Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 108

2010-10-11 20:48:30

pekne a kde máš umiestnené MAF?

2010-10-11 20:51:55

vaha je zospodu preto ju nevidno. je v podstate skoro tam kde bola, v prvej prirube pre vahu od motora.

2010-10-11 20:52:43

no moc hezky do nevypadá teda,,máš asi 4 váhy vzduchu co?

2010-10-11 20:59:54

moc mi neslo o to aby to bolo krasne. upravy robim skor kvoli niecomu inemu . mam jednu vahu celu, druhou odpilenou mam zaslepeny druhy otvor a treti otvor v prirube z GTcky mam zaslepeny. je to ale dost hlucne, aj oproti tomu ked je JWT pri motore. budem to prerabat a uvidim co to urobi aj na tom zrychleni. videa mam ako meritko. staci nahrat video raz a da sa z neho pomerat na porovnanie celkom dobre. lepsie ako sa za jazdy babrat so stopkami.

2010-10-11 21:03:14

Tak to jsem jeste nevidel.. to tam mas fakt 3 vahy vzduchu? Domaci vynalezavost pekna, ale ja bych to resil urcite jinak.

2010-10-11 21:04:39

jo jasný,na zkoušku stačí taky jsem jezdil s CAI,ale když pak prší, dost mi to trpělo, KN za 2 litry pořád promáčenej.Tak ho mam uvnitř.

2010-10-11 21:06:55

pravdupovediac som to chcel skusit co to urobi a v podstate to tam uz nemam. tie priruby mam od kamosov zadarmo, takze ma to nestalo ani korunu. v podstate na skusku to v pohode postacilo. ako by si to riesil? rad si necham poradit co vyskusat.

2010-10-11 21:11:14

JWT Popcharger se pouziva jako kratke sani, protoze ma v sobe zabudovanou prirubu primo na vahu vzduchu. Kdyby si chtel delat CAI a rekl mi to hned, tak bych ti prodal samotny filtr a velocity stack (viz. foto). Pak by ti stacilo jedno cca 90° koleno 3" (76mm) z nerezu/hliniku.

Pavel: S CAI jsem nemel nikdy problem ani za deste. Mozna ti tam chybeji dole nejake kryci plasty nebo si mel filtr moc nizko. Nejlepe je ho mit co nejvyse.

2010-10-11 21:13:37

právě,já mam ten filtr děsně dlouhej,takže je skoro opřenej o ten spodní krycí plast. Brácha má ten AEM od tebe a taky žádnej problém, takže netvrdim že je to na nic, hold samodoma neni vždy nejlepší řešení. Sned to ještě nějak líp vyřešim

2010-10-11 21:16:51

jagy ja som velmi spokojny s tym co si mi predal . chcel som to skusit a najblizsie ked bude cas chcem skusit JWT, tak ako ma byt, ale do nejakeho boxu, aby bolo uplne odtienene od motora a vzduch tahat z toho otvoru ktory som urobil pre toto dlhe sanie. kvoli co najnizsej teplote a hluku.

2010-10-12 12:34:47

Tak jsem neodolal a namontoval znova (letos poprvé) CAI a hle,takový rozdíl bych ani nečekal. výsledek na videu zde :

http://www.youtube.com/watch?v=DpOU_wLW10s

2010-10-13 15:19:40

Tak jsem taky natočil video, ale nic moc kvalita. U 180 km/h jsem to už moc dál netlačil. Úpravy: Svody SSAC, bez katů, CAI AEM, 17° předstih, 100 oktanový benzín. Když se pomine línej začátek CVT převodovky, tak je to bomba.

http://www.youtube.com/watch?v=NvJXQvNFFqE

2010-10-13 16:11:57

Tomaid, no oni tyhle casy jsou takove, no pofiderni... taky sem si delal video zrychleni ale pristroj, ktery to meril podle GPS ukazal asi o 2sec vic, nez sem si zpocital z videa ;)... Moje primera 144ka se stejnyma upravama (svody, JWT) ma nejrychlejsi 9.4s (pri tradicni zatezi: tzn jeden clovek, rezerva, koberecky, a spousta bordelu v kufru )

Tady je napr video asi z predminuleho tydne, kdy sem jen zkousel, zda ty divne zvuky co se mi te linou z motoru maji vliv na vykon, podle krabicky to je ted za 10.3 ... je fakt, ze jsem to zkousel mezi fabrikama na ceste nahovno a jeste do kopce a s novou neoriginalni vahou vzuchu a uz odchazejici spojkou

Pokud mas mobil se symbianem, ci jiny smartfone s GPS doporucju RaceChrono, ci jednoduchy programek GTX, ten generuje zajimyv log, jako je tady http://other.arteee.net/time_compare.html.

Nissan Primera P11/144 (P11C) (SR20DE 103KW) run

Dynamic acceleration, 0-100, probably damaged engine

Nissan, infinity, G20, P11, P11C, P11/144, SR20DE ...

2010-10-13 16:19:51

Tak ako pise Artee na zmeranie presnej akceleracie treba napr. GTech, ten Vam ukaze presne hodnoty, podla videa sa to neda. Video to naozaj dost skresluje.

2010-10-13 16:37:15

ako som pisal, ja robim video, aby som si sam porovnal rozdiel pred a po uprave. nepresnost tachometra mam stale rovnaku, cize je to dost presne. a ku tym GPS. GPS je oneskorene a ukazuje presnu rychlost, ale nie uplne v realnom case.

2010-10-13 16:45:41

Nejde o nepresnost tachometra, ale video sa nepodari vzdy odcitat presne. S tym GPS mas pravdu, mera to oneskorene.

2010-10-13 17:19:58

ked som meral zrychlenie cez diagnostiku, cez OBD2, tak mi vyslo v 1. merani 8,01 a v druhom merani 8,03, ale je to zrychlenie z 0-60 mph, co je na 96km/h, ale neviem ci OBD2 ma rychlost presnu a premeriava samotny rychlomer, alebo je ta nepresnost uz v OBD2.

2010-10-14 09:08:54

U GPS zalezi, jaky prijimac clovek ma, prijimace GPS se vyrabi v rychlostnich kategoriich, ze umi refreshovat i nekolikrat behem sekundy. Mobily maji vetsinou prijimac ktery refreshuje asi 5 do sekundy, pomalejsi 2krat. Toto je stale presnejsi nez spolehat na komprimaci videa, kde se cas ohyba az nechutne moc, zvlaste, kdyz nas zajimaji desetinky... Ja s mobilem na letisti merim asi desetkrat a pak prumeruju a to je stale presnejsi, nez odcitani z videa, kde ani poradne nejde zachytit pocatek a konec relace...

To mereni pres obd je dobrej zpusob, ale opet zalezi na softu. Treba onen RaceChrono umi pouzit jako vstup misto GPS prijimace OBD reader, takze staci mit nejaky ELMko v te bluethootove verzi, ale nezkousel sem. Jinak srovnani Gtechu a mobilu s GPS nam vyslo vcelku presne (testovano pri jednom fun dni na letisti). Alespon s moji N97kou

2010-10-14 09:14:41

Ja som to meral cez to bluetoothove OBD2 s cipom ELM327 a cez program Scanmaster-ELM 2,1.

2010-10-14 09:36:01

tomaid, trochu odbocim, Ten reader, to mas nejakou tu cinksou kopcu, ci mas originalni ELMko? (cena porizeni par stovek vs par tisic).. protoze ja zkusil koupit uz druhou kopcu ELMka a stale s 144kou jsou problemy s dolovanim nekterych hodnot. Trochu sem zabrednul to problematiky ELMek a cinske kopie jsou totiz kopie stare verze tohohle programu z originalu, kdyz clovek koupi oficialni cip, ma vnem sirsi podporu i na nase auta... Pomoci stare verze prectu zakladni udaje, ale hodne veci nejde. Ale treba s touto kopii prectu z forda focuse rv. 2004 uplne vse, pritom se svym autem (rv.2000) mam problemy... hlavne i SW na to me vetsinou ani auto nenadetekuje (proste nezna presny protokol, zrejmne a pouziva genericky ISO, kde ale auto neposkytne vsechny udaje).


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 108