Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 37  38  39  40  41 ......... 108

2011-07-31 13:26:18

nezorganizujem zájezd

[HD] Nissan DNA Garage - Racing History -  |  Více info

Across continents, over ruts, and through late nights, Nissan's storied racing heritage is steeped in modified streetgoing models. Long before pretentious technologies compensated for driver skill, Nissan's racecars were testbeds -- and the embodiment -- of honesty, accessibility, and durability. The evidence permeates these recent-vintage Nissans, displayed at the Nissan DNA Garage in Zama, Kanagawa, Japan. Please watch the other videos in this series. expotv.com for reviews; utterli.com for 24x7 car culture updates.

2011-08-02 23:23:47

Je to sice flash, nie video, ale zaujimave.

http://www.nissan-global.com/EN/HISTORY/

2011-08-02 23:46:44

Hmmm....zaújmavé

2011-08-03 23:28:39

Protahl jsem Primerku na kopci a nevedla si vubec spatne vzhledem k tomu, co v tom je (resp. neni ). To auto ma obrovsky potencial a je skoda, ze to malokdo vi (nebo nechce vedet). Video kratoucke, svezl jsem se jen jeden den.

Kdyby to nekoho zajimalo, tak upravy:

GT vacky, HKS sani, Goodyear F1 Eagle 195/45 r15 a Eibach pruziny.

ŠÍMASPRINT Týn nad Bečvou 2011 - 209 JAGOŠ  |  Více info

209, JAGOS ...

2011-08-03 23:41:59

mě se ty gumy zdáli hned nějaký malý... , to sání je otevřený kit nebo jen vložka.

2011-08-03 23:56:59

Jagy: v čem vidíš ten potenciál? Nemyslím to jako výsměch, ale jako seriózní otázku.

Věřím, že má dost dobrý jízdní vlastnosti, ale jinak z toho motoru se podle mě žádný extra hodnoty dostat nedaj.

I když když z toho Tofoj vymáčkl zrychlení za 8 s. (doufám, že mu nevadí reklama ) tak to není tak špatný, ale přijde mi, že i ta převodovka není poskladaná příliš šťastně ...

škoda, že do toho nedávali silnější motory (teda jako sériovějš)

2011-08-04 00:01:21

Pneu jsou takove, protoze byly za dobrou cenu od znameho a jsou to jeste "made in Germany". Sani klasika siska, vlozky nevedu.

Potencial ma cele auto a i motor ma veliky potencial, neni problem to postavit na brutalni vykony, ale tady to nikdo nezaplati. A i tak se to da postavit za strasne malo penez na hodne rychle auto. Viz. Karlik, par drobnych uprav a auto funguje vyborne a je rychle.

Prevodovka je samozrejme dlouha, nevhodna.. ale to neni problem vyresit. Kazdopadne staci poresit podvozek, brzdy, SR20VE a za smesne penize je to fakt hodne rychle auto.

PS: Auto je tak rychle, jako ridic.

2011-08-04 00:06:22

tak ta poslední věta je určitě pravda, ale platí spíš třeba v zatáčkách, ale na rovným úseku, kde dokáže jet rychle i cvičená opice je potřeba ten výkon... ale faktem je že stačí třeba 50 tisíc a Primera může mít kolik - 200 koní? to asi není špatný no Jen je to prostě hodně o tom ladění.

2011-08-04 00:12:04

petange : http://www.junauto.co.jp/...stomkit/s2140kitpd_en.pdf .... jen mít penízky.....a to je ještě slabej odvar

2011-08-04 00:15:14

Tak zalezi na kazdeho vyuziti. Ono to jede i v primce, ale to auto je radost ridit v zatackach.

SR20VE swap cca 40tis. vc. prace minus cca 10tis. stare dily. Takze ve vysledku cca 30tis. kc.

Thommy: 2.2L se dela uz hodne dlouho. Moderni jsou 2.45L SR20VE, ktera maji az k 350konim (atmosfera). Ale stejne to je zbytecne, nikdo to nevyuzije.

2011-08-04 00:19:13

JJ to vím že 2.2 je už old school , ale to používaj hlavně na ty jejich hardcore DET 500HP+, u atmosféry jdou ještě dál ,jak si napsal

2011-08-04 00:28:05

Jo, klikovky se davaji spis na turbo kvuli zdvihu. Atmosfere vic vyhovuje vyssi vrtani (tam uz se musi davat vlozky valcu). Mimochodem Mazworx drag S15 ma nejakych 1600hp (2.2L SR20VE-T)

2011-08-04 00:32:51

no dobrá ......1600HP ale dejme tomu těch 550HP v těch HKS Genki S15 je ještě ukočírovatelný i v provozu na silnici

2011-08-04 10:35:56

thommy: to je neodolatelná nabídka! jako že za ty písty a kliku atd. dáš třeba 50 - 150 tisíc Kč ? to je síla...

tak teda máte pravdu, i ty motory maj velkej potenciál

2011-08-04 12:31:00

Kazdy motor jde upravit brutalne... ale zrovna SR20 vyjde levne, velke vykony a je spolehlivy.

Tohle je nejlepsi okruhovka - http://speedhunters.com/a...-gt-scotch-racng-s15.aspx

2011-08-04 13:00:00

tak to je síla, prej office worker... Zajímalo by kolik asi stojí ta sekvenční převodovka.....

2011-08-04 15:58:45

Jo P11 je krasne ovladatelna a dava dost vcas vedet na cem jsi . Jsou auta se kteryma bys nejel rychle a ,,bezpecne" ani po X letech ,ale s primerou si to muzes dovolit za chvili a vis jak se chova akdy ma dost

2011-08-04 21:45:41

petange : víš kolik stojí ještě teď novej SR20DE....cca. 260.000,- Kč a to máš pořád jenom 150HP.... , za tuhle cenu máš skoro komplet motor od JUN , Tomei , HKS..., ALE s dimenzováním na 500HP.... , takže není to nějak moc drahý zase...

Jagy : pěkná palubka v tý S15 , pěknej stroj to je , ale HKS CT230R neporazil

http://speedhunters.com/a...t-the-hks-ct230r-evo.aspx

2011-08-04 22:01:55

Svobi, napiš, který auta to jsou. Ty, co se nedaj rychle a bezpečně řídit ani po X letech.

Hlavně nepiš Daevoo Matiz , Trabant a podobné, to asi budem vědět.

Napiš ty další.

2011-08-04 22:46:08

Tak mezi takove hlavni adepti patri treba Fabie 1.2htp kombi . Tam absolutne od volantu nevis nic a pri sebemensi mysce se auto rozhaze jako prase . Kratka se chova celkem lip ,ale od volantu taky nic nevis.

Matiz nevim jak na tom je . Treba podobne auto Daihatsu move co mame stim litas na hrane a rovnas v pohode ,ale je to o necem jinem nez matiz uz jenom ze zadni naprava je nezavisla .

Jinak ta fabie v kombiku to ukazala i na vrchach o minutu horsi cas nez ostatni . Nerikam ze ztoho nejde udelat i na rizeni dobre auto ,ale beru seriovy stav.


Odpovědět

1 ......... 37  38  39  40  41 ......... 108