Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 108

2011-03-03 14:02:10

Ale nikdo prece netvrdil ze ne... ze ja jsem neco posilal.

Smysl to ma veliky http://www.youtube.com/re...ry=left+foot+braking&aq=f

2011-03-03 14:21:23

na procvičení angličtiny dobrý, ale stručně a česky? - jako že to částečně nahrazuje uzávěrku diferenciálu? nebo co to fyzicky zlepší?

2011-03-03 14:39:31

tak v rally se běžně brzdí levou nohou a motor se drží v otáčkách aby tě na cestě ze zatáčky nepotkal turboefekt to je podle mě jedna věc, ztráta otáček jsou setinky dolů. teoreticky to může nahrazovat samosvor do jisté nepohodlné míry asi. Vnitřní kolo se točí pomaleji a klade menší odpor brzdám tudíž se více přibrzdí a přebytečný výkon se přenese na vnější kolo, s kterým mají brzdy větší práci. takže by se měl zrychlit průjezd zatáčkou aniž by tě to tlačilo z ní ven. jinými slovy docílíš bez samosvoru toho aby se na vnější kolo přesouvalo více síly než na vnitřní. svoje auto mám ale moc rád než abych to zkoušel v praxi. osobně spíš nacvičuju užívání všech třech pedálů. aby člověk stihl dát meziplyn, podřadit a ještě brzdit. mám dlouhé nohy (46) a GTčko má pedály blízko u sebe tak mi to vyhovuje a dá se s tím dobře vychutnat zatáčka, ale zatím mi to moc nejde

2011-03-03 14:53:14

Tak u predokolky e brzdi levou ,abys potlacil nedotacivost . Muzes tak docilit i efektu jako s rucni brzdou a predni se ti treba nezaseknou protoze je tahne motor ,ale musis to umet a mit cit . Si zkus zabrzdit predni a ze zacatku skoncis v okne . A u ctyrkolky podobne tam ji prehodis do smyku a vlastne nedotacivost tez potlacis. A nebo jak rekl chmeldo pro udrzeni tocek motoru

2011-03-03 15:03:09

tak na udržení otáček bych to chápal s vyšláplou spojkou...

jednou jsem si to zkusil zabrzdit levou ... nebylo to ono :D je to hrozný jak člověk v tý noze nejdnou nemá cit

chmeldoslav:

taky se učím s meziplynem, ale furt to nemám zažitý a tak je to strašně pomalý, no chce to cvik

2011-03-03 15:54:13

Nemuzes brzdit pred zatackou s vyslaplou spojkou, to by si WRC poslal rychle z cesty, zvlastne na sotoline... Totiz na rally autech je tukanec do brzdy ve spravny okmazik klicova zalezitost, protoze to prenasi hmotu celeho vozidla na rizenou napravu a tak zpresnuje nasmerovani do zatacky (vetsi grip na rizene naprave). Auto na sotoline ma mekce nalazeny podvozek s velkou svetlou viskou, takze takove pribrzdeni je klicove, protoze normalne pri akceleraci mas predni napravu naopak odlehcenou, a pak v te rychlosti to uz nezatoci a zadek te tahne rovne (extremni nedotacivost pod plynem), potrebujes auto pretocit (odlehcit zadek), takze pred zatackou tuknes do brzdy a stocis volant a plyn. A prave toto muzes rapidne zrychlit s brzdenim levou nohou, protoze u turbo motoru nechavas tlak v turbu a za apexem zatacky te to rychleji vytahne ven. U atmosferickeho neztracis "tolik" vykon, protoze diferencial umozni minimalni snizeni otacek prenosem vykonu na jednu stranu naprav.

Aby si udrzel tlak v turbu, musel bys motor drzet na stejnych otackach jako pred vyslapnutim spojky, takovy cit pri brzdeni (pata-spicka) nebudes mit, takze bud ti to padne nebo vytocis motor na omezovac a pak davas cocku jak motoru tak spojce. A potom, uz vidim, jak dve sekundy brzdis a pritom drzis patu na plynu ve stejne pozici a presne jak potrebujes si davkujes tu brzdu... ee to je o krec v noze -;)

2011-03-03 16:18:27

teda koukám, jaký jste tady znalí závodníci

jen furt nechápu - když jedu pod plynem a přitom sešlápnu brzdu (bez vyšlápnutí spojky) tak otáčky motoru jdou dolů - vše je pevně spojený, takže pokud brzdy "přebijou" plyn tak auto brzdí a tudíž i klesaj otáčky motoru, tak jakej (z hlediska udržení otáček motoru) to má smysl ve srovnání s brzděním bez plynu - kromě toho, že to nebrzdí tak rychle ?!

neříkejte mi, že udržíte otáčky motoru a přitom auto přibrzdí ...

jakžtakž asi už chápu, že to může mít lepší trakci - přibrzdím kola, tak se výkon rozdělí na obě kola - nejen na to odlehčený (ale to je zase výhoda hlavně v případě bez dif. se zvýšenou svorností)) , ale ty otáčky prostě nepobírám

s tím citem v noze máš pravdu, ale i to se určitě dá natrénovat...

2011-03-03 16:30:18

Nikdy jsem neslyšel o tom, že by se to použivalo u závodních automobilů pro nějaký udržení otáček..levou nohou se brzdí prakticky jen na šotolině/sněhu a to kvuli omezení nedotáčivosti, případně na asfaltu u předohrabů, kde se nastaví tiltonem velká brzdá sílá na zadní nápravu- vlastně taky pro řešení nedoáčivosti..

2011-03-03 16:49:22

No taky si myslim ze ty otacky(tlak turba) by nemeli bejt velky problem protoze kdyz litaj rally nebo tak tak prece motor nesolichaj na 2000ot. to maj mozna volnobeh. A ve vysokych to je natlacene hned

2011-03-03 19:12:15

tady trochu blbnul s pulsarem http://www.youtube.com/watch?v=PSi7Ojt4qhE

2011-03-03 19:27:10

musi to byt pekna supa sa na volacom takomto vysantit na snehu

2mato  
Mato
2011-03-03 19:59:23

aj bez snehu to je zaujimave, navyse so super komentom

http://www.youtube.com/wa...i5FomNWVQ&feature=related

2011-03-03 20:13:20

No az na ten vysokej a na okruh mekej podvozek tak pekny hlavne jde videt ze s dobrozu vahou to jde i na silnejsiho

2mato  
Mato
2011-03-03 20:22:26

jj ale ten skyline nebol u nic tvrdsi to bola tiez dobra hupacka

Wla
vlado
2011-03-04 14:44:54

Sorry ze vam odbocim od temy ale toto video sa mi zdalo byt zaujimave tak vam ho sem dam snad sa vam bude lubit je to swap Z-tka na LS2 6.0 400PS a 550Nm

Nissan 350z w/ LS2 Swap on Dyno

This is one of the cars that showed up to C3's Dyno Day back in October. This 350z has a full LS2 swap and in general is pretty beastly. I understand that there was a potential turbo build on the LS2 to compliment that fact that it's already sprayed. Hopefully we'll see this car again.

Nissan 350z ls2 swap, nissan 370z, infiniti, skyline, g35, g37, corvette, ls2, gm, dyno, pull ...

2011-03-04 15:13:28

komentator je trosku namysleny, jak keby zozral vsetku mudrost sveta:)))

2011-03-04 17:21:08

Wla: K cemu tam davat tenhle motor kvuli tak malymu vykonu nechapu.

Nehlede na to ze to bude tezky na cumak

Wla
vlado
2011-03-05 12:41:20

Svobi: tak urcite to nenehaju len tak to boli seriove parametre toho motoru.

Na cistu stopu to isto nieje ale skor na drift a preco..?

kukni videjko okolo 3:05 tam zacen rozpravat ohladom toho motora-

Formula Drift 2009 Champion Chris Forsberg

Formula Drift 2009 Champion Chris Forsberg "Portrait of a Champion"

by Speedhunter. com and Will Roegge.

Formula, drift, 2009, champion, chris, folsberg, video, drifting, cars ...

2011-03-05 17:47:06

Svobi: To, cos napsal je desna blbost.

2011-03-05 17:53:56

A vcem ze ten motor bude tezsi ? ANO BUDE Akorad vcem je dobrej mozna spolehlivost a kroutak odspod


Odpovědět

1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 108