Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 108

2010-12-14 14:03:54

P11 se delala taky, ale ne pro EU trh. Karoserie je samozrejme jina, nez u FWD. Vyfuk je vedle kardanu, takze u spolujezdce je podlaha o cca 5cm vyssi. Jina je zadni podlaha, uchyty motoru/prevodovky, atd. Nejaka prestavba z predokolky by byla hodne narocna a hlavne draha.

Nekdy udelam fotky, at je to videt.

2010-12-14 14:23:37

videl som aj P11 4x4 pre EU trh. mam pocit že to bolo niekde v okoli švedska a pod. a mala aj stierače predných svetiel.

2010-12-14 14:35:02

Nikdy jsem zadnou LHD P11 4x4 nevidel a nikde o tom neni na internetu ani zminka, takze to byla bud prestavba z RHD nebo to nebyla 4kolka. Taky to mohla byt P10, ktera mela sterace na prednich svetlech.

2010-12-14 14:39:05

no s pohonem 4x4 by primerka byla dokonalá a hlavně na zimu. váhově i výkonostně by s VE motorem možná předčila i imprezu GT

2010-12-14 14:42:03

Urcite ne. Na takovou vahu potrebujes kroutak, tj. turbo. VEcko naprosto zbytecne.

P10 4x4 1340kg

P10 GT 4x4 1390kg

To jsou udaje, ktere mely (maji) moje 4kolky. P11 bude jeste tezsi.

2010-12-14 14:47:08

dobrá tak impreza rulez

2010-12-14 16:49:18

Spíše EVO.. Ale jinak tichá závist... Takový malý sen.. Jednou bych chtěl mít v garáži mimo jiné.. i černou P10 4x4 s SR20DET v bezvadném stavu.

2010-12-15 08:05:59

na velke nemam,tak som si doprial zatial aspon taketo male

2010-12-15 15:24:20

třeba takovouhle XendeRe????

Primera P10 4x4 T4 Video Tour

Just a nice little video for everyone to drool over.

Primera, G20, Nissan, Infiniti, SR20DE, 4x4, T4, G20.net, WCGM ...

2010-12-15 18:57:36

Za kolik se tak dá sehnat p10 4x4 sr20de?

2010-12-15 20:15:47

Otazka by spis mela byt, zda se vubec nekde da sehnat. A pokud ji nahodou nekde sezenes,slusnou,tak az pak resit za kolik. Je to fakt raritka,moc jich videt neni. Ale P11 v 4x4 by byla asi taky dost zajimava.

2010-12-15 21:11:40

To už jsem viděl no... Ta je fakt užasná. Je trochu jinačí, protože je to čistokrevěn Japonská verze (blinkry v lištách, oranžové přední, volant na špatné straně a tak). Moc se mi nelíbí ty oranžové blinkry, zadní lampy by jí slušely ty dvoubarevné z faceliftu, potahy by mohly být jiné a moc se k ní nehodí ty kola, ale to jsou všechno maličkosti. Jinak je dokonalá..

2010-12-15 21:14:14

A jak říká Lukyisek.. Tohle je auto u kterého se neřeší za kolik je k sehnání. Ale jestli vůbec JE k sehnání no.. Ale je to dobře. Kdyby si jí mohl pořídit každý druhý, bylo by to o ničem.

PS.: Už vymýšlím jak o ní oberu Jagyho.. sice je na ní hodně práce, ale AWD základ je..

2010-12-15 22:06:58

Xender: Impreza je taková správně sparťánská...STI je dobré, ale staré GT je staré GT. Pokud Evo tak do VI generace, nechal bych si líbit ale i novější samozřejmě, ale už je to přespříliš techniky na mě apropo vám co se válí hodně primer doma...nemáte někdo navíc tu plastovou bočnici na mlhovku na P11? na vrakáči se to endá sehnat, je to nedílnou součástí mlhovky a prodává se jako celek a litr až 15 stovek se mi za kus plastu dávat nechce:D

2010-12-15 22:27:29

mm... čistě náhodou ne no.. je to s něma někdy těžké s vrakáčema..

2010-12-15 23:00:49

Lukyisek: Tak to, že je to raritka, je mi jasný, ale Jagy ji má, byl to dotaz spíš na něho, vzhledem k jeho kontaktům...

2010-12-15 23:22:57

Chmeldostav: GTcko neni zadny zazrak, ale v zime pobavi vytecne. EVO 6 je perfektni, ale u nas docela problem, protoze levostrannych bylo malo a ty si drzi cenu. Tedy stejna situace jako s GTiR. Osobne bych sel do GC8 Imprezy WRX STi Type-RA. Rika se, ze to bylo to nejlepsi STi, co kdy bylo - cca 1250kg, DCCD, 300HP, kratka prevodovka, samosvory. Neco jako EVO 6.5 TME v pripade Mitsubishi - shodou okolnosti jsem ho nedavno potkal ve Frydku-Mistku jako levostrannou prestavbu, to musel byt velky fanousek )

Co se tyce 4x4 Primer, tak je to velky orisek sehnat... je jich opravdu hodne malo. Kazdopadne kdyz moje predchozi P10GT 4x4 byla na prodej, tak byl o ni minimalni zajem a prodavala se asi pul roku.

2010-12-15 23:47:41

na subaru clubu ji tuším někdo má je to luxus na tu muší váhu takový výkon kor 4x4. Impreza GT se podle mě nedá srovnávat s ničím podobně dostupným. nevím s čím bych ji porovnal. za ten peníz...ono RA by byla krásná, ale...nedokážu si nějak představit sraní s přestavbou na LHD. apropo to EVO VI se vyrábělo pouze s volantem vpravo a ty LHD jsou jen následné modifikace?

2010-12-16 00:00:15

Kamarad to STi mel, takze jsem mel moznost v tom i jet. Kdyz se podivas na ceny casto neskutecne vylitanych GTcek, tak to neni zadna vyhra a je lepsi si priplatit za JDM model. Prestavene STI (ne RA) jsem videl uz okolo 100tis. kc. Prestavbu nabizi dost lidi, takze v tom problem neni. EVO 6 byly i LHD, ale moc kusu nebylo.

2010-12-16 00:01:15

Jagy: A za kolik's tu tvoji bývalou 4x4 nakonec prodal?


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 108