Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 34  35  36  37  38 ......... 108

2011-06-09 12:34:22

To je prave ten paradox, ze se auto na zavodu opotrebuje mene, nez treba v kazdodennim provozu.

2011-06-09 13:37:29

Joo, to je pravda, kazdodenni provoz je fakt nejvetsi rasic aut. Ale je fakt, ze ja s autem jezdim stejne jen o vikendu (okolo tech cca 300km). Pres tyden dojizdim do Prahy do prace a tam se mi vyplati vice jezdit s pomoci MHD, takze Primerka mi stoji na zahrade a ceka na vikend.

PS: Byt u nas silnice a ruzny cesty vcetne konstantniho pocasi, tak by ty auta vydrzely vyrazne vic.

2011-06-09 14:46:51

Ono by stačilo kdyby přestali solit, jenom pluh a za ušetřené peníze opravili ten menší počet děr který by bez soli vzniknul

2011-06-09 15:01:02

Ja se prave obavam, ze bez te soli to u nas nejde. Tedy nekde asi jo, ale jinak je treba. Je to proste naprd, pusobi na ty auta vsechny vlivy, ona staci jen ta voda...

2011-06-09 15:07:41

Zajimave, ze ve Svycarsku to bez soli jde. Slo to vzdycky a je to i lepsi... stacilo by, kdyby se pluzilo, sypalo a byly povolene hroty.

2011-06-09 15:21:01

zaprve hřeby mit muzes ale jen na vozovce se souvislou vrstvou snehu nebo ledu, to tady asi neni celou zimu jak ve švajcu a pochybuju ze kdokoliv by kola měnil treba kdyby jel z rožnova do brna. lidi sou lini i nasazovat retezy.

jinak souhlasim stim ze bez soli to jde.

jinak na pouziti hrebu i na hole vozovce byl vynalezen tzv mastixový alfaltový koberec v 70letech v rakousku odolny proti deformacím atd atd atd... celkem zajimava zalezitost samozrejme u asfaltu je problem ze kdyz jsou odolne vuci mrazi zase v letě díve tají resp maji nizky index tekutosti atd... celkem obsahla problematika.

2011-06-09 15:27:27

Tak kdyz uz jsme OT, tak mate pravdu ze to jde bez soli, ale asi fakt ne u nas.

I kdyz byl jsem letos v lednu v Rakousku a tam taky solili, jako divy, jeli ale klidne 2-3 pluhy hned po sobe a i hodne predem solili. Tam ale kazdopadne maji vse vosefovany a je to OK, hlavne vesmes ty silnice. No a auta dostavaji asi taky zabrat.

Nevim no, nema cenu to resit, protoze u nas stejne nikdy nic neslo a ani nepujde. Resp. slo a jde, ale jen krast a podvadet, tot vse...

2011-06-09 16:13:17

tak ono záleží jaký jsou teploty, pod ňáký už ta sůl stejně nefunguje a solí se vždy ...

já myslím, že by se dala sůl používat ve značně menší míře - většinou sůl jenom zpsůsobí takový to mejdlíčko, který klouže nejvíc

ale hroty to je trochu přehnaný si myslím

2011-06-09 18:32:59

Být hroty povolené a já jezdit se svojí car i v zimě, tak je rozhodně používat budu...

2011-06-09 18:41:41

Zase si nepředstavujte hroty jako maj ve WRC, ty co používají v běžném provozu tam kde se nesolí jsou poměrně malé a dá se s tím jet i normálně po asfaltu, protože ten hrot se jakoby zamáčkne do pneumatiky, samozřejmě je to hlučnější a silnici to asi i víc poškozuje, ale zase je otázka jestli by to udělalo na silnicích větší škody než ta sůl.... A myslím že bez soli by možná souvislá sněhová pokrývka byla daleko častěji než dnes. Co se týče samotné jízdy, někde jsem četl že se pak i s těmito malými hroty se dá jet na sněhu běžně až o 40 km/h rychleji než bez nich.

EDIT: Jo tady jsem to četl: http://www.pneuclub.cz/38...hroty-pneumatiky-s-hreby/

EDIT2: a našel jsem i pěkné video k tomu (aby to nebylo zase tolik offtopic) http://www.youtube.com/wa...gXlJb_DFg&feature=related

2011-06-10 11:02:43

jen se vrátím k tomu videu od Lukyiska:

co to bylo za trať??? dyť on tam vesměs jel asi tak 10km/h protože to byly 180° zatáčky ?!

to mi přijde teda uhozený - spíš jako výuka parkování ... to si myslím, že na tohle konkrétně ty auta teda nejsou

nic proti nomrálním závodům

2011-06-10 12:25:39

Dark.rider: Na hrotech se da jet mnohem rychleji. Znami jezdi hroty na EVO/STi a sami prirovnadaji trakci a brzdeni k bezne pneu na suchu.

2011-06-10 12:31:23

petagne: Pravda, taky me tenhle zavod nejak moc nebere, je to takovy o nicem. Mozna jak pro koho, ale vrchy a okruh je zabavnejsi bych rekl.

2011-06-10 13:11:50

Tebe to nebere protože sis to nevyzkoušel. Veř mi že na plácku s pár pneumatika dokáže bejt dobrá sranda. Už jenom kvůli tomu že za tím volantem něco děláš a ne jako na dálnici. Ale na první místo řadím jízdu na okruhu, to je pro mě svátek

2011-06-10 13:35:18

to je možný že je to sranda, ale taky si myslím, že tímhle typem závodu se to auto fakt huntuje ultrarychle - hlavně teda drahá sranda pneumatiky, ale i převodovka, brzdy, ...

nevím no - okruh nebo vrchy mi přijdou smysluplnější (ale je to daný možnostma, to je jasný)

2011-06-12 12:27:44

nissan vs aston martin

2011-06-12 13:14:31

no ten první ťukanec byl v rámci limitu,to se občas stane,ale co ten DBR9 pak udělal to nechápu....spůsobil si to sám

2011-06-12 20:55:20

Hlavne ale ze mu to oplatil, ze jo... Dobrej blb, fakt ze jo. Ani neumi projet vedle nej. A pokud se nepletu, tak to uz asi ani nebyl ten Nissan, ktery mu puvodne zpusobil to pretoceni, ten uz musel jiste mezitim davno odjet, takze tohle byl nejaky jiny. No proste blb...

2011-06-12 21:56:57

http://www.navratdorealit.../index.php?p=view&id=9264 kuknete rovnou na druhe video .Tam je lepsi pohled.

Ve 240 dostat takovej smyk a jeste komentovat

2011-06-12 22:05:13

to teda jo


Odpovědět

1 ......... 34  35  36  37  38 ......... 108