Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 108

2011-02-18 21:30:37

Neda mi to nez se nepridat do diskuze. No co rict,jsou to proste "frajeri" Takhle si pohuntovat auta. Kazdopadne tezky to s temahle karama asi je,nebo tezsi,ale kdyz to nemam v ruce,tak s tim radeji nejezdim jak magor,tohle byli evidentne tupci jak se patri.No skoda slov a penez a aut...

2011-02-19 00:42:30

a ten posledni by mel radsi jet autobusem a to ferrari prodat

2011-02-19 02:01:07

Tak pak to Jagy už chápu ,

2011-02-19 16:19:11

Nissan Hardbody SR20DET Aruba Drift

Nissan Hardbody SR20DET Aruba Drifts on street copyright www.youtube.com

Nissan, hardbody, drift, sr20det, aruba, pickup, ute, fever, burnout, slide, compcellsolutions ...

2011-02-19 18:29:41

slusny driftik co povedat dobry motor to ma

2011-02-19 19:04:38

DK - drift king

2011-02-19 19:54:51

Primera/G20 SR20VE Acceleration - Sound

A video showing the flexibility of the SR20VE powerplant as fitted to a Primera/G20. Video also has average sound and gives an idea of how the engine sounds at full throttle

First overtake is pulling from 50kph to rev limiter in 4th uphill. Second section shows flexibility of powerband

Video gives very brief spec of motor at start

Visit StrikeEngine for Primera and SR20VE tuning information

Primera, sr20ve, g20, acceleration, accelerating, nissan, infiniti, power, exhaust, sound, intake, apexi ...

2011-02-20 21:40:08

cestny pirát

2011-02-20 21:43:17

N13 Pulsar CA16DE on the dyno

Off to see what my ca16de-powered daily can do as a base run before the ca18det conversion. I didn't expect much and thats what I got, but it was a lot of fun!

N13, pulsar, sentra, sunny, cherry, exa, ca16de, ca18de, ca18det, dyno, pull, mod, tuning, custom, engines, cars, vehicle, race, drag, racing, burnout, automobiles, turbo, exhaust, street ...

2011-02-28 22:21:55

no tak toto GT-R je vazne vydarene auto ...pomaly nema konkurencie

Audi R8 V10 vs Nissan GT-R (english subtitled)

A test between the Audi R8 V10 and the Nissan GT-R. With Dragrace!!

Audi, r8, v10, Nissan, gt-r, dragrace, race, test, auto, car, autoweek, tv, supercars, fast, skyline ...

2011-02-28 23:43:05

Tak ona Audi je zaprve pekna (s*acka) a za druhe mas pomalu dve GT-Rka za cenu jedne Audi...

A proste je to tak, Nissan GT-R je nejlepsi sportovni auto a hlavne nejlevnejsi. Tedy pokud se nepletu,ale jako za tohle cca v prumeru 1,7 milionu,to je nadhera.

2011-03-01 09:26:11

No Luky, zase tvrdit ze audi je sracka je trochu tvrdy a neuvazeny. Musis si uvedomit, ze pulka sportovnich super aut jsou audi. Audi produkuje a hlavne investuje sileny prachy do vyvoje motoru, ktere potom jezdi v autech jako jsou Lamba, maserati a pod. (skodovky samo taky, kdo myslis, ze vymyslel system PD, a common rail). A potom Audi umi auto udelat. Dnes je to jedina znacka, u ktere se nemusis strachovat, ze se ti auto rozpadne po dvou letech, coz bohuzel neplati ani u tech japoncu, ktery byli zatalceni do kouta stejne jako ostatni snizovanim cen. No a nehlede na to, ze na GTRko ti tvrde priplati samotny nissan. Na GTRko ma program marketingovy, to auto je levny jenom z toho duvodu, ze diky tomuto auto nissan propaguje svou znacku co by diamant ve sportovnim vyziti. Kdyby nenasadil toto, tak GTRko neni zdaleka tak levne (i kdyz i bez toho by bylo stale levnejsi nez R8, proste nissan byl vzdy nejlevnjeis z japonske trojky)

Ted jsme menili predni okno ve dverich u S4 (2007) A je to udelano trikrat brilantneji nez u primery napriklad, a lip nez u soucasne skodovky. Proste tu cenu si to zaslouzi, i kdyz to na prvni pohled nevidis, ale cas ti to ukaze. A to je opet to o cem sem mluvil zde jiz drive. Nemecky zakaznik je ochoten to zaplatit, ze vi, ze ma kvalitu i tam, kde to nevidi.

2011-03-01 11:48:42

No ze by audi vymyslelo comonrail se mi moc nezda . Zvlaste z duvodu kdy uz davno vsichni jezdili comonrail koncern mel jeste stary. Spis bych rekl mercedes.A ze by byli jejich motory neco extra to nevim no kdyz vezmes FSi tak to je zase Gdicko od Mitsubishi . Takze mozna ty motory co jdou do lamba a podobnych jsou tridy .Ale kdyz se podivas na stary oceneni kdy jeste furt neresili ekoterorismus tak tam uvidis oceneni Nissanu a BMW.

Podle me Audi nedelalo nikdy super extra motory a ani hyper super auta spis takove limuziny. A kdyz se podivas na jejich sportaky casto bejva problem motor pred predni napravou a je tezky na cumak a nechce se mu do zatacek. I kdyz se mrknes na youtube kde japonci testovali Lambo a dalsi s GT-R tak i to lambo bylo nedotacivy tam kde to GT-R prolitlo jak nic

2011-03-01 16:18:21

Kucí, PD, CR, a přimovstřik benzínu bylo vymyšleno cca 50-60let zpět

2011-03-01 16:24:49

To tady nikdo nezpochybnuje, to snad vsichni vedi, ze PD pouzila audi v quatru pro zavodni ucely nekdy ve 80. letech (dokonce nejak 1971 nebo 79, ted si nepamatuju presne)

No ale to je globalni vek vsech motoru, vcetne naseho SR20 V tomto smeru se uz moc noveho vymyslet neda, ted se uz jen hraje s tvarem vstriknute smesy atd... to same i ta V10 co je v R8.

2011-03-01 16:39:00

http://sk.wikipedia.org/wiki/Common_rail

2011-03-01 16:48:41

Souhlas s Arteem. Audi urcite neni sracka a konkretne R8 je zamerena na jiny segment. Je to proste luxusni auto, ktere umi jet rychle. To sice GT-R taky, ale je to proste zamereno na jiny trh...

Audi proste stoji vic, ale je pravda, ze vydrzi hodne. U tech novych modelu bych to ale nevidel zase tak ruzove, uz jsem slysel z vice stran, ze uz ani Audi neni to, co byvalo.

2011-03-01 16:50:18

Dneska to mas vsechno Mercedes,BMW,Audi ,Japonci vsechno se to sere.

2011-03-01 18:59:25

hosi mate pravdu Audi neni samozrejme sracka ale je to dost drahe vozidlo samozrejme nieje najdrahsie ale tieto nissani su proste jak sa hovori "vela muziki za malo penazi" a je to pravda......to s timi novimi autami je to proste hrozne auta sa uz nevyrabaju nato aby sluzili majitelovi do smrti ale aby sa to kazdu chvilu sralo ...samozrejme aby sa dobre zarabalo na nahradnych dieloch...ked si zoberiete stary mercedes w 140 s classe je to rocnik okolo 96 a poznam jednoho co ho vlastnil presne S 500 L...samozrejme stara velka lod s hmotnostou 2100 kg ..proste kral ciest v 90 rokoch......spotreba provozne naklady stoja viac ako cele auto ale co ho mal asi 7 rokov vravel ze na tom aute sa nic nerobilo okrem vymeny filtrov,sviecok atd....spotrebne veci...a inak bez poruchy a to mal uz nabehnute 682,000 km...proste mamut...ale kupil S 320 CDi 2003 a stale je v servise proste tieto nove auta su vsetky kazlive ci je to mercedes.audi.bmw...takze asi tak v skratke k novim autam....ale to GT-R je moc pekne a ta cena neni az taka vysoka nato jak je to auto vymakane

2011-03-01 19:16:28

Tohle neni pravda. Cena GT-R je sice na pomery supersportu nizka, ale provozni naklady jsou dost vysoke. Casto vyssi, nez u konkurence. Koupi GT-R to jenom zacina, pak je potreba mit velkou rezervu na provoz a udrzbu...


Odpovědět

1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 108