Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 108

2011-03-01 20:11:24

Tak Audi R8 nebo Nissan GTR je špička obou automobilek.Můj názor je že GTR je nynější vrchol ve sportovních autech vůbec-poměr výkon/cena/výbava je bezkonkurenční.

Napište mi kolik seriových aut má 0-100km/h za 3 sekundy(GTR po faceliftu).

Jinak Audi není dávno co bývalo v 90´letech.Jejich technologie šla špatným směrem.Jejich kolabující přední nápravy,V6TDi a to co udělali teˇs předním pohonem po přemístění motoru pro zlepšení těžiště to je vrchol.

Dělám v automobilovém průmyslu a vyrábíme jeden důležitý komponent a můžu říct,že Audi chce držet krok s nej technikou vs jejich šetření se moc neslučuje.Když srovnám třeba s Porsche ,které může být v některých segmentech cenově srovnatelné je Audi dětská chrastící hračka.Nahoře huj uvnitř fuj.Audi je za ty prachy "předražený šmejd"Hogw.

2011-03-01 20:14:39

to nieje len pri GTR. myslim, ze tie naklady budu dost podobne medzi supersportami. napr. na Veyrona stoji prva prehliadka po 5000 km 600000,- Skk. je to zase ina cenova kategoria, ale chcem tym povedat, ze kazde taketo auto ma velmi vysoke naklady na udrzbu.

2mato  
Mato
2011-03-01 20:27:25

suhlas s Jifom...audi je len drahsi VW , teraz sice nevravim o R8 co je zas niekde inde, no Audi vzdy bolo o pozlatku....nech sa to tvari solidne vyzera premiovo a ma kvalitny interier je tiche odizolovane..to je vsetko a su to veci co posobia na oko omak...proste povrchnost

technika bola vzdy zaostala, audi 80 malo 2 vyhody....quatro a TDi bol v 90r dobry dieslak ale inac auto technicky zaostale ! a takto by sa dalo pokracovat, japonci mali progresivnu a vyspelu techniku a audi dotahovalo len obycajne veci preto bolo vzdy mrtve charakterom

tak isto aj bezne sport verzie,,,,tvrde prkno podvozok co trasie nefunguje odskakuje netlmi a nejaky mamuti motor + turbo .... primitivne

este dodam, ze audi bol vzdy dokaz, ze ludom stacia uplne priemerne auta

2011-03-01 21:16:14

kazdy ma svoj nazor na auta okolo nas....podla mna uz dnes nieje auto na ktore by boli nizke provozni naklady...mozno nejaka stara felicia favorit a podobne ...ale dnes aj ceny nahradnych dielov napr.spominanej skodovky sa vyrovnavaju cenam napriklad japoncom....cize je to vsetko len o skusenostiach s urcitim modelom

2011-03-02 09:59:01

jifo, 2mato: Vsak ano, to snad zaznamenal kazdy pred mesicem dohodu koncernu (hrozilo se i zavrenim skody), ze si rozdelili segment dle "comfortu". Skoda je koncernovy low-end, VW je midstream a audi ma byt nejluxusnejsi co muzes v koncernu muzes koupit. Tato dohoda zapricinila, ze nove superby museli byt ocesany na vybave, protoze vysoce previsovaly sve konkurenty pasaty... No a pak si vybirej auto, kdyz kupujes trikrat to same a pritom trikrat s jinou cenou a to vzdy dvojnasobne vyssi.

Jdem si stavet caterhamy

2mato  
Mato
2011-03-02 11:44:29

tak zavrenim skody by to nikdy neskoncilo, to sa nestane, to seat by uz davno neexistoval, ale je to logicke, skoda by bez koncernu nebola dnes tam kde je tak sa musi uspokojit, ze sa nebude pliest do kapusty zivitelovi....

Len s tou kvalitou za, ktoru si ludia platia to je stale mimo, pozri si cennim novej A1 ... co je na tom aute take ? zas....dobre spracovany interier, spatne auto, platforma z pola mcpherson + skrutne tyce v zadu 1,4 TSi a cena daleko za 500tisic.... opat nicim vynimocne auto len klasicky oplacany recept spravit z hovna bic

no radsej to nechajme toto je tema o videach

http://www.youtube.com/wa...o05McRluE&feature=related naskok diky technice 0-100 11s a 0-140 radsej neratame

2.8 V6 http://www.youtube.com/wa...5zusASDG8&feature=related takto zufale vykony som este na V6ke nevidel

2011-03-02 19:28:15

no tie audiny su nejake lenive mas pravdu ale viezol som sa v audi 100 cize A6 2,0e a slo to celkom fajn tak nevim ci je toto pravda

2mato  
Mato
2011-03-02 20:29:03

vsetky tak idu, su to zaostale motory, idu len od nizkych otaciek ale jakmile chces vykon a predbiehat ci jazdit uz to nejde.... takze ked to niekto netoci tak sa ti zda ako taha a ani ho nemusi vytocit no ani nemoze lebo to kape a nad 100 km/h to oficialne zabali ide to horsie nez dobra 1,6

2011-03-02 21:46:12

väčšina koncernovej produkcie sú úplne impotentné autá

 Svobi
2011-03-02 21:52:36

me spis u nich prijde proste dopravim te z A do B pokud se mi chce ,ale to je vse . Zadna poradna zpetna vazba pro ridice zadna zabava , vse preposilovane naposled jsem si nezvykl na brzdy ani za 100 km

2mato  
Mato
2011-03-02 22:26:09

no ale chlapci s A6kami 2.5Tdi quatro s-tronic , sport podvozokom a 18kami na runflatoch vam povedia nieco ine

2011-03-02 22:48:56

Srovnavate naprosto nesrovnatelne. Fakt nechapu, jak nekdo vubec muze srovnat Primeru s A6 a podobne? Jeli jste v tom vubec nekdy?

2mato  
Mato
2011-03-02 23:02:00

jagy to bol vtip .... na margo audi `elity` ja som tu porovnaval audi 80 2.0e s primerou ked uz...aj preto tie videa...

A6 je velkostou, vahou a zameranim uplne inde a isiel som v tom

2011-03-02 23:06:20

Audi80 mi tak zle neprijde...

http://www.youtube.com/watch?v=0vrsDXLunxI

http://www.youtube.com/watch?v=u0ow7rXdwPc

.. docela bych s tim dokazal zit

Jinak A6 2.5TDi mame doma 6let, X kamaradu v okoli take, jeden je i servisuje... takze vim, ze tyto auta rady trpi na vacky, cerpadla, predni napravu atd... ale to svezeni je v tom vyborne, "male" letadlo, hudba Bose, atd.. zpracovani taky vyborne, 400-500tis. km a kozeny volant stale neohmatany, sedacky neprosezene. Je to proste neco jineho, nez Nissan... na pohodlne jezdeni opravdu dobre. Samozrejme sport. jizdu a zrychleni v tom clovek nenajde...

Audi 80 Quattro Snow Fun

Audi, 80, quattro, snow, winter, fun, rally ...

 Svobi
2011-03-02 23:17:23

Jo souhlas Jagy. Jako ty novy A6 v quatru paradni rodiny auticko .

A ty stary A6 2.5 TDi co jsem delal nebo slysel tak jako motor slapal ,ale presne hlavy ty vacky,hydrostely a vecny netesnosti oleju. A cerpadlo to ma to co Almera 2.2 dti tedy Bosch VP44

Jinak tu starou 80 v quatru bych si na zimu koupil by mi alespon nebylo lito kdyz bych ji nekam poslal nebo stare subo . Jinak stou primcou 4X4 by ti to jagy melo jit rovnako

2mato  
Mato
2011-03-02 23:18:10

no ale mam dojem, ze ty porovnavas teraz neporovnatelne

porovnavat motory, podvozok, napravy a jazdne vlastnosti A 80 2.0 s primerou to je tam kde je audi len zaostala sunka a obhajovat to nejakym quatrom na snehu....tam si zajazdis i s mizernym motorom , podvozkom a dobrym pohonom co audi splna

takze s tym pohonom si to nezachranil, to z audi nerobi naskok diky technice... neviem ci si jazdil uz audi 80 s prednym pohonom ci uz benzin alebo tdi niekedy, ale je to dost o nicom

2011-03-02 23:54:43

Ja nepsal, ze je to lepsi auto, nez Primera... ale taky to ma neco do sebe. Proc ma kazdy tendenci neco sprovnavat?

2mato  
Mato
2011-03-03 00:00:14

tak ja som zrovnaval z dovodu diskusie o audi.... kedze niekto ho tu troska moc vysoko dvihal... inac nemam problem uznat, ze v niecom je i dobre a na A6 som nepovedal tiez ziadne zle slovo, na to co je urcena je OK, ale aj tu cenu treba brat do uvahy ovsem... takze v pohode primera ci almera atd urcite nieje auto pre kazdeho a preto ju ani kazdy nema...

tak pokial to niekomu vyhovuje nemam problem quatro je tiez dobra vec pokial to nejazdi len po suchu, takze u mna v pohode...

2011-03-03 08:06:33

treba sa prihlásiť na nejakú zimnú severskú rely.tam by sa nám panenky pekne pretočili....

inak, fajn, hlavne že neskočil do jazdnej dŕáhy zajac, alebo nejaký vyľakaný divočák...

2011-03-03 13:02:56

takle by se dalo blbnout asi s každou čtyřkolkou (možná kromě těch prošpikovaných elektronikou)

jakej smysl má stát na plynu a přitom šlapat na brzdu (bez spojky) ?!


Odpovědět

1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 108