Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 55  56  57  58  59 ......... 108

2012-03-05 15:19:51

P11 ma lehce pres 1200kg. Plus ma veci jako klimu, ktere kdyz se odlehci, tak je to bliz Sunnymu, ktery klimu nema. A o GT se ani nebavim, to jsou vyhozene penize. Dvoulitry P11 jsou zachovalejsi, levnejsi a lehci.

A nepsal jsem, ze N14 je spatne auto, ale ze uz pekny kousek nekoupis. Takze psat, ze N14 je levnejsi je spatna, protoze P11 je levnejsi na porizeni ve srovnatelnem stavu. Pekna N14 minimalne 40tis. kc. Pekna P11 20tis. kc. Proto rikam, ze lepsi a vhodnejsi stavet na zakladu P11. Jinak jsou to obe vyborna auta, Sunny ma lehci vyhodu vahy, Primera zase podvozku...

 Svobi
2012-03-05 15:21:50

Jo kdyz si vemu jenom klima kompresor a ten obrovskej zeleznej drzak co ho drzi . Tak jenom tam usetris 20 kg .

A jeste na nejaky zbytecny tezky veci jsem tam nasel

Viz treba serie svody

Jagy si myslis ze vzadu u primery bude mit ten scott russel vyhodu oproti nezavislymu jo ? Si myslim ze nezavisly musi bejt preci jen trochu lepsi ,ale predni napravu ma supr primka no . Ale tu ma i treba P10 .

2012-03-05 15:25:17

+- 20kg, hlavne kdyz je venku vedro jako svina, tak je Ti v aute alespon prijemne. Ono si zkus jezdit kdyz je +35°C jako tomu bylo loni. I s klimou to byl masakr a to mam teplo rad, ale to uz bylo moc...

Ale nejde to s ni zavodit, to auto pak vubec nejede.

2mato  
Mato
2012-03-05 15:29:54

Jagy nj asi to tak bude je pravda ze n14 hladat a este aj povyvarat to su zbytocne vrasky... do GT by som isto nesiel tlmice brzdy budem musiet riesit tak ci tak ked tam chces dat aspon o 20 koni + nejake nm naviac takze to je jedno + aj kasna sa unavi takze nejake nejazdene p11 ky budu mat aj menej unavenu kasnu co je fakt

Svobi scott russel nie je jedina vec na p11 tam ide o tie `chytre` puzdra, ale P11 je lepsia v rychlych tiahlych zakrutach a p10 N14 zas v pomalsich pripadne mozna pri rozbitom povrchu i ked to nie je uplne jednoznacne lebo na P11 a podobnych podvozkoch so scott russelom je dolezite aby zadny stabilizator nebol moc tuhy ak by bol prenasali by sa sily z jednej strany na druhu co by tu napravu ochromilo na nerovnostiach a odskakovala by...ale ing z nissanu to vedeli preto ma aj P11 makksi zadok na tlmicoch ako predok a dost vyrazne u GT takze nevsadili len na stabilizatory

 Svobi
2012-03-05 15:32:50

Luky : Resime celkem zavodak ne obejvacek

2mato  
Mato
2012-03-05 15:32:52

ja som z mojej odstranil kompresor aj jeho drziak + nejake zbytocnosti a vyzera byt dost lahka preto tak docela slape... pravda je ze aj seriove brzdy si snou celkom poradia pokial nespravis teda jeden poriadny masaker aspon zo 160tky na 100 potom ich uvaris hned

2012-03-05 17:31:16

já mám N14 (kupodivu zatím i zespoda prakticky bez koroze (a s klimatizací ) ), takže bych měl bojovat za to nezávislé zavěšení, ale myslím si že dneska ani tak nejde o to co je vzadu jako spíš v jakém stavu jsou pružiny a tlumiče a jak spolu fungují, teoreticky by to nezávislé zavěšení mělo být lepší, ale nissan na té tyči vzadu u N15 a P11 docela zapracoval

2012-03-05 18:51:59

Já vím jen jedno, a to že Petagne šel v Mostu pořád smykem, jak mu prdel utíkala a já se o to snažil a ani hovno až se tou snahou podělalo něco jinýho...ale auto se neurvalo ani o cm....

 Svobi
2012-03-05 19:01:17

Me se chovala suprove v Moste . A tofojovi taky . Jsme se tam honili pak jedno kolo dost tvrde uz a jeden jsme se drzel druhyho . A nekdy lehce utikala zad ,ale uplne v pohode spis te to nasmeruje do zatacky . Spis me stvali vracaky tam jsem byl s mojema gumama nedotacivej .

2012-03-05 19:27:06

Svobi: podle me je ta zadni naprava u P11 vymyslena dost dobre. Mozna na papire vypada hur oproti multi-linku, ale realita je jina. P11 se chova dost neutralne a nekdy az pretacive, coz neni u predokolky bezne.

2mato: presne jak rikas, stejne se vetsina veci po tech letech meni a GT neni zadna vyhoda.

Klimu jsem z P11 vyhazoval a vyslo to na cca 20kg, coz je na predni naprave dost znat.

Kdyz porovnam N14 vs P11, tak si myslim, ze P11 si necha vic libit... kazdopadne obe auta jsou vyborne a rychle. Spis dle techto veci bych se jednoznacne rozhodoval cena vs. stav.

 Svobi
2012-03-05 19:30:30

Jo ja si nestezuju jak se chova stim jsem spoky a obcas pekne nahodi prdelku .

U N14 kdyz jsem stim jel jsem mel pocit ze se ta kastle krouti . TO u p11 s rozperama furt pocit tuhosti poradny , taky plus.

2012-03-05 19:35:53

U almery je rozdiel v GTi aj v riadeni, ma ho strmsie. Neviem ako to je u GT, ale tiez bude asi ine ako v klasickej. Je tam este viac rozdielov, napr, v capoch, stabikoch, ramenach.. Takze z obycajnej to nikdy nebude GT.

2012-03-05 19:39:25

Nevim, co myslis tim, ze to nikdy nebude GT... ale mas vlastne pravdu, bude totiz lepsi. Primera nema jine rizeni ani cepy.

2012-03-05 19:39:29

To sice nebude, ale řídí se to úplně stejně. Jediný co bych rád z GT je kratší trojka.

2012-03-05 19:44:13

Neviem ako to je u primery, ale u almery je rozdiel v celom podvozku,preto som si myslel ze aj u primery to tak bude. Ale tam uz anglani asi setrili a je to rovnake u vsetkych typov.

2012-03-05 19:46:03

Nemyslím že ide o šetrenie, sériová N15 má 1.4 a 1.6 motor... ale P11 má SR s 130 koňmi... tak je to rovnaké jak GT.

2012-03-05 19:50:12

jj, zase tak extra rozdily tam nejsou. Jen par veci... Takze OKi.

2012-03-05 19:50:31

Myslim ze primery su tiez 1,6, ale asi mas pravdu. Urcite ich je viac s SR.

2012-03-05 19:54:33

Ano presne, asi sa im nechcelo na 1.6 meniť podvozok... bolo by to zbytočné asi

BTW : nepresuneme sa s tým inam...

2012-03-05 20:12:48

Tofoj: ta kratší trojka je hodně poznat

Nejprve jsem tomu nevěřil,ale je to tak


Odpovědět

1 ......... 55  56  57  58  59 ......... 108