Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 63  64  65  66  67 ......... 108

2012-10-10 13:40:10

Tech rozdilu je hodne... stejne jako rozdil napr. highport a roller rocker.

Jestli ma 20V nebo VET smysl? Nema. Uz prvni a hlavni duvod je ten, ze to nikdo nezaplati. Hned druhy duvod je ten, ze je lepsi pracovat s klasickym a rozsirenym SR20VE a u turba radsi voli DET, resp. DE-T.

2012-10-10 13:49:32

Tenhle VE 20V vychazi uz snad nekde kolem 30tis. a i jagy uz taky nekdy nejakou cenu psal, takze silenost. A asi nebude konecna. Takze zlate "standardni" VE ktere vykonem zase tak nezaostava...

2012-10-10 15:27:57

30tis.? Minimalne jednou tolik + je treba vice dilu ke swapu a vice uprav.

2012-10-10 15:31:55

No byl to nastrel, asi jsem si spletl kolik jsi uz nekdy psal. Stejne je to proste silenost. Zase tak extremne vykonnejsi neni nez "nase" znamejsi VE teda neni. A ani to nema smysl.

2012-10-10 15:39:12

tak to víš že je lepší, ale zas víc sraní když je to z p12tky. to není 20 ventil ne?

2012-10-10 15:40:47

Prave ze to ma 20 ventil. Ale nekde se to tu uz psalo. Tedy sem si tim prevazne jist.

2012-10-10 15:43:05

Neni to 20ti ventil. Lepsi motor obecne je, ale neni v nicem lepsi, v cem by puvodni SR20VE zaostaval. Ktere motory myslite, ze jsou nejvic upravovane? Proste s 20V motorem se nema vubec smysl zabyvat. To kolik to ma koni v serii je dost nepodstatne vzhledem k o hodne vyssi cene.

2012-10-10 15:47:07

no tak nejsem úplně blbej pamatuju si to dobře. SR20VE 20V není 20 ventil, pouze jméno motoru

2012-10-10 15:48:37

Hmm, tak sem to zas posral, ja mel fakt za to ze uz jo Stejne to nemeni nic na tom, ze je to nesmysl. Presne jak psal jagy, jen opravdu, ale opravdu minimum lidi jsem videl ze by to meli v motoru a neco s tim vymysleli.

2012-10-10 15:51:31

tak něco jiného je u nás a něco jiného jinde jinak SR20VET se prý dával do Xtraila GT

jinak mám nové poznatky k E85 na Dacii 1.4, namontovaného od autorizovaného prodejce Dacia, Belda jablonec nad jizerou. Spotřeba stoupla oproti benzínu z 6,8 l na 8,9 l /100km E85 po 20 tisíci kilometrech, takže o nějaké návratnosti za instalaci se nedá mluvit. Takže druhé auto E85 nedostane.

2012-10-10 21:10:36

Tady neco kratkeho k tomu Xtrailu GT Kua, taky by mi to nevadilo...

Turbo X-Trail external gate

This is the first drive after having the gate installed!

2012-10-10 21:30:50

To nevypada na Xtrail GT...

2012-10-10 22:16:44

A na co? By to asi majitel nepsal. Navic je to snad nejaky Japonec...

2012-10-10 22:29:50

Ach jo... co mi tak verit. Staci, ze nema budiky do 180kmh, jako vsechny JDM auta. Pak pise, ze je to "Turbo" a ne "GT". Nebo si staci dat jeho dalsi videa....

X-Trail turbo flutter

Nissan X-Trail w/ GT2860rs, 3' exhaust, FMIC, 440cc injectors, EMS Stinger 4424, 8psi, ~250 all wheel hp.

2012-10-10 22:48:15

Sem slyšel že do Xtraila dávali SR20VET...je to pravda???

2012-10-10 22:58:51

jagy: No tak proste neco velkyho to bylo, stejne je to

Slooter: Noo, resime to tady

2012-10-10 23:02:37

Luky sorry sem mimo , mrkl sem na videa a zeptal se....vůbec sem to nečetl

2012-10-22 11:24:36

Jako pěkně tu základní třídveřovou Almerku potunil...až na ty tuzingový zadní světla vypadá moc hezky.

N16 compilatie

Een compilatie van mijn nissan almera N16, van aankoop t/m verkoop,

2012-10-22 15:06:25

Já tomuhle tuningu nějak pořád nemůžu přijít na chuť...můžete mi vysvětlit, proč lidi tuningujou 1,5 a né tu nejsilnější 1,8 nebo tu naftovou 2,2???

2012-10-22 15:12:01

slooter: hele to jsme dva. Snad když chci výkon tak si koupím nejsilnější motorizaci a s tím pracuju ne? jediné rozumné vysvětlení pro mě je zůstat v kategoriích na nějakých závodech, být nejlepší v 1,5 a podobně. ale to mě příjde docela přízemní, proč nebýt nejlepší v nejsilnější a tudíž nejlepší kategorii. navíc tomuhle člověku šlo jen o vzhled.


Odpovědět

1 ......... 63  64  65  66  67 ......... 108