Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 37  38  39  40  41 ......... 108

2011-07-31 13:26:18

nezorganizujem zájezd

[HD] Nissan DNA Garage - Racing History -

Across continents, over ruts, and through late nights, Nissan's storied racing heritage is steeped in modified streetgoing models. Long before pretentious technologies compensated for driver skill, Nissan's racecars were testbeds -- and the embodiment -- of honesty, accessibility, and durability. The evidence permeates these recent-vintage Nissans, displayed at the Nissan DNA Garage in Zama, Kanagawa, Japan. Please watch the other videos in this series. expotv.com for reviews; utterli.com for 24x7 car culture updates.

2011-08-02 23:23:47

Je to sice flash, nie video, ale zaujimave.

http://www.nissan-global.com/EN/HISTORY/

2011-08-02 23:46:44

Hmmm....zaújmavé

 jagy
2011-08-03 23:28:39

Protahl jsem Primerku na kopci a nevedla si vubec spatne vzhledem k tomu, co v tom je (resp. neni ). To auto ma obrovsky potencial a je skoda, ze to malokdo vi (nebo nechce vedet). Video kratoucke, svezl jsem se jen jeden den.

Kdyby to nekoho zajimalo, tak upravy:

GT vacky, HKS sani, Goodyear F1 Eagle 195/45 r15 a Eibach pruziny.

ŠÍMASPRINT Týn nad Bečvou 2011 - 209 JAGOŠ

209, JAGOS ...

2011-08-03 23:41:59

mě se ty gumy zdáli hned nějaký malý... , to sání je otevřený kit nebo jen vložka.

2011-08-03 23:56:59

Jagy: v čem vidíš ten potenciál? Nemyslím to jako výsměch, ale jako seriózní otázku.

Věřím, že má dost dobrý jízdní vlastnosti, ale jinak z toho motoru se podle mě žádný extra hodnoty dostat nedaj.

I když když z toho Tofoj vymáčkl zrychlení za 8 s. (doufám, že mu nevadí reklama ) tak to není tak špatný, ale přijde mi, že i ta převodovka není poskladaná příliš šťastně ...

škoda, že do toho nedávali silnější motory (teda jako sériovějš)

 jagy
2011-08-04 00:01:21

Pneu jsou takove, protoze byly za dobrou cenu od znameho a jsou to jeste "made in Germany". Sani klasika siska, vlozky nevedu.

Potencial ma cele auto a i motor ma veliky potencial, neni problem to postavit na brutalni vykony, ale tady to nikdo nezaplati. A i tak se to da postavit za strasne malo penez na hodne rychle auto. Viz. Karlik, par drobnych uprav a auto funguje vyborne a je rychle.

Prevodovka je samozrejme dlouha, nevhodna.. ale to neni problem vyresit. Kazdopadne staci poresit podvozek, brzdy, SR20VE a za smesne penize je to fakt hodne rychle auto.

PS: Auto je tak rychle, jako ridic.

2011-08-04 00:06:22

tak ta poslední věta je určitě pravda, ale platí spíš třeba v zatáčkách, ale na rovným úseku, kde dokáže jet rychle i cvičená opice je potřeba ten výkon... ale faktem je že stačí třeba 50 tisíc a Primera může mít kolik - 200 koní? to asi není špatný no Jen je to prostě hodně o tom ladění.

2011-08-04 00:12:04

petange : http://www.junauto.co.jp/...stomkit/s2140kitpd_en.pdf .... jen mít penízky.....a to je ještě slabej odvar

 jagy
2011-08-04 00:15:14

Tak zalezi na kazdeho vyuziti. Ono to jede i v primce, ale to auto je radost ridit v zatackach.

SR20VE swap cca 40tis. vc. prace minus cca 10tis. stare dily. Takze ve vysledku cca 30tis. kc.

Thommy: 2.2L se dela uz hodne dlouho. Moderni jsou 2.45L SR20VE, ktera maji az k 350konim (atmosfera). Ale stejne to je zbytecne, nikdo to nevyuzije.

2011-08-04 00:19:13

JJ to vím že 2.2 je už old school , ale to používaj hlavně na ty jejich hardcore DET 500HP+, u atmosféry jdou ještě dál ,jak si napsal

 jagy
2011-08-04 00:28:05

Jo, klikovky se davaji spis na turbo kvuli zdvihu. Atmosfere vic vyhovuje vyssi vrtani (tam uz se musi davat vlozky valcu). Mimochodem Mazworx drag S15 ma nejakych 1600hp (2.2L SR20VE-T)

2011-08-04 00:32:51

no dobrá ......1600HP ale dejme tomu těch 550HP v těch HKS Genki S15 je ještě ukočírovatelný i v provozu na silnici

2011-08-04 10:35:56

thommy: to je neodolatelná nabídka! jako že za ty písty a kliku atd. dáš třeba 50 - 150 tisíc Kč ? to je síla...

tak teda máte pravdu, i ty motory maj velkej potenciál

 jagy
2011-08-04 12:31:00

Kazdy motor jde upravit brutalne... ale zrovna SR20 vyjde levne, velke vykony a je spolehlivy.

Tohle je nejlepsi okruhovka - http://speedhunters.com/a...-gt-scotch-racng-s15.aspx

2011-08-04 13:00:00

tak to je síla, prej office worker... Zajímalo by kolik asi stojí ta sekvenční převodovka.....

 Svobi
2011-08-04 15:58:45

Jo P11 je krasne ovladatelna a dava dost vcas vedet na cem jsi . Jsou auta se kteryma bys nejel rychle a ,,bezpecne" ani po X letech ,ale s primerou si to muzes dovolit za chvili a vis jak se chova akdy ma dost

2011-08-04 21:45:41

petange : víš kolik stojí ještě teď novej SR20DE....cca. 260.000,- Kč a to máš pořád jenom 150HP.... , za tuhle cenu máš skoro komplet motor od JUN , Tomei , HKS..., ALE s dimenzováním na 500HP.... , takže není to nějak moc drahý zase...

Jagy : pěkná palubka v tý S15 , pěknej stroj to je , ale HKS CT230R neporazil

http://speedhunters.com/a...t-the-hks-ct230r-evo.aspx

2011-08-04 22:01:55

Svobi, napiš, který auta to jsou. Ty, co se nedaj rychle a bezpečně řídit ani po X letech.

Hlavně nepiš Daevoo Matiz , Trabant a podobné, to asi budem vědět.

Napiš ty další.

 Svobi
2011-08-04 22:46:08

Tak mezi takove hlavni adepti patri treba Fabie 1.2htp kombi . Tam absolutne od volantu nevis nic a pri sebemensi mysce se auto rozhaze jako prase . Kratka se chova celkem lip ,ale od volantu taky nic nevis.

Matiz nevim jak na tom je . Treba podobne auto Daihatsu move co mame stim litas na hrane a rovnas v pohode ,ale je to o necem jinem nez matiz uz jenom ze zadni naprava je nezavisla .

Jinak ta fabie v kombiku to ukazala i na vrchach o minutu horsi cas nez ostatni . Nerikam ze ztoho nejde udelat i na rizeni dobre auto ,ale beru seriovy stav.


Odpovědět

1 ......... 37  38  39  40  41 ......... 108