Fórum - Téma


videa


Fórum Pokec všeobecný videa



1  2  3  4  5 ......... 108

2008-01-22 23:09:59

co ine sem mozem dat ja ko P11

http://www.youtube.com/watch?v=Ttmi7fsiYXg&NR=1

papierovo rychlejsia CRX bolo vidiet ze v zatackach dokaze Primera ist rychlejsie, ak by bolo zataciek viac pripadne sa slo dlhsie asi by ho predisiel

proti Golfu V GTi

http://www.youtube.com/watch?v=38K9n0ucqyY

a co sa objavi 5min 45sec pred Accordom?

http://www.youtube.com/watch?v=Y0-E4lLXwUA&NR=1

takto si predstavujem zvuk sportoveho vyfuku do beznej premavky:

2008-01-23 00:55:59

pěkné a rychlé

něco z 1.6 objemu

Nissan Primera 1.6 (66kW) vs Ford Focus 1.6 (74kW)

Drag

Primera, P11 ...

2008-01-24 21:34:04

to prve video bolo vidno ze primera je dobra v zatackach resp aj sofer mal iny styl jazdy v zatackach kdezto ta honda sa mi zdala trosku rozviata po ceste a ako keby ho len drzala za sebou na rovinkach jasna nevyhoda hmotnosti resp mensieho vykonu

2008-01-24 23:08:33

prave preto som to video sem dal, lebo aj na ceste to citim ze kym ostatnych taha zo zatacky von ja mozem este utiahnut zatacku a pridat fakt nechapem jak to ti manici v Nissane tak urobili. Ked vidia tu zadnu napravu aj ludia co sa zaujimaju o auta nezda sa im nejak vynimocna skor ju povazuju za klasicku tuhu napravu a ze by boli lepsie lichobezniky - trt neni to len o pouzitej technologii ale o zladeni a tym ze niekto to auto aj nastavoval na okruhu a cestach a nielen zbuchal nieco dokopy (tym samozrejme nemyslim Hondu - tam vedia dost dobre co robia aj ked P11 ma podvozok lepsi

2008-01-24 23:28:37

tuha naprava me jednu vyhodu a to ze nemeni rozchod ani geometriu pri prepruzeni a ja tiez krutim hlavou nad mojou napravo bo sa mi nezda nejak sofistikovana proste nechapem jeden klb a potom druhy nad sebou a pevna naprava hmm

2008-01-25 01:19:04

no vsak prave, ale velmi podstan eje zladenie tuhosti pruzin a utlmu tlmicov. Tvre pseudo sportove naladenie n anerovnostiach auto upln erozhadze - to robi anapr Octavie a P307, P11GT na urcitych nerovnostiach je dokonca pohodlnejsie ako nova Octavi ana 195/65/15. Vcera som skusal jednu volnu pomerne krivu cestu (od Baumaxu poza Slovnaft) su to dve dlhe rovinky a jedna 90st zatacka a na ceste je od malych dier, cez kamienkz az po natahane kusky blata zo zahradiek co su okolo a da sa tam vcelku komfortne prasit co to da (len treba predvidat lebo su tam asi 3miesta kde mozu vychadzat zahradkari ale zatacka je prehladna, a cesta prazdna takze sa tam daju testovat korekcie lahkeho smyku pri 120km/hod a vyssie na blbych gumach staci aj menej

2008-01-26 12:10:30

jedno moje videjko...

http://video.google.com/v...o=0&type=search&plindex=0

2008-01-26 14:10:05

Bruni, kde sa da tak dobre zajazdit?

2008-01-26 18:32:07

bruni miestami mi ta draha pripadal skor ako pre motokary a zvuk motora mi akosi pripominal s120

neviete o niejakom takom mieste kde by sme sa mohli takto vyzurit

2008-01-26 19:06:12

miskus neurazaj nase nasrdene vysavace som ale myslel ze kazdy uz Bruniho video z motokarovej drahy v Dunajskej strede pozna

2mato  
Mato
2008-01-27 00:46:16

aj Mkove BMW maju komfortnejsi podvozok co sa tyka beznej jazdy (aj na runflatoch a velkych diskoch) ,podvozky su ovela lepsie fungujuce na zlozitych nerovnych povrchoch a na male nerovnosti a ine neduhy lepsie filtruju ako bezne verzie...trocha sa to vycitalo aj m3ke pre ktoru to tiez plati ,lebo na kvalitnom povrchu by zniesla este tvrdsie nastavenie a lepsi kontakt s vozovkou ... nastavenie aj v najtvrdsej urovni sport nieje ono...ale na hociakom povrchu aj rozbitom ten podvozok funguje ako ziaden iny...ziadne vlnenie odskakovanie naprav neklud proste nic...najpouzitelnejsi podvozok.

2008-01-27 01:27:05

2mato: tak by mal fungovat kazdy podvozok ktory chce byt naozaj sportovy, urobit z auta rebrinak vie kazdy dedinsky tuner, staci zrezat z pruzin a je to aj Subaru vie riobit take podzovzky aj Ford. Ono to nepoznat ked sa clovek len tak presuva s tym autom alebo da tehlu na pedal na rovnej ceste (ako sa hovori rychlo a rovno vie ist kazdy blbec. Ale je to fakt neuveritelne ako to funguje ked sa to auto drti a cesta neni zrovna jak zrkadlo. Ale ono to neznervoznie ziadne neiste poskakovanie, skor si nabijes hlavu o strop pred chvilou som bol vo vecierke nieco kupit a nedalo mi to zadusit po dvoch prejdenych kilakoch, tak som si dal take mile rychle kolecko a najazdil kilakov len tak naverimboha po tmavych ulickach asi 20. zas to auto milujem ako jaci jak vysavac, jak ma vytrepe v sedacke a jak pritom stale jak pitbull sa drzi cesty

2mato  
Mato
2008-01-27 01:43:03

blesk tak naprosty suhlas s fordom aj subaru oni tie podvozky vedia....je jasne ze kvalita podvozku sa pozna podla sportovych ambicii na kazdom povrchu citatelnosti a poslusnych reakciach na hrane a uz v smyku atd a este aj s davkou komfortnosti ale aj informaciami od kolies. Co sa tyka toho odskakovania tym trpi velmi vela aut a hlavne v ostrejsich verziach ze im v zakrute na hrbole naraz utrhne napravu alebo odskoci od vozovky a to je tym tvrdim nepoddajnym podvozkom... vw group by vedel o tom rozpravat a tiez prve A4 to robili a kopec aut celkovo kde sportovost znamena len tvrdy podvozok a nie vyspele vedenie kolies a sofistikovane pruzenie. Velmi vela robi aj riadenie presnost a komunikativnost...to si este malo znaciek uvedomuje ked tam pcha elektricke posilovace..taky fiat tam aj city aby mohli aj delfiny s plutvami parkovat v meste...ale to ze sa na mokrej vozovke vysunu znicoho nic nosom von uz nieje podstatne lebo ani nemaju sajnu ako su na tom predne kola...taka trojka ako ford subaru bmw vedia na co je perfektne riadenie dobre a paci sa mi ,ze ford to ponuka v beznej cenovej kategoorii...skoda ze primera uz nejde v starom duchu bola by medzi nimi tiez.

2008-01-27 11:18:15

No Nissanu uz sa nechce pre europu asi robit take auto ako bola P11, zrejme ich mala skupina zakaznikov co kupovala ich auta kvoli podvozku a riadeniu nedokazala uzivit, tak sa na nich vysrali, dobresportove auta ale neznamena ze robit nevedia o tom svedci 350Z a samozrejme nove GTR. Ford sa rozhodol ist inou cestou a to aj za cenu nizssich marzi ziskat si vacsi podiel na trhu a Focus a Mondeo je pri svojich cenach uz nejaku dobu vyikajucou kupou.. Nissan pred par rokmi zacal razit strategiu najziskovejsej automobilky, co noc nejde dokpy s tym robit vsetky modeli na spickovej urovni a zaroven mat atraktivnu cenu. Nissan zial v EU nema v strednej nizzsej triede a strednej triede (Almera a Primera) povest zrovna premiovej znacky, je z Japoncov radeny na posledne miesto co sa tyka image, preto ani nemoze mat auta drahsie ani lepsie v tomto segmente ak chce mat zisky co si zaumienil. Co sa da robit. Kym pre BMW je klucova rada 3, pre VW Golf a Passat, pre Ford Mondeo a Focus tak sa musia snazit viac s tymito modelmi ako Nissan ktory sa v EU orientuje skor na kategoriu SUV

2mato  
Mato
2008-01-27 11:40:18

Suhlasim stym co pises ale zober to aj z tej strany ako siel na to ford....preco je focus popularny? mondeo ? smax? a vlastne kazde fordove auto? Je to hlavne koli tym jazdnym vlastnostiam a genialnym podvozkom riadeniu prevodovke brzdam....a vidis kolko ludi to ceni ,kto sa zvezie ten uz nechce ine aj z laikov. Ja skor myslim ,ze nissan sa zlakol a siel inde ,mozno keby zapracoval na primere dal dobru cenu tak myslim ,ze behom roka ci dvoch by jej urobil take meno ze konec....pozri si to u korejcov ,ok tam ide hlavne o cenu ale zas nissan nepotrebuje ist tak pod cenu...ovsem by to musel vymaknut aj po dizajnovej stranke . Napr ford je tiez dost konzervativny a nemozem povedat ze focus 2 gen by bolo nejake krasne auto a hlavne zo zadu a to iste aj nove mondeo a este ghia je pre mna trocha grc... u forda sa mi pacia asi len kombiky a s-max a dobre aj fiesticka je fajn a pekne jazdi to je jasne. A verim tomu ze zakaznici co niekedy mali cest s primerou by do nej urcite sli lebo kazdy jeden na nu spomina len v dobrom to vidno na kazdom kusku kde sa pise nieco o primere... Primera mala (ne)vyhodu v tych usadlich tvaroch aj ked napr mne sa pacia a je super ake su nadcasove ,len malo kto to oceni...

2008-01-28 00:15:18

Korejci to robia dobre, Kia Ceed uz boduje aj na okruhoch WTCC, al ena druhej strane to este zdaleka v serii nejazdi tak dobre a nevyrovna sa to dokonca ani len jazdym vlastnostiam Golfu V. aktualnej rady, takze stara Primera P11 je stale na hony daleko lepsie zvezenie pre vodica. Focus pritom je zhruba v rovnakej cene ako Ceed, len Ceed ma nejaku vybav navyse. takze tie eny nie su uz zdaleka az tak ultra nizke, kdeze uz su superlacne Hyundai Accent, Korejsi urobili pekne dobre vybavene auto a chu za to uz aj viac penazi, ale stale je to podl amna auto pre ludi co sa az tak moc o auta nezaujimaju (teda o naozaj zazitiok z jazdy)

2mato  
Mato
2008-01-28 00:38:52

Ceed jazdi dobre obcas si snim zajazdim kamos ho ma, len tam je tragedia riadenie ktore je tupe ,trocha preposilovane brzdy a otrasna spojka v kombinacii s nechutne citlivym plynom...rec je o 1,4ke ktora je inak velmi podarena ma casovanie ventilov 109k ,na to ze to nieje lahke auto to ide slusne hlavne 1,2,3 a je mooc usporna to je sila. Celkovo aj 1,6 ka je vynikajuca co sa pise parametre na to ma akurad ,ze maju tragicky 2,0 benzin ktory je onicom po vsech strankach. 1,6 crdi su super tiez... focus je lepsie auto to je jasne V golf je dobry KIA keby ma brzdy a riadenie z focusa tak je to fajn a este trocha nizsi posed za volantom. No je dost tvrda ten podvozok nieje este taky dokonaly ale na korejcov pokrok ako svina sedi pekne aj na spatnom povrchu. Focus je drahsi ked zoberies vybavu a motor lebo focus ma napr 1,4 uplne nepouzitelnu ,1,6 je ako tak ta s casovanim ventilov a ta aj nieco stoji...

Accent je auto na prenos z bodu A do B

2008-01-28 09:26:01

ono je to take dost osidne, sucastne auta su uz dost lepsie v globale, maloco jaydi vzslôovene blbo. Ci skusis Peugeot 307 zda sa ze to celkom drzi v zatackach, tiez je to napodiv na Francuza tvrdsie, ale ked tomu zadres tak to poskakuje jak koza a je dost nedotacave. To uz je lepsie zvezenie Astra, ta sa aspon aztak nehraje na pseudo sportovu tvrdostou, je prijemne podajna, len je opat citelne nedotacava... cize rozdiel pri beznom jazdeni je pre bezneho uzivatela tazko odhalitelny

2mato  
Mato
2008-01-28 12:18:24

je to tak dnes je uz malo ktore auto vyslovene blbe no napr peugeoty nemusim seru ma stym ze nic nevyvyjaju nove a co sa tyka podvozkov a tych trafenych prevodoviek uz ani nevravim...urobia 308 dizajnovo inu s inymi plastmi v interieri a technika uplne to iste ,taky isty srot ako 307 a to sa tyka aj inych modelov. Astra ma vraj asi najlepsie vyladenu jednoduchu zadnu napravu vraj sa znej uz ani viac neda dostat ale tiez ma problemy na nerovnom povrchu v zakrute kde to odskakuje....dost byva problem tazky motor cim trpia golfy s TDI a vlastne vsetky diesle nad 1600...ked uz nieco dobre jazdi s tazkym motorom tak je to asi len focus v tejto triede...o tom svedci aj st s tym kravskym 5valcom.

2008-01-28 13:49:45

osobne kazde auto co uz budem kupovat bude musiet mat v prvom rade aspon trochu sportovo zatazitelny podvozok a precizne cim strmsie riadenie v kombinacii s prciznou prevodovkou a to su veci co Peugeot urcite nema a Opel ma zas o nicom riadenie (nic necitit a u Vectry je silene preposilovane). Vyborne riadenie ma z sucastnych aut pod milion Civic 8G (aktualny UFO model), radenie je tiez velmi precizne, v tomto smere je na tom vyborne aj Octavka II a Golf / jetta... (teda len s tym preciznym radenim riadenie je nudne ako u vacsiny sucastnych aut) ale zase elektrohydraulicky posilvac je fasa pri parkovani v meste co sa o P11 neda povedat


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 108