jsem to ale ne u NISSANA. Já mám nějaký zkušenosti ale NISSANA mám teprve půl roku, nevím přesně v jaké vzdálenosti od sebe jsou díry v těsnění voda-olej. Ten kouř vypadá jako by tam už voda nebyla- byl by víc do bíla. Že voda (fridex) žere píst i kroužky je jasny, vlastní zkušenost. Fridex spalovaný ve válci mi vyžral kousek pístu až bylo vidět na první kroužek. Nepřišel jsem na to hned protože se jednalo o Vartburga a ten hulil pořád Je-li hlava stejná a dobrá, těsnění nový, udělal bych : kontrolu jesli funguje termostat, vyměnil olej v motoru, změřil tlaky ve válcích. Chycený válec (kroužky) bude mít menší tlaky. Zdar.

2010-03-25 21:03:03

Diky moc za pomoc.Konecne nekdo prisel s necim zajimavym.Presne to chci udelat.Zmerim tlaky,kdyz bude nekde tlak o vic nez 10% mensi nez nejvetsi tlak tak vypustim olej,sundam vanu+hlavu a vrhnu se na pisty.A co bude dal zjistim stejne az to rozhodim Kazdopadne pocitam s krouzkama popripade s pistama.Nicmene do toho jdu protoze nenecham muj moturek umrit

Jeste jednou dekuji za pomoc

2010-03-26 22:08:55

To neni pomoc. Udělat to budeš muset sám. To jsou jen moje zkušenosti ale ty závady můžou být různé a mít různé příznaky. Nejhorší je přesně to určit. Můj mechanik říkal: "Když víš přesně co tomu je, tak to je jako z 50% už opraveno". Podle toho do jaký opravy se chceš pustit soudím, že už máš taky svý zkušenosti. Tak jen držím palce a : než si nový kroužky sednou do starýho bloku nějakou dobu to může brát olej.

2010-03-26 22:22:41

No ale urcite to nebude brat olej jako ted :-D

A jeste ze nemam katalizator, ten by byl uz asi KO :-D

A co kdyby byly lizly pisty?Myslite ze by se dali pouzit z druheho motoru ktery ma najeto stejne nebo budou uz jinak zajety?Sednout by si to mohlo diky tem krouzkum nebo ne?

2010-03-26 22:32:52

Tak jsem si prošel tuhle diskusi a myslím že hledáš problém na ne úplně ověřených předpokladech.

1) voda ve spalovacím prostoru - podle natlakované hadice a poprskané ruky je to nejisté - ztrácí se ti voda z nádržky?

2) voda v oleji - pokud je tam, tak to v oleji poznáš, tvoří to emulzi

3) kouř z výfuku - tipoval bych to na olej - kontroluješ spotřebu oleje?

4) změřením komprese nic nezkazíš, může ti to dál napovědět

Přeji ti ať to není nic komplikovaného


Odpovědět

1  2